از لباس دورریختنی خود دوباره استفاده کنید

خلاقیت با لباس یک هنر فانتزی و تقریبا مدرن می‌باشد

خلاقیت با لباس یک هنر فانتزی و تقریبا مدرن می‌باشد. این هنر را می‌توانید برای تم‌های خاص در مراسم جشن تولد، ولنتاین، عروسی و یا هر مراسمی که به نوعی در آن احساس لذت می‌کنید به کار ببرید. می‌توانید از لباس دورریختنی و کهنه خود ایده‌های خلاقانه و زیبایی را خلق کنید. با لباس‌های قدیمی و کهنه طرح‌های مختلفی را می‌توان پیاده کرد و در مراسم خاص از آن استفاده کرد. این هنر زیبا را با ایده‌های خلاقانه و سلیقه بی‌نظیر خود زیباتر کنید. می‌توانید با لباس‌های قدیمی خود گل سرهای زیبا و یا گل برای لباس‌های جدید خودتان و دیگران بسازید و یا اینکه از آنها برای ساختن کیف و کفش دلخواهتان استفاده کنید.

خلاقیت با لباس قدیمی و کهنه 

در اینجا می‌خواهیم طرح‌هایی را به شما نشان دهیم که می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های جالبی برای خلاقیت با پارچه لباس‌های کهنه و دور ریختنی را بدست آورید. در بعضی از مراسم مثل جشن تولد و ولنتاین و یا هرگونه مراسم خاص نمایشی می‌توانید از این گونه لباس‌ها طرح‌ها و ایده‌های مخصوص به خود را داشته باشید. لباس‌های قدیمی یا دور ریخته می‌شود و یا به خیریه داده می‌شود. این نوع لباس‌ها را می‌توان با کمی تغییرات و تزئینات بر روی لباس‌های جدید  به لباس‌های زیبا و جذاب تبدیل نمود. خلاقیت با لباس قدیمی و بی‌استفاده‌ترین لباس‌ها هم گاهی اوقات ایده‌های جالبی حتی برای تهیه کیف و کفش و گل سر و غیره می‌شود که دارای جذابیت خاص خود است. خلاقیت با لباس هنری فانتزی و زیبایی برای سرگرم کردن کودکان و همینطور کسب درآمد می‌تواند باشد. بچه‌ها شخصیت‌های کارتونی را دوست دارند و دوست دارند که گاهی جای قهرمانان این کارتون‌ها ایفای نقش کرده و تمام رفتارهای آنها را تقلید می‌کنند. می‌توانید از لباس‌های قدیمی و کهنه خودشان نیز برای طراحی لباس‌های شخصیت‌های کارتونی که بچه‌هایتان دوست دارند استفاده کنید و با این کار  آنها را سرگرم نمایید. در ادامه مطلب تصاویری از انواع خلاقیت با وسایل دورریختنی و استفاده از لباس‌های قدیمی و کهنه را ملاحظه می‌فرمایید.

شاید شما علاقه‌ی زیادی به داشتن وسایل جدید و زیبا داشته باشد اما برای خرید آن‌ها بودجه‌ی کافی نداشته باشید، بنابراین می‌خواهم خلاقیت با لباس دورریختنی را آموزش دهم تا شما در هرینه‌های مصرفی صرفه جویی کرده و از دورریختنی‌ها نهایت استفاده را ببرید.

از شلوار جین قدیمی کیف دستی زیبایی بسازید 

لباس دورریختنی و کیف

ساختن یک کیف دست ساز با استفاده از شلوار جین قدیمی بسیار آسان است، می‌توانید از دکمه‌های فلزی، زیپ، توری و… برای تزئین آن استفاده کنید.

از کاپشن مردانه قدیمی، بالش و کوسن بسازید 

لباس دورریختنی و کوسن

وقتی ژاکت یا پیراهن شما بیش از حد قدیمی می‌شود، یا برای شما خیلی تنگ شده می‌توانید از آن برای ساخت، بالش یا کوسن استفاده کنید، این بالش‌ها را با دیگر وسایل دور ریختنی تزئین کنید و فضای محل زندگی‌تان را زیباتر کنید.

لباس قدیمی را به یک لباس کودک تبدیل کنید 

لباس دورریختنی و لباس کودک

تبدیل لباس به لباس‌های کودک بسیار سرگرم کننده و جذاب است، به سادگی با ترکیب دو نوع مختلف پارچه با یک الگوی مناسب، می‌توانید یک لباس دوست داشتنی جدید برای دختر کوچک خود بسازید.

جیب شلوارهای خود را به یک ابزار سودمند تبدیل کنید 

لباس دورریختنی و جیب شلوار

با قرار دادن جند جیب کنار هم و نصب آن به دیوار اتاق می‌توانید وسیله‌های ضروری و کاربردی را در آن قرار داده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 ژاکت قدیمی را به یک شال گردن تبدیل کنید 

لباس دورریختنی و شال گردن

این تبدیل بسیار ساده و زیباست، هنری که باعث می‌شود تا شما از ژاکت زمستانی بهترین استفاده را ببرید.

یک تیشرت قدیمی را به یک دامن جدید تبدیل کنید 

لباس دورریختنی و دامن

می‌توانید از تیشرت‌های قدیمی و بزرگ استفاده کرده و آن‌ها را به دامن‌های رنگارنگ و جدید تبدیل کنید.

لباس قدیمی را به دمپایی روفرشی تبدیل کنید 

لباس دورریختنی و دمپایی

با استفاده از لباس‌های قدیمی خود، دمپایی‌های بسیار زیبا و شیک بسازید، استفاده از ژاکت‌های زمستانی برای تبدیل شدن به دمپایی بهترین گزینه می‌باشند که در زمستان پاها را فوق العاده گرم نگه می‌دارد.

از لباس‌های قدیمی کف پوش درست کنید 

لباس دورریختنی و پادری

تی‌شرت‌های قدیمی را به دم‌دری، کفپوش و .. تبدیل کنید.

طرح ماهی و جا لوازمی خیاطی با استفاده از لباس لی قدیمی

لباس دورریختنی

خلاقیت با پارچه لباس‌های بی‌استفاده برای دور لیوان

لباس دورریختنی و دور لیوان

نوعی جوراب با استفاده از خلاقیت با لباس کهنه و قدیمی 

لباس دورریختنی و جوراب

طرح‌های زیبا با لباس‌های قدیمی و زیبا 

لباس دورریختنی و توپ

خلاقیت ساخت کیف لی با لباس قدیمی 

لباس دورریختنی و کبف لی

ایده جالب دوخت کیف با شلوار لی قدیمی 

لباس دورریختنی و کیف لی

خلاقیت برای ساخت کیف و متکای زیبا با لباس‌های لی بی‌استفاده

لباس دورریختنی و متکا

خلاقیت برای تیشرت که با استفاده از لباس‌های قدیمی برای آن جیب و یقه گذاشته شده است 

لباس دورریختنی و تی‌شرت

لباس‌های کهنه را به سادگی تزئین کنید 

برای همه ما تقریبا پیش آمده است که لباسی را به دلیل عدم زیبایی یا کهنگی بر تن نمی‌کنیم. گاهی این لباس‌ها را هم به بیرون نمی‌اندازیم و دست نخورده در کشوی لباس‌هایمان می‌گذاریم. درواقع تکلیفمان با این نوع لباس‌ها مشخص نیست.

لباس دورریختنی

تزیین لباس با وایتکس 

یکی از راه کارهای ساده تزئین لباس، استفاده از وایتکس است. شما می‌توانید با وایتکس رنک لباس خود را در بخش‌های مختلف ازبین ببرید.

موارد نیاز برای تزئین لباس با وایتکس: 

  • سفید کننده یا وایتکس
  • مداد سر پاک‌کن‌دار
  • خلال دندان
  • ظرفی برای مایع سفید کننده

مراحل انجام: 

ابتدا لباس خود را اتو کنید و روی سطح سختی قرار دهید. مداد را از قسمت پاک کن وارد محلول کنید. روی سطح پارچه با سر مداد مطابق تصویر زیر، دایره‌های کوچکی ایجاد کنید. برای کشیدن خطوط از خلال دندان استفاده کنید. خلال دندان را وارد محلول سفید کننده کنید و طرح دلخواه را روی پارچه مورد نظر پیاده کنید و لباس یا پارچه خود را تزیین کنید. به همین سادگی می‌توانید با کمی خلاقیت، تزئین لباس‌هایتان را به زیبایی انجام دهید.

لباس دورریختنی

لباس دورریختنی

لباس دورریختنی

خلاقیت‌های دیگر در تزیین لباس 

نمونه‌های دیگری از خلاقیت در تزیین لباس را در تصاویر زیر ببینید. اگر شما هم پارچه‌های اضافی و بی‌استفاده دارید آن‌ها را دور نریزید، چرا که می‌توانید به راحتی از آن‌ها برای تزیین جیب لباس‌هایتان استفاده کنید. تزیین لباس‌تان را با پارچه‌های گل دار، گیپور و طرح دار انجام دهید.

لباس دورریختنی

راه دیگر تزئین لباس، استفاده از گیپور یا پارچه‌های طرح دار توخالی است. شما می‌توانید گیپور یا پارچه طرح دارتان را روی لباس بیاندازید و با ماژیک فضاهای خالی را پر کنید. مطابق تصویر زیر می‌بینید که تزیین لباس با کمترین وسایل امکان پذیر است.

لباس دورریختنی

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.