استفاده بهینه از فضا در حمام کوچک

به دنبال روش های ساده برای جمع و جور کردن حمام کوچک خود هستید؟

به دنبال روش های ساده برای جمع و جور کردن حمام کوچک خود هستید؟ ما شما را راهنمایی می کنیم. از سبدهای کوچک تا آویز لباس، ایده هایی مفید و بی دردسر برای افزودن فضا به حمام کوچک شما معرفی می کنیم. زندگی کردن با حمام کوچک دشوار است اما فضای کم شما را خلاق تر می کند تا از فضای کم بیشترین استفاده را بکنید.

نصب کابینت دیواری

کابینت در حمام کوچک
بالای دیوار حمام کابینت دیواری نصب کنید

از فضای خالی بالای توالت استفاده کنید. بالای دیوار حمام کابینت دیواری نصب کنید و از آن برای نگهداری وسایل آرایشی-بهداشتی، دستمال کاغذی، لوسیون و … استفاده کنید.

نردبان چوبی

نردبان و توالت و حمام کوچک
نردبان به حمام کوچک شما زیبایی و فضای بیشتر خواهد داد

نردبان ساده ترین روش برای افزودن زیبایی و همچنین فضای بیشتر در حمام های کوچک است. با آویزان کردن حوله ها و سبدها به نردبان، فضای بیشتری ایجاد می کنید و حمام نیز جمع و جور خواهد شد.

استفاده از سبد

سبد و حمام کوچک
سبد وسایل را در هر قسمتی از حمام می توانید جا دهید

استفاده از سبد و سطل روشی موثر و کم دردسر است و فضای بیشتری برای نگهداری وسایل در زیر سینک، کنار توالت یا بر روی طاقچه ایجاد می کند.

آویز رخت

حمام کوچک و رخت آویز
رخت آویز وسیله خوبی برای نگهداری حوله و تنپوش های خیس است

نصب رخت آویز بر روی دیوار حمام روش خوبی است برای آویزان کردن تنپوش و حوله های خیس. رخت آویزهایی که پنج یا شش چنگک دارند، زیباتر هستند و فضا را کمتر شلوغ می کنند.

قرار دادن طاقچه بالای در

طاقچه بالای در در حمام کوچک
استفاده بهینه از فضای بالای در

با نصب طاقچه بالای چارچوب در از فضا به طور بهینه استفاده کنید. وسایل دکوری، حوله و دستمال های رولی را می توانید روی این طاقچه قرار دهید.

منبع huffingtonpost.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.