آموزش آرایش فانتزی برای شب یلدا

یک شب خاطره انگیز را تجربه کنید

اگر اهل آرایش‌های فانتزی و عجیب غریب نیستید و دل‌تان می‌خواهد یک آرایش ساده و زیبا برای شب یلدا داشته باشید با ما همراه باشید.

آموزش آرایش کلاسیک و ساده برای شب یلدا

پایه‌های آرایش‌تان را مانند قبل انجام دهید. مرطوب کننده و کرم پودر و هر چیزی که قبلا برای پایه آرایش استفاده می‌کردید را انجام دهید. بعد از اینکه کاملا صورت‌تان را با کرم پودر پوشاندید کمی رژگونه به گونه‌هایتان بزنید تا پوست‌تان کمی سرخ و جذاب شود و بی‌حال نباشید. حالا نوبت به سایه و خط چشم می‌رسد. استفاده از سایه‌ی قهوه‌ای و کرم می‌تواند برای شب یلدا انتخاب مناسبی باشد. ترکیبی از این دو رنگ را روی پلک‌هایتان اجرا کنید و با یک خط چشم بلند و مشکی و چند بار ریمل زدن، آرایش چشم‌تان را کامل کنید.

آخرین مرحله هم استفاده از یک رژ لب قرمز پررنگ است که می‌تواند آرایش شما را جذاب و کامل کند. برای جذاب‌تر شدن صورت‌تان حتما از برق لب استفاده کنید تا لب‌هایتان بدرخشد. این کار به آرایش شما جلوه خاصی می‌دهد.

نحوه صحیح پذیرایی در شب یلدا

آرایش چشم سبز و قرمز: الهام گرفته از هندوانه برای شب یلدا

ابتدا یک قطعه چسب نواری گوشه چشم و در امتداد مژه‌های خط پلک پایین نصب کنید تا در نهایت سایه چشم تمیز و با خطوط صاف داشته باشید. با یک براش سر مخروطی کوچک، رنگ قرمز مات را داخل خط پلک بکشید. سپس با براش سر مخروطی متوسط رنگ قهوه‌ای گرمی را انتخاب کنید و بالای رنگ قرمز قبلی بکشید و به خوبی با هم ترکیب کنید. اکنون با یک براش تمیز سر مخروطی کوچکی اندکی رنگ قهوه‌ای – آلویی تیره را بردارید و به بالای خط پلک بزنید تا به آن عمق بدهد. بعد از یک براش سر صاف کوچک استفاده کنید و رنگ طلایی-پلاتینی گرم متالیک را در کل سطح پلک (و همچنین گوشه داخلی پلک) بزنید، البته مراقب باشید که رنگ قهوه‌ای – آلویی تیره را درگیر نکرده باشید. سپس با یک براش خط چشم زاویه‌دار و خط چشم ژلی یک خط چشم دنباله دار بکشید و بعد نوار چسب را بردارید. یک براش تمیز سر مخروطی برداشته و سایه چشم قرمز را در پلک زیری و زیر خط چشم مشکی بکشید و ترکیب کنید. در انتها با یک براش زاویه دار کوچک یک خط چشم ژلی سبز رنگ شاین دار را روی خط چشم مشکی بکشید، ریمل بزنید و در صورت تمایل مژه مصنوعی بذارید.

آرایش فانتزی برای شب یلدا

اگر به طرح‌های فانتزی علاقه دارید و تمایل دارید که تم آرایشی هندوانه را برای شب یلدا داشته باشید مهم‌ترین رنگ‌هایی که باید در شب یلدا استفاده کنید قرمز و سبز و مقداری مشکی است. برای سایه زدن چشم‌ها کافی است روی قسمت داخلی پلک‌هایتان را سبز کنید و برای گوشه خارجی چشم‌هایتان از سایه قرمز استفاده کنید. البته منظور ما رنگ قرمز خیلی تند نیست. می‌توانید هاله‌ای از رنگ قرمز را به گوشه چشم‌هایتان بزنید تا آرایش چشم‌های شما شبیه هندوانه شود. سپس از خط چشم مشکی استفاده کنید و با همان خط چشم تعدادی دایره گوشه چشم‌هایتان بکشید طوری که لکه‌های سیاه شبیه تخم‌های هندوانه باشد. یک سبک آرایش دیگر هم به این صورت است که بالای پلک یا گوشه خارجی پلک‌هایتان را قرمز کنید و زیر چشم‌تان را با مداد سبز تیره و روشن خط بکشید و یک سایه محو ایجاد کنید.

رژ لب اناری برای شب یلدا

برای این که تناسب شب یلدا در چهره شما وجود داشته باشد حتما در انتخاب رنگ رژ لب‌تان از رنگی استفاده کنید که به رنگ انار شبیه‌تر باشد. استفاده از رنگ قرمز جذابیت زیادی ندارد اما اگر رژ لب انتخابی شما ترکیب رنگ قرمز و آلبالویی باشد حتما نزدیک‌ترین رنگ به رنگ انار خواهد بود. اگر دوست دارید که آرایش لبتان هم فانتزی باشد یک پیشنهاد برایتان داریم. با مداد سبز قسمت‌های خط لبتان را رنگ کنید و داخل لب‌ها را با رنگ قرمز پر کنید. این کار می‌تواند آرایش لب‌های شما را یلدایی کند. برای اینکه آرایش لب‌هایتان بیشتر به چشم بیاید روی رژ لبتان از برق لب استفاده کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم اگر از این آرایش برای لب‌هایتان استفاده می‌کنید حتما آرایش چشم‌هایتان ساده باشد.

آموزش ساخت کاردستی شب یلدا

آرایش موها برای شب یلدا

این روزها استفاده از حلقه‌های گل طرفداران زیادی دارد. برای شب یلدا یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند گل‌های سرخ ریز با برگ‌های سبز باشد که هم نشان دهنده شب یلداست و هم سرخی گل‌ها می‌تواند جذابیت موهای شما را چند برابر کند.

علاوه بر گل، می‌توانید با استفاده از نمدهای رنگی، انار یا هندوانه درست کنید و با چسباندن آن‌ها روی گیره‌های مخصوص، گل سرهایی درست کنید که منحصر به شماست. اگر موهایتان کوتاه است و اهل گیره زدن به آن‌ها نیستید، تل درست کردن هم انتخاب جالبی است به این صورت که یک انار نمدی درست کنید و آن را روی یک نوار باریک بچسبانید و روی موهایتان قرار دهید همچنین می‌توانید انار نمدی را روی تل بچسبانید و استفاده کنید.

البته این روزها پارچه‌هایی با طرح میوه‌های مختلف هم به بازار آمده که کافیست یک تکه از پارچه‌ای که طرح هندوانه یا انار دارد را انتخاب کنید و با آن یک هدبند زیبا درست کنید. از شب یلدایتان لذت ببرید.

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.