چگونه کفشی متناسب با فرم پا انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب کفش زنانه

هنگامی که میخواهید لباس بخرید وقت زیادی صرف میکنید، ولی باید بدونید که انتخاب کفش هم خیلی مهمه و نیاز به وقت داره چون همان طور که می دونید یک کفش مناسب می تونه استایل شما رو تغییر بده پس انتخاب یک کفشی که هم راحت باشه هم متناسب با فرم پا و استایلتون باشه اهمیت داره.

خانوم هایی با ساق پای درشت

فرم پا و کفش پاشنه بلند قرمز و آبی و کرم
اگه شما ساق پای درشتی دارید، کفش هایی که دارای پاشنه ی یکم ضخیم تر هستند برای شما مناسبه

اگه شما ساق پای درشتی دارید، کفش هایی که دارای پاشنه ی یکم ضخیم تر هستند برای شما مناسبه همچنین کفش هایی که دارای نوک باریک تر و تیز تر هستند باعث میشه که ساق پاتون باریک تر و بلند تر به نظر بیاد. از پوشیدن کفش هایی که در قسمت پنجه دارای لژ هستند خودداری کنید.

خانم هایی با ساق پای لاغر

فرم پا و کفش صورتی
از کفش هایی با پاشنه ظریف استفاده کنید و پاشنه ی کفشتان نباید خیلی بلند باشه

 اگه ساق پای لاغری دارید، برای آنکه ساق پایتان زیباتر به نظر بیاد سعی کنید از کفش هایی با پاشنه ظریف استفاده کنید و پاشنه ی کفشتان نباید خیلی بلند باشه که ساق پاها لاغرتر به نظر بیاد و همچنین برای این نوع ساق پا پوشیدن کفش هایی که ظاهری بزرگ ( با تزییناتی مثل پاپیون، گل و…) دارند نامناسبه.

خانوم هایی با ساق پای بلند

فرم پا و کفش بندی مشکی
کفش های جلو بازی که دارای بند در قسمت مچ پا هستند مناسبه

 برای این نوع ساق پا، کفش های جلو بازی که دارای بند در قسمت مچ پا هستند مناسبه چون داشتن بند در مچ باعث میشه ساق پا خیلی بلند به نظر نیاد.

خانوم هایی با ساق پای کوتاه

فرم پا و کفش کرم پاشنه بلند
بهتره از کفش های رو بازی که در قسمت مچ بند ندارند استفاده شود

برای این نوع ساق پا، بهتره از کفش های رو بازی که در قسمت مچ بند ندارند استفاده شود. نداشتن بند در مچ باعث میشه ساق پاها بلندتر به نظر بیاد.

منبع rubanmag.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.