آیس پاپ هندوانه و لیمو

در فصل گرما از آیس پاپ لذت ببرید

  • مواد لازم برای تهیه آیس پاپ هندوانه و لیمو:

  • هندوانه خرد شده: ۱ عدد
  • نعناع: ۱ فنجان
  • لیمو ترش: ۱ عدد
  • طرز تهیه آیس پاپ هندوانه و لیمو:

تکه های هندوانه را به همراه نعناع و آب لیمو ترش به خوبی مخلوط می کنیم . مخلوط آماده شده را از صافی گذرانده و در داخل قالب های بستنی ریخته و به مدت یک ساعت در فریزر می گذاریم . در ادامه چوب های بستنی را اضافه کرده و مجدد ۳ تا ۵ ساعت در فریزر قرار می دهیم .آیس پاپ یا بستنی خانگی شما آماده شد … نوش جان و لذت ببرید !

  • خواص مواد غذایی اصلی:

هندوانه پس از مصرف هندوانه سموم از بدن خارج می شوند و موجب شادابی می شود . آلزایمر را کاهش می دهد . ضد استفراغ و تهوع است . بدن را ضد عفونی کننده کرده  و پاک کننده روده هاست . به دلیل داشتن ویتامین های A و C خطر حمله بسیاری از بیماریهای زندگی مدرن مثل : سرطان ها بویژه سرطان پروستات را می کاهد و …لیمو ترش ضد چربی در بدن است . موجب شادابی پوست می شود . به هضم غذا کمک می کند . برای بهبود سرماخوردگی بسیار مفید است . موجب افزایش سلامتی می شود . در درمان چاقی بسیار موثر است .

ضد سرطان است . خستگی را از بین می برد . موجب افزایش بزاق دهان میشود . سبب برطرف شدن دردهای میگرنی می شود . حافظه را تقویت می کند . موجب سلامتی دندانها می شود و …نعناع سبب تقویت معده می شود . ضد سرفه و ضد تشنج است . در درمان ناراحتی های عصبی مفید است . کرم های روده رو از بین می برد . تب را پایین می آورد . سبب برطرف شدن درد شکم می شود . تسکین دهنده درد دندان . دم کرده نعناع در زمان سرماخوردگی بسیار مفید است . در وعده های غذایی ناهار و شام با خوردن غذا بسیار توصیه می شود و …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.