آموزش نقاشی با وسایل خانه

خلاقیت را به کودکتان بیاموزید

اگر دنبال ایده نو و جدید هستید و دوست دارید نقاشی خلاقانه‌ای داشته باشید پس دست بکار شوید. نقاشی و خلاقیت با وسایل خانه بسیار ساده و برای کودکان جالب و شگفت آفرین است. نقاشی و خلاقیت با وسایل دور و بر خانه ایده‌ای برای هر گروه سنی است. کارهای هنری آنچه اهمیت دارد روند انجام کار است نه نتیجه کار برای همین مهم نیست نقاشی کودک شما چقدر جالب باشد مهم است که نگاهش به وسایل اطراف با زاویه جدیدی است و یک روش برای خلاقانه فکر کردن و پرورش خلاقیت کودکان ترکیب چیزهای معمولی مانند نقاشی با اشیای خانه و توانایی دیدن چیزهای دور و بر با نگاهی نو است.

مواد لازم:

  • تعدادی از وسایل خانه
  • مداد
  • کاغذ

روش نقاشی با وسایل خانه

نقاشی و چاقو و صافی

سبدی برداشته و دو سه تا از وسایل خانه را داخلش قرار دهید. در مورد وسایلی که جمع کرده‌اید و کاربرد آنها از کودکتان سوال کنید. بپرسید به نظرش این وسایل چه کاربردهایی دیگری دارد؟ اینطوری شما ذهن خلاق کودک‌تان را مستعد می‌کنید. حالا شروع به نقاشی کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید، گذاشتن اشیاء بر روی کاغذ و استفاده از آنها بعنوان نقطه شروع طراحی است.

نقاشی و گیره

نقاشی و چاقو

نقاشی و صافی

در زیر چند خلاقیت کاری از کریستوف نیمان هنرمند آمریکایی را برایتان گذاشتیم. نقاشی‌های جالب با وسایل روزمره که بسیار الهام بخش و خلاقانه هستند. او در مورد نقاشی‌های خلاقانه با وسایل روزمره می‌گوید: “من یک شیء تصادفی انتخاب کرده و بر روی میز کارم قرار می‌دهم و به آن خیره شده و منتظر جرقه‌ای هستم” و در ادامه می‌گوید: ” من تصویر سازی با این اشیا را بدون هیچ طرح و برنامه ریزی شروع می‌کنم.اول دنبال یک زاویه غیر عادی هستم تا من را به سمت یک ارتباط بصری فوق‌العاده بکشاند.”

نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی

منبع: شید شاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.