ایده‌هایی برای کابینت‌های گوشه آشپزخانه

از فضای گوشه‌ها استفاده کنید

گوشه‌ها همیشه مشکل‌ساز هستند، به خصوص در مورد آشپزخانه که استفاده از فضا اهمیت زیادی دارد. در این مطلب ایده‌های کاربردی برای گوشه آشپزخانه شما داریم تا استفاده حداکثری از فضا ببرید.

کشو چرخشی برای گوشه آشپزخانه

فرقی نمی‌کند کشو را به سمت راست بکشید یا چپ. هر یک از کشوها دو دسته دارند یکی به راست و یکی به چپ. زاویه ۹۰ درجه کشوها سبب شده گوشه آشپزخانه را به خوبی پر کنند. ممکن است ظاهر این کشوها عجیب باشد اما کمک می‌کند تا بیشترین استفاده را از فضای گوشه آشپزخانه داشته باشید.

کابینت سرتاسری برای گوشه آشپزخانه

اگر شکل تیز گوشه‌ها را دوست ندارید، می‌توانید از این طراحی کابینت استفاده کنید با زاویه ۹۰ درجه که شکل یکپارچه‌ای به کابینت‌ها می‌دهد. این کابینت‌های مورب شامل کشوهایی در زیر و جایی برای مایکرویو در بالا و وسایل کوچکی بالای پیشخوان می‌باشد.

قفسه‌های باز گوشه آشپزخانه

اگر نمی‌خواهید گوشه‌های آشپزخانه را با کابینت ببندید، می‌توانید از قفسه‌های باز استفاده کنید. این روش کمک می‌کند بیشترین استفاده را از گوشه‌ها داشته باشید. چند طاقچه در گوشه آشپزخانه کار بگذارید. می‌توانید سرتاسر گوشه‌ها را با این قفسه‌ها پر کنید.

کابینت چرخشی گوشه آشپزخانه

کابینت‌های چرخشی گزینه‌های خوبی برای گوشه آشپزخانه هستند. همانطور که در تصویر می‌بینید، قفسه‌های فلزی داخل کشو کار گذاشته شده است. برخی از قفسه‌ها زیر پیشخوان و برخی به در کشو متصل شده‌اند. استفاده از این کشوها و دسترسی به محتویات آنها بسیار آسان است.

قفسه باز چوبی برای گوشه آشپزخانه

حتی در صورتی که گوشه‌های آشپزخانه کابینت داشته باشد، باز هم می‌توانید از فضای بالای آنها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید قفسه‌هایی در بالای کابینت نصب کنید. بدین صورت هم ظاهر شیکی به آشپزخانه می‌بخشد و هم استفاده بیشتری از فضا می‌شود.

کابینت بلند شیشه‌ای برای گوشه آشپزخانه

می‌توانید از کابینت بلند برای روی پیشخوان استفاده کنید و وسایل خود را در آن نگه دارید. مانند تصویر با قفسه‌های مربعی داخل آن و دیواره‌های شیشه‌ای برای مشاهده محتویات داخل آن.

کابینت منحنی برای گوشه آشپزخانه

کابینت‌های منحنی گزینه‌های عالی برای پنهان کردن گوشه‌ها هستند. اینها می‌توانند شامل کشو، قفسه‌های باز یا درب‌های کشویی باشند که استفاده از آنها بسیار آسان است.

همچنین می‌توانید از کابینت‌های مورب برای گوشه آشپزخانه استفاده کنید که به دیوار مجاور متصل است و فضای خالی را پر می‌کند. این مدل کابینت برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب هستند.

قرار دادن اجاق گاز در گوشه آشپزخانه

کابینت تنها گزینه برای گوشه آشپزخانه نیست. شما می‌توانید از وسایل بزرگ آشپزخانه نیز استفاده کنید. برای مثال ممکن است اجاق گاز را بتوانید در فضای گوشه جا دهید و یک هود بالای آن کار بگذارید.

قفسه مکعبی گوشه آشپزخانه

گزینه متنوع‌تر و ساده‌تر می‌تواند کابینت دیواری سرتاسری با قفسه‌های باز باشد با مکعب‌های کار شده داخل آن برای نگهداری بطری‌ها و وسایل دیگر.

منبع homedit.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.