آموزش بافت مدل مو کودکانه در ۳دقیقه

موهای زیبایی را برای فرزندتان درست کنید

اکثر مادرها دوست دارند موهای دختر کوچک‌شان را برای مهمانی‌ها و جشن‌های مختلف به مدل‌های متنوع ببافند اما مبتدی هستند و مدل خاصی بلد نیستند, امروز یک مدل موی فوق العاده زیبا و ساده را به شما آموزش می‌دهیم که در عرض چند دقیقه می‌توانید آن را روی سر فرزندتان پیاده کنید. با این آموزش تصویری یک مدل موی فوق العاده شیک یاد می‌گیرید که در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید آن را درست کنید. البته این مدل بافتن مو برای دختربچه‌هایی که موهای بلندی دارند مناسب است و باعث زیباتر شدن آن‌ها می‌شود.

آموزش بافتن مدل مو دخترانه

ابتدا موهای جلوی سر را جدا کرده و به سه قسمت تقسیم کنید, مانند تصویر زیر شروع به بافتن کنید بعد از اینکه بافت را کمی ادامه دادید در هر مرحله از هر دو طرف شروع به اضافه کردن مو بکنید.

بافت

این کار را در چند مرحله انجام دهید و در هر مرحله بافت را با دستان‌تان مانند تصویر به دو طرف بکشید تا بافت پهن‌تری داشته باشید, بعد که تا انتهای موها را بافتید پایین آن را با کش ببندید. میبینید که موهای دخترتان مانند دم اسبی بافته شده است, نکته این بافت مو فقط این است که در هر مرحله از دو طرف مو اضافه کنید . به همین راحتی و در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید موهای کودکتان را با این زیبایی ببافید, از این بافت مو برای مهمانی‌ها و جشن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

منبع: نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.