انتخاب مدل موی مردانه بر اساس فرم صورت

موهای خود را متناسب با فرم صورت کوتاه کنید

این فقط زنان نیستند که انتخاب مدل مو برایشان سخت است، مردان نیز با چنین مسئله‌ای مواجه هستند. امروزه مردان نیز می‌خواهند مدل موی شیک و زیبا داشته باشند. مناسب‌ترین راه انتخاب مدل مویی است که به فرم صورت شما بخورد. پس آقایان ابتدا باید فرم صورت خود را تشخیص دهند، سپس مدل مویی متناسب با آن را انتخاب کنند.

صورت مربعی

انتخاب مدل مو برای صورت مربعی

فک پهن و گونه‌های بالا مشخصه صورت مربعی هستند. مدل مو باید گونه‌ها و تقارن صورت را به خوبی نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم کوتاهی از زیرموها انجام دهید با فرق سر از کنار یا فوکول بالای سر. این مدل مو بر نیمه پایینی صورت تاکید دارد و حجم موی بالای سر را بیشتر نشان می‌دهد.

صورت مستطیلی

انتخاب مدل مو برای صورت مستطیلی

صورت مستطیلی متناسب‌ترین نوع صورت است زیرا شکل فک، گونه و چانه‌ها متقارن هستند. گرچه بیشتر مدل موها به این نوع صورت می‌خورد، اما ما موی با قد متوسط همراه با فرق از کنار و یک ته ریش کم را پیشنهاد می‌کنیم (توصیه هایی به آقایان برای رشد سریع تر ریش و سبیل). از ریش کامل و بلند خودداری کنید، زیرا صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

صورت گرد

انتخاب مدل مو برای صورت گرد

صورت‌های گرد فاقد زاویه و ابعاد هستند. اما نگران نباشید یک مدل موی خوب می‌تواند به صورت شما زاویه و ابعاد ببخشد. اگر صورت گرد دارید، موهای پف کرده و صورت تراشیده می‌تواند صورتتان را کشیده‌تر و زاویه‌دارتر نشان دهد.

صورت مثلثی

انتخاب مدل مو برای صورت مثلثی

مشخصه بارز صورت‌های مثلثی گونه‌ها و گیجگاه باریک، فک عریض و چانه تیز است. برای ایجاد تعادل در این اجزا موهای پر و حجیم روی سر همراه با ریش زیاد یا حاشیه‌دار پیشنهاد می‌شود. این حالت تیزی صورت را تغییر می‌دهد و استخوان گونه را نشان می‌دهد.

صورت بیضی

انتخاب مدل مو برای صورت بیضی

در صورت‌های بیضی، کشیدگی صورت زیاد است و پیشانی عریض‌تر از فک است. بهترین مدل موی مردانه برای صورت‌های بیضی موی کوتاه و صاف با فرق سر از کنار است که گردی صورت را می‌پوشاند و صورت را زاویه‌دارتر نشان می‌دهد.

منبع bebeautiful.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.