نحوه اضافه کردن فایل صوتی به ارائه پاورپوینت

فرآیند اضافه کردن صدا به ارائه پاورپوینت بسیار ساده است

با استفاده از ترفندهایی می‌­توان به راحتی ارائه پاورپوینت خود را بهبود بخشید. بد نیست بدانید که امکان اضافه کردن صدا و موسیقی روی اسلایدهای پاورپوینت وجود دارد.

اضافه کردن فایل صوتی به ارائه

فرآیند اضافه کردن صدا به ارائه پاورپوینت بسیار ساده است و برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

در تب Insert روی دکمه Audio کلیک کنید.

دکمه آئودیو در ارائه پاورپوینت

در منوی ظاهر باز شده، فایل مورد نظر خود را لود کنید و یا اینکه خودتان فایل صوتی را ضبط کنید.

فایل صوتی در ارائه پاورپوینت

برای ضبط صدا روی Record Audio بزنید تا پنجره Record Sound باز شود. پیش بروید و صدای خود را نام‌گذاری کرده و روی آیکون ضبط کلیک کنید.

ضبط آئودیو در ارائه پاورپوینت

پس از انتخاب آیکون Record، یک تایمر شروع می‌­شود که مدت زمان صدا را ضبط و نمایش می­‌دهد. پس از ضبط، روی آیکون Stop بزنید. برای پخش ضبط، روی  Play کلیک کنید. در صورتی که از ضبط راضی بودید آن را تأیید کنید.

مدت زمان فایل صوتی در ارائه پاورپوینت

اگر تمایل دارید از فایل‌های صوتی سیستم استفاده کنید، در منوی audio options روی Audio on My PC بزنید. این گزینه لیست سیستم را باز می‌­کند. محل فایل صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس  پایین پنجره روی Insert بزنید. پاورپوینت از چند فرمت MP3، MP4، WAV و AAC پشتیبانی می‌­کند.

انتخاب فایل صوتی در ارائه پاورپوینت

اکنون به ارائه آیکون بلندگو نیز افزوده شده که می­‌توان آن را پخش کرد و حجم صدا، کیفیت و زمانبندی را نیز کنترل و مدیریت کرد.

حجم صدا در ارائه پاورپوینت

علاوه بر این، تب Playback در نوار نشان داده می­‌شود به طور پیش‌فرض، Audio Style روی No Style تنظیم شده است.. البته با انتخاب Play in Background می‌­توان بطور کلی پخش صوت را تنظیم کرد. همچنین، می­‌توانید نحوه پخش صوت به صورت دستی و یا اتوماتیک را نیز انتخاب کنید. با استفاده از سایر گزینه­‌ها ارائه و صدای موردنظر خود را سفارشی کنید.

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.