نحوه ارسال فایل‌های حجیم توسط گوشی اندروید

انتقال اطلاعات بیش از 40 مگابایت از طریق ایمیل غیر ممکن است

در برخی اوقات قصد دارید فایل‌های حجیم را از طریق گوشی اندروید انتقال دهید. همانطور که می­‌دانید، انتقال اطلاعات بیش از ۴۰ مگابایت از طریق ایمیل غیر ممکن است، پس باید به دنبال روشی برای ارسال اطلاعات پرحجم باشیم که در ادامه چند ترفند معرفی خواهیم کرد.

EasyJoin

فایل‌های حجیم و EasyJoin

اگر شما فقط به دنبال به اشتراک‌گذاری فایل­‌ها در شبکه محلی خود هستید، برنامه­‌های مختلفی برای انتقال دادن فایل­‌ها و کنترل گوشی از راه دور وجود دارند، اما نرم‌افزار EasyJoin یک روش آسان و کارآمد است که امکانات مناسبی را به کاربران ارائه می‌­دهد. برنامه در تمامی پلتفرم­‌ها و سیستم عامل­‌ها وجود داشته و نسخه­‌های مربوط به آنها را می­‌توانید به راحتی دانلود کنید. روند استفاده از برنامه با استفاده از Wi-Fi می‌­باشد و هیچ گونه نیازی به اینترنت نخواهید داشت و تمامی اطلاعات شما بر بستری امن تبادل خواهند شود.

این نرم‌افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که به شما امکان انتقال اطلاعات بدون اتصال به اینترنت را می‌­دهد. قبل از ارسال، اطلاعات خود را رمزگذاری کنید.

بدون شک می‌­توان گفت که این نرم‌افزار یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای انتقال محلی فایل‌های بزرگ است.

WeTransfer

فایل‌های حجیم و WeTransfer

وب‌سایت WeTransfer مناسب همه کاربران است و می­‌توان بدون هیچ گونه مشکلی فایل‌های خود را ارسال کرد. WeTransfer یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ازاین‌دست است. به‌کمک WeTransfer به‌راحتی و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری، فایل‌های حجیم خود را برای ایمیل‌های موردنظرتان ارسال می‌کنید. استفاده این سرویس، هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

نحوه استفاده از وب­سایت WeTransfer بسیار ساده است. آدرس ایمیل خود را تایپ کنید (گیرنده از نام ارسال کننده مطلع خواهد شد) و فایل‌های خود را اضافه کنید.

Send Anywhere

فایل‌های حجیم و Send Anywhere

Send Anywhere اپلیکیشن رایگان و کاربردی برای دستگاه‌­های اندرویدی جهت ارسال و به اشتراک گذاری فایل‌های مختلف مانند موزیک، ویدئو، عکس، بازی و … بدون محدودیت حجمی بین سایر دستگاه‌­های اندرویدی از طریق Wifi می‌­باشد. استفاده از اپلیکیشن Send Anywhere نیازی به ثبت‌نام ندارد و برای امنیت بیشتر زمان ارسال فایل­‌های شخصی می­‌توانید از یک کد ۶ رقمی استفاده کنید و دستگاه گیرنده باید این کد را وارد کند تا اطلاعات را از شما دریافت کند. شما از طریق ویندوز و انواع مرورگرها می‌­توانید به این اپلیکیشن و فایل‌های درون دستگاه دسترسی داشته باشید.

Google Drive

فایل‌های حجیم و Google Drive

نسخه دسکتاپ Gmail دارای ویژگی است که با Google Drive ادغام می­‌شود و قادر است فایل­‌ها را تا حجم ۱۰ گیگابایت ارسال کند.

کاربران می‌­توانند هر فایل بزرگ را در اکانتGoogle Drive خود آپلود کنند، سپس آن را با گیرندگان به اشتراک بگذارد. در بخش مدیریت فایل­‌ها به مسیر Share > Google Drive رفته و  فایل‌های خود را آپلود کرده و به اشتراک بگذارید.

بنابراین، با استفاده از روش­‌های ذکر شده می‌­توانید فایل‌های حجیم خود را از طریق گوشی ارسال کنید.

منبع maketecheasier.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.