آموزش تغییر پسورد در اینستاگرام

به تنظیمات اینستاگرام بروید و پسورد را عوض کنید

برای حفظ امنیت اینستاگرام بد نیست به طور مرتب پسورد خود را تغییر دهید. در کمتر از دو دقیقه زمان می‌­توانید این کار را انجام دهید.

ابتدا، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی نماد آدمک در سمت راست پایین صفحه بزنید.

سپس، در سمت راست بالای صفحه روی منو بزنید و از منوی باز شده Settings را برگزینید.

تنظیمات پسورد اینستاگرام

سپسPrivacy and security  را انتخاب نمایید. در ادامه بخش Security مراجعه کنید که در آن گزینه‌­ای برای Password مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب این گزینه صفحه جدید باز می‌­شود که در آن باید پسورد فعلی و جدید خود را وارد کنید. اینستاگرام توصیه می‌­کند برای پسورد جدید از ۶ عدد، حروف و کاراکترهایی همانند (! و٪) استفاده کنید.

کاراکترهای پسورد اینستاگرام

برای تکمیل فرآیند بالا، روی  Save بزنید. اکنون می­‌توانید با رمز عبور جدید خود وارد برنامه شوید.

رمز عبور اینستاگرام را فراموش کرده‌ام!

ممکن است پسورد فعلی اینستاگرام را فراموش کرده‌­اید، اما جای نگرانی نیست چرا که تنظیم مجدد آن آسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه ورود به سیستم روی گزینه Get help signing in بزنید، سپس دستورالعمل­‌های مربوطه را دنبال کنید.

تأیید حساب کاربری با فعالسازی احراز هویت دو عامل

برای امنیت بیشتر می­‌توانید احراز هویت دو عامل را فعال کنید. بنابراین هر زمان که اکانت فعال شما در یک دستگاه جدید وارد می­‌شود، اینستاگرام به طور خودکار یک پیام متنی حاوی یک کد ارسال می­‌کند. این ویژگی مانع از ورود هکرها به پروفایل شما می­‌شود مگر آنکه تلفن شما را نیز داشته باشند.

استفاده از نرم‌افزار مدیریت پسورد

اکنون که جزئیات امنیتی خود را به روز کرده‌­اید، می­‌توانید با استفاده از برنامه مدیریت پسورد، علاوه بر ذخیره پسورد اینستاگرام، سایر موارد مربوط به حساب­‌های آنلاین از جمله فیس‌بوک و آمازون را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار دیگر نگران فراموش کردن پسورد سایت‌ها و نرم‌افزارهای گوناگون نباشید و به راحتی یک کلیک لاگین کنید و از شر وارد کردن پسوردهای مختلف راحت شوید.

 

منبع techadvisor.co.uk
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.