نحوه ایجاد اسلاید مخفی در پیش‌نمایش پاورپوینت

شما می‌­توانید اسلایدها را از نمایش پاورپوینت مخفی کنید

شما می‌­توانید اسلایدها را از نمایش پاورپوینت مخفی کنید. البته اسلایدهای مخفی‌شده بخشی از ارائه خواهند بود، اما در حالت Slideshow ظاهر نمی­‌شوند. برای مخفی کردن یک اسلاید، روی آن کلیک راست کرده و از منوی باز شده گزینه Hide را انتخاب کنید. همچنین، می­‌توانید چندین اسلاید را مخفی کنید.

مخفی کردن اسلایدهای از پیش تعیین شده

ممکن است در اسلایدهای خود عبارت‌­هایی داشته باشید که  برای ارائه آنها مطمئن نیستید. در این صورت می‌­توانید به راحتی آنها را مخفی کنید.

ابتدا ارائه خود را باز کنید و در پایین صفحه روی نمای  normal view  کلیک کنید تا گزینه Notes ظاهر شود. زمانی که پانل Notes (یادداشت) باز می‌­شود، عبارت خود را در آن تایپ کنید.

اسلاید مخفی از پیش تعیین شده

این یادداشت را در تمامی اسلایدهایی که می‌­خواهید مخفی شود، اضافه کنید. سپس اسلایدها برای مخفی کردن علامت گذاری می‌شوند. پس از اتمام کار، با کلیک کردن بر روی آیکون شبکه در پایین پنجره پاورپوینت، به نمایش Sorter Slide بروید.

در نمای Sorter Slide، برای جستجوی عبارات وارد شده، در تب Home بخش Editing از گزینه Find و Replace استفاده کنید. پس از انتخاب اسلایدها، روی هر یک از آنها کلیک راست کرده و  از منوی باز شده گزینه Hide را انتخاب کنید.

ویرایش اسلاید مخفی

همچنین، می‌­توانید اسلایدها را هر زمان که بخواهید مخفی کنید. اگر شما نیاز به مخفی کردن اسلایدها در ترکیب‌­های مختلف دارید، می‌توانید عبارات مختلف را برای مجموعه‌­ای از اسلایدها که نیاز به مخفی کردن دارید، ایجاد کنید. همچنین، لازم نیست که در مورد اضافه کردن اسلایدهای جدید و فراموش کردن شماره اسلاید که مخفی کرده‌­اید، نگران باشید.

تنها به عبارتی که اضافه کرده‌­اید، توجه کنید. عبارت‌­هایی که با اسلایدهای مختلف تنظیم کرده­‌اید را به خاطر بسپارید و مطمئن شوید که عبارت اضافه شده هرگز در اسلایدها ظاهر نمی‌­شود، زیرا تابع Find و   Replace آنها را نیز هنگام اجرا نمایش می‌­دهد.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.