آموزش ساخت جعبه جواهرات (قسمت دوم)

از جواهرتان به خوبی مراقبت کنید

ساخت جعبه جواهرات برای زیور آلات بدلی کار آسانی است و حتی می‌توانید آن را با استفاده از وسایل دور ریختنی بسازید. در اینجا روش درست کردن جعبه جواهرات با رول دستمال توالت، جعبه دستمال کاغذی یاد داده شده است. برای ساختن جعبه جواهرات می‌توانید از وسایل دور ریختنی اطراف خود مثل انواع بطری‌های پلاستیکی و فلزی، کارتن‌های مقوایی و وسایل ساده دیگر استفاده نمایید.

ساخت جعبه جواهرات کاربردی

وسایل مورد نیاز:

  • جعبه دستمال کاغذی
  • چهار الی پنج عدد رول مقوایی دستمال توالت
  • پارچه نمدی
  • چسب حرارتی
  • قیچی

جعبه جواهرات

روش درست کردن جعبه جواهرات کاربردی

برای درست کردن این جعبه جواهرات کاربردی ابتدا جعبه دستمال کاغذی را خالی کنید. رول مقوایی دستمال توالت (ساخت کاردستی با رول دستمال توالت) را داخل آن جا داده و با کاتر اضافات آن را ببرید. رول‌های مقوایی را به ترتیب داخل جعبه قرار دهید تا از اندازه آنها مطمئن شوید، سعی کنید یک فاصله کوچک بین آنها وجود داشته باشد.

جعبه جواهرات

اکنون زمان استفاده از پارچه نمدی است، پارچه نمدی را طوری باید ببرید که ابتدا دورتادور جعبه دستمال کاغذی را بگیرد و سپس یک نوار با عرضی به اندازه عرض جعبه دستمال و طولی حدود دو برابر طول آن داشته باشد.

جعبه جواهرات

پارچه‌ها را با چسب دور دیواره‌های جعبه دستمال بچسبانید. بعد می‌توانید کف رول‌های دستمال کاغذی را کمی چسب زده و در جعبه بگذارید.

جعبه جواهرات

حالا نوار نمدی را به داخل دیواره جعبه بچسبانید. بعد آن را روی رول‌های مقوایی آورده و با خط کش به داخل رول‌ها فرو کنید تا آنها را بپوشاند. می‌توانید قبل از اینکه پارچه را روی هر کدام از رول‌ها بیاورید کمی ابتدای پارچه را چسب بزنید تا ثابت بشود.

جعبه جواهرات

اگر پارچه‌ای که بریده‌اید کم آمد می‌توانید یک تکه دیگر از نمد را ببرید و در ادامه پارچه قبلی بچسبانید.

جعبه جواهرات

اکنون ساخت جعبه جواهرات با رول دستمال توالت و جعبه دستمال کاغذی به پایان رسید و شما می‌توانید انواع جواهرات مثل انگشتر، گوشواره و النگو را داخل آن قرار دهید.

جعبه جواهرات

منبع: ستاره

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.