راهنمای انتخاب لنز رنگی متناسب با رنگ پوست

یکی از روش‌های تغییر ظاهر کلی صورت استفاده از لنز رنگی است

افراد در رنگ پوست و رنگ چشم با هم متفاوتند. آبی، سبز، قهوه‌ای و فندقی نمونه‌هایی از انواع رنگ چشم است. یکی از روش‌های تغییر ظاهر کلی صورت استفاده از لنز رنگی است تا رنگ چشم شما تغییر پیدا کند. در انتخاب لنز رنگی چشم باید فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید از جنس لنز گرفته تا همخوانی رنگ آن با رنگ پوست شما.

رنگ پوست گرم

لنز رنگی برای رنگ پوست گرم

لنزی انتخاب کنید که پوست شما را بهتر و زیباتر نشان دهد. رنگ پوست گرم به طور طبیعی چشم‌هایی به رنگ قهوه‌ای یا عسلی دارند. اگر رنگ پوست گرمی دارید، از رنگ‌های روشنی چون سبز یا آبی اجتناب کنید زیرا ظاهری مصنوعی به شما می‌دهد.

رنگ پوست مدیوم

لنز رنگی برای رنگ پوست مدیوم

رنگ پوست متوسط از ترکیب زیتونی روشن تا قهوه‌ای روشن یا عسلی است. این رنگ پوست در انواع رنگ لنز انعطاف‌پذیری دارد. رنگ‌های تکمیلی برای رنگ پوست مدیوم از قهوه‌ای و فندقی و عسلی تا سبز، خاکستری و حتی بنفش می‌باشد.

رنگ پوست سرد

لنزط رنگی برای رنگ پوست سرد

رنگ پوست سرد رنگ‌ها را به زیبایی جلوه می‌دهد. رنگ پوست سرد با رنگ چشم روشن مکمل می‌شود. برای رنگ پوست سرد بهترین رنگ چشم، آبی، بنفش، فیروزه‌ای و فندقی است.

رنگ‌های دیگر لنز

لنز رنگی

در انتخاب لنز رنگی چشم به خاطر داشته باشید که لنزهایی نیز وجود دارند که رنگ چشم شما را پررنگ‌تر می کنند. لنزهای کاملا رنگی، کل رنگ چشم را عوض می‌کنند. برای مثال اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید و می‌خواهید به رنگ سبز درآید، می‌توانید از این لنزها استفاده کنید. اما اگر تنها می‌خواهید رنگ چشم شما پررنگ‌تر شود، بدون آنکه تغییری در رنگ اصلی ایجاد شود، می‌توانید از لنزهای تزیینی که تنها رنگ چشم را پررنگ‌تر می‌کنند و ظاهری طبیعی دارند، استفاده کنید.

منبع livestrong.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.