گل های مصنوعی را در دکوراسیون داخلی طبیعی جلوه دهید

راهکارهای استفاده از گل مصنوعی در دکوراسیون

از زیبایی گل های مصنوعی در دکوراسیون استفاده کنید

 استفاده از گیاهان خانگی طبیعی در فضای دکوراسیون همیشه جذاب و دوست داشتنی بوده است. اما گاهی اوقات شرایط نگهداری از آن ها در فضاهای آپارتمان های امروز موجود نیست، و به اجبار مجبور می شویم برای لذت بردن از حس و حال طبیعت از گل و گیاه های مصنوعی استفاده کنیم. اما چگونه از این گل های مصنوعی در فضا استفاده کنیم تا طبیعی تر به نظر برسند.

پیش از هر موضوعی در هنگام خرید گیاهان مصنوعی دقت کنید تا در حد امکان به طبیعی بودن نزدیک باشند، در این مورد ابتدا رنگ ها را در نظر بگیرید، گل هایی با رنگ های غیر طبیعی یا بی روح را انتخاب نکنید. سعی کنید پیش از خرید یک گل مصنوعی نمونه ی طبیعی آن را مشاهده نمایید تا بهتر بتوانید انتخاب کنید.

تردید نکنید، برای جلوه ی طبیعی بخشیدن به گیاهان مصنوعی راه های بسیاری وجود دارد به طور مثال آن ها را درون آب قرار دهید! هیچ مشکلی برای های گیاهان شما به وجود نخواهد آمد چرا که ساقه ها به لحاظ جنس پلاستیکی خود در برابر آب مقاوم خواهند بود، فقط کافی است هر از چند گاهی آب آن ها را تعویض کنید، استفاده از سنگ ها در کنار آن ها به جلوه ی طبیعی آن ها کمک شایانی خواهد کرد.شاخه های خشک شده درختان در کنار گیاهان مصنوعی به خوبی می تواند حال و هوای طبیعی به آن ها ببخشد پس در نظر داشته چند شاخه ی طبیعی می تواند جلوه ی گل های مصنوعی شما را دگرگون کند.

خزه و سرخس ها را فراموش نکنید سرخص ها به خوبی می توانند شاخه ها و قسمت های زیرین گل ها را بپوشانند و جلوه ی طبیعی تر را به گلدان شما ببخشد، گلدان های خود را از آن ها پر کنید و جلوه ی بی نظیری را به گلدان خود ببخشید. ایده ی دوست داشتنی استفاده از میوه هایی مثل سیب و لیمو و یا پرتقال برای ضیافت های شما بسیار جذاب است. در نظر داشته باشید که به سادگی می توانید گل های مصنوعی را با شاخه ها و میوه های طبیعی ترکیب کنید و از طراوت آن ها برای گلدان های خود استفاده نمایید.

سنگ های رودخانه ای به دلیل بافت و درخشش خاصشان به راحتی می توانند طبیعت را مهمان گلدان های مصنوعی شما کنند، در انتخاب سنگ ها به ترکیب رنگ های آن ها دقت کنید چرا که در جذاب تر شدن گلدان شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. از فروشنده بخواهید گل هایی که نمای طبیعی تری را خواهند داشت را به شما معرفی نماید، در خرید و انتخاب گل های مصنوعی توجه داشته باشید گل هایی که ریزه کاری کمتری به لحاظ ظاهری دارند همیشه ی جلوه ی طبیعی تری خواهند داشت، یک تجربه ی شخصی به من ثابت کرده است گل هایی از خانواده ی ارکیده ها برای این منظور بسیار مناسب اند و جلوه و ظاهری بسیار طبیعی دارند.

منبع chidaneh.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.