آقایان برای خوشتیپ تر شدن این اصول را رعایت کنند

برای داشتن تیپ خوب، در انتخاب لباس و اکسسوری دقت کنید.

اگر جز آن دسته از آقایان هستید که دوست دارید تیپی کامل و بدون نقصی داشته باشید، موارد زیر را در پوشش خود رعایت کنید.

کمربند را با کفش ست کنید

این یک اصل ساده است. با همین روش ساده می توانید یک تیپ خوب داشته باشید. بهتر است از همان رنگ های قدیمی سیاه، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن استفاده کنید. دیگر رنگ ها کار ست کردن را دشوار می کنند و توصیه می شود استفاده نشوند. اگر عادت به پوشیدن کفش اسپرت دارید پس احتمالا آن را با شلوار جین می پوشید، در چنین مواقعی بهتر است از کمربند پارچه ای یا مدل اسپرت تر کمربند استفاده کنید اما هیچ گاه کمربند معمولی را با شلوار جین و کفش اسپرت نپوشید (نحوه صحیح انتخاب و نگهداری کمربند را مطالعه کنید).

کراوات را با پیراهن ست کنید

پوشیدن پیراهن تک رنگ همراه با کراواتی درست به همان رنگ، تیپی قدیمی و از مدافتاده است. سعی کنید از ترکیب رنگ استفاده کنید و رنگ های مختلف را امتحان کنید. کراوات در تیپ کلی شما نقش مهمی دارد پس سعی کنید از کراوات هایی با طرح های زیبا استفاده کنید. کراوات هایی با خطوط مورب، طرح خال خال و الگوهای ظریف بهترین انتخاب هستند. کراوات شما حتما باید به پیراهن، کت، سوییشرت و یا هر چه که با آن می پوشید، بیاید. از پوشیدن مدل های کراوات که تازه مد می شوند بپرهیزید زیرا مد کوتاه مدتی دارند. باید بدانید روش های مختلفی برای گره زدن کراوات وجود دارد و هر کدام معنای مختلفی دارند. باید بدانید برای هر تیپی که می زنید، چه مدل گره کراوات بهتر است.

شلوارهای صاف و چین دار

در اکثر مواقع شلوارهای صاف بهتر از شلوار های چین و پلیسه دار هستند. از سوی دیگر پلیسه هیکل شما را بد نشان می دهد. برخی گمان می کنند شلوارهای صاف راحت نیست اما شلوارهای پلیسه دار راحت تر است اما واقعیت این است که همه می توانند شلوارهای صاف بپوشند. شما می توانید برای راحتی بیشتر، شلوارها را در سایزهای بزرگتر خریداری کنید و سپس دور کمر آن را اندازه خودتان درآورید که این کار را برخی مغازه های فروش شلوار نیز خودشان انجام می دهند. در کل شلوارهای صاف شیک تر هستند.

جوراب

یک قاعده همیشگی درمورد جوراب این است که باید با رنگ شلوار هماهنگی داشته باشد البته نه به این معنا که دقیقا از همان رنگ شلوار باشد مگر یک مورد آن هم زمانی که شلوار مشکی پوشیده باشید. می توانید از جوراب های طرح دار مثلا راه راه استفاده کنید اما حتما آن را با شلوار و کفشتان ست کنید. نکته مهم: جوراب سفید برای باشگاه است.

ساعت

ساعت تنها اکسسوری مهمی است که مردان دارند. ساعتی را انتخاب کنید که با سلیقه و سبک زندگی شما همخوانی دارد. اگر جز آن دسته از کسانی هستید که مدل های مختلف ساعت دارند، سعی کنید مدل ساعت را با تیپ خود ست کنید. ساعتی با بند مشکی را با کمربند و کفش مشکی بپوشید. ساعتی با بند قهوه ای با کمربند و کفش قهوه ای. ساعت های بند نقره ای هم با هر دو رنگ می توان ست کرد (۱۰ مدل از بهترین ساعت های کلاسیک مردانه را بشناسید).

عینک

عینک نه تنها برای کارکرد بهتر چشم بلکه برای بهتر شدن تیپ هم استفاده می شود. بهتر است مدل عینکی را انتخاب کنید که نه تنها به فرم صورت شما می آید بلکه شخصیت شما را نیز نشان می دهد. عینک خود را از جاهایی خریداری کنید که مشاوره هایی را در خصوص انتخاب عینک متناسب با فرم تیپ و صورت به شما می دهند.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.