انواع برس‌های آرایشی و کاربرد آنها

با انواع برس‌های آرایشی آشنا شوید

قلم‌های آرایشی انواع مختلفی دارد که کمک زیادی به تمیزی آرایش می‌کند. قلم مو، خط لب، خط چشم و… قلم‌هایی هستند که هنگام آرایش کردن استفاده می‌شود.اگر عادت دارید برای آرایش کردن از انگشتان‌تان استفاده کنید یا اینکه از برس‌های آرایشی کوچک و ساده استفاده کنید، احتمالا آنگونه که باید آرایش روی صورت‌تان نخواهد نشست. با یک برس آرایش با کیفیت بالا به راحتی می‌توان رنگ‌های مختلف سایه را مخلوط کرد و درنتیجه یک رنگ کاملا طبیعی روی پوست گذاشت، اما یک برس با کیفیت پایین موهایش زبر و خشن است و درنتیجه مواد آرایشی را یکنواخت روی پوست پخش نمی‌کند، پس انتخاب یک برس با کیفیت مهم است. بهتر است به سراغ برس‌ها و قلم‌های آرایشی برویم و بدانیم نقش هر کدام چیست؟

برس های آرایشی
انواع برس‌های آرایشی و کاربرد آنها

آشنایی با انواع برس‌های آرایشی و کاربرد آنها

برس‌ها و قلم مو

برای پوشاندن و محو کردن گوشه‌های چشم و ناحیه بینی و همچنین محو کردن سایه چشم، بسیار مناسب است.

 پد پنکک

همکار برس‌های آرایشی است .پنکیک، پودر فشرده شده‌ای است که با قلم مو ساده (پد) می‌توان آن را روی صورت زد. این پد کمک می‌کند که این پودر همه جای صورت پخش شود.

برس‌های آرایشی با سایز کوچک

از برس‌های آرایشی با سایز کوچک استفاده زیادی می‌شود کرد، مثل خط چشم کشیدن‌های زیبا و جذاب و ابرو کشیدن. شما هم اگر می‌خواهید خط چشم بی‌عیبی داشته باشید، از این قلم مو استفاده کنید.

قلم موهای طراحی

موهای زبر و نوک تیز و مخلوطی شکل دارد و برای ترکیب زیر ساز بسیار عالی است و با این قلم مو می‌توان فرورفتگی کنار چشم و کنار بینی را پر کرد.

برس مو سایه

بسیار مهم است، و مهم نیست اگر شکل قلم مو کرم و پنکیک باشد. این قلم مو از رنگی رنگی به نظر آمدن سایه جلوگیری می‌کند.

برس برای خط لب

استفاده از برس برای خط لب بسیار مناسب است و از زیاد رنگی به نظر رسیدن، جلوگیری می‌کند و قلم مو با موهای زبری که دارد، به خوشرنگ شدن لب و خط لب کمک می‌کند.

blush brush

شبیه قلم مو پودری است، اما در پخش رنگ بهتر است و از سرخی و بزرگ به نظر رسیدن صورت جلوگیری می‌کند. این قلم مو کمک می‌کند که صورت رنگ طبیعی‌تری داشته باشد.

 برس مو زیرساز

ابتدایی‌ترین قلم مو است و باعث می‌شود زیرسازی صورت رنگ طبیعی‌تری داشته باشد، و کرم رنگ نزدیکتری به پوست داشته باشد و اگر از قلم مو اشتباهی در این بخش استفاده کنیم، باعث می‌شود که پوست حالت زشتی به خود بگیرد، انگار کرم به پوست مالیده شود و پوست تکه تکه شده باشد.

برس آرایشی ابروها

برس‌هایی که برای ابروها استفاده می‌شوند، کوچک و محکم هستند.

برس‌هایی مخصوص آرایش با پودرهای صورت

برای این گونه مواد آرایشی دنبال برس‌های بزرگ باشید به خصوص برس‌هایی با موهای زیاد، نرم و طبیعی که می‌توانند به خوبی سطح پوست را یکنواخت کنند تا پودرها کمتر خود را روی پوست نشان دهند.

منبع namnak.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.