بهترین خودکار خارجی

در دنیایی که ما زندگی می کنیم، قلم های بسیاری برای نوشتن و خوشنویسی است که می توان خودکار را در دسته قلم قرار داد. خودکار ابزار کارآمد برای تمام اشخاص در هر صنف و شغل یا موقعیت اجتماعی است که مورداستفاده افراد قرار می گیرد. از مزیت هایی که خودکار نسبت به قلم های کلاسیک دارد می توان به عدم مرکب برداری و پر کردن با جوهر اشاره کرد.

به طورکلی نوشت افزارها انواع مختلفی دارند و به دلیل تنوع بسیار زیاد آن انتخاب بهترین برند و مارک کار خیلی سختی است. جنس اکثر خودکارها فلزی یا پلاستیکی است و نوک آن استیل یا طلایی رنگ است. در این مقاله سعی داریم بهترین خودکار خارجی را به شما معرفی کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین برند خودکار خارجی برای افراد مشکل پسند

به طورکلی خودکارهای خارجی بسیاری به بازار عرضه می شوند که در ادامه سعی داریم به معرفی چندتا از این خودکارها بپردازیم:

  • خودکار پارکر

کمپانی پارکر توسط جرج سافورد پارکر در سال ۱۸۸۸ در کشور آمریکا راه اندازی شد. این برند یکی از محبوب ترین و معروف ترین برندهای خودکار در بین مردم آمریکا است. باوجود اینکه بیش از یک قرن از تولید این برند می گذرد اما هنوز به عنوان بهترین و لوکس ترین خودکار در جهان شناخته  می شود. بیشتر افراد مشهور، نویسندگان بزرگ و معروف در سراسر دنیا برای امضا یا نوشتن مطالب خود از این برند استفاده می کنند.

این خودکار در رنگ های نقره ای و استیل براق به بازار عرضه می شود. اشخاص مختلف با خرید خودکار پارکر آن را در کلکسیون نوشت افزار خود که شامل انواع لوازم التحریر برند و لوکس است، اضافه می کنند. جوهر این خودکار از جنس روغنی است که از خصوصیات بارز خودکار پارکر می توان به شارژ مجدد آن اشاره کرد. از این خودکار می توان به عنوان یک کادو نفیس و ماندگار استفاده کرد.

  • خودکار شیفر

شرکت شیفر در کشور آمریکا در سال ۱۹۱۲ توسط والتر شیفر راه اندازی شد. والتر شیفر جواهرفروش شهر مادیسون آمریکا در کارگاه خود برای نخستین بار قلم طلایی را ساخت و در ایالت آیوا کارخانه شیفر را تاسیس کرد. از ویژگی های این برند خاص می توان به خوش دستی و ظاهر زیبا آن اشاره کرد که یکی از زیرمجموعه های محصولات کراس به شمار می آید. از محصولات این شرکت می توان به قلم کلکسیونی، قلم نقره ای، قلم نقره لگیسی و قلم خاص طلا اشاره کرد. می توانید این خودکار را به عنوان یک کادو نفیس و با ارزش در کلکسیون نوشت افزار خود قرار دهید.

  • برند پیپرمیت

اگر قصد خرید خودکار متفاوت را دارید که در سراسر دنیا بی نظیر است، می توانید برند پیپرمیت را تهیه و خریداری کنید و آن را به دوستان خود هدیه دهید. خودکار پیپرمیت یکی از شیک ترین و منحصربه فردترین نوشت افزاری است که در عرصه بازار خارجی هیچ گونه رقیبی ندارد.

  • کملین

یکی دیگر از محبوب ترین برندهای نوشت افزار در دنیا برند کملین است که محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. کملین یک برند ایتالیای شناخته شده درحالی که کارخانه آن در هند قرار دارد. این کمپانی در سال ۱۹۳۱ راه اندازی شد و در عرصه تولید لوازم تحریر فعالیت دارد.

  • مونت بلانک

اگر قصد دارید هدیه زیبا و با ارزش به دوست خود هدیه دهید، بهتر است نوشت افزار مونت بلانک را انتخاب کنید. این نوشت افزار ظاهری زیبا و لوکس دارد و به عنوان یکی از برندهای معتبر و مشهور در دنیا شناخته می شود. در سال ۱۹۶۴ اندی وارهول با الهام گرفتن از طبیعت و گل بر روی بدنه این خودنویس گل های زیبا و رنگارنگ را طراحی کرد. از این نوشت افزار در بازار می توان، خودنویس بالپونیت با مکانیزم چرخشی خودنویس رولر بال که قلم پیستونی با نوک حکاکی و مارک دلار دارد و از طلای ۱۴ عیار ساخته شده را نام برد. از خصوصیات خاص این خودکار می توان به ظاهر زیبا، شیک، لاکچری، خوش دست و باکیفیت آن اشاره کرد. این برند با ستاره ۶ گوش سفید که از مشخصه های اورجینال است شناخته می شود.

  • برند کاوکو

کاوکو یکی دیگر از برندهای مشهور و معتبر در زمینه ساخت قلم دست ساز است. این کمپانی به طراحی و تولید انواع خودکار، روان نویس و صدور آن به سراسر دنیا دارد. از مهم ترین محصولات این کمپانی می توان به خودکار، روان نویس، مداد نوکی، مداد فشاری و خودنویس اشاره کرد. این کمپانی با استفاده از علم و تکنولوژی نوشت افزارهای متنوع و باکیفیتی را در رنگ های شیک و زیبا طراحی و تولید می کند. جنس بدنه روان نویس کاوکو از استنلس استیل است که ظاهری ساده، ظریف و شیک دارد.

خودکارهای خارجی

  • خودکار کراس

در سال ۱۸۴۶ در کشور آمریکا کمپانی کراس راه اندازی شد. این برند یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین خودکارهای بین سیاستمداران کاخ سفید به شمار می آید. این خودکار را دونالد ترامپ، باراک اوباما و روسای کاخ سفید مورد استفاده قرار می دهند. کمپانی کراس به نوع آوری و تولید لوازم التحریر در جهان معروف است. این کمپانی به علت ساخت محصولات باکیفیت و متنوع در دنیا مشهور شده است.

  • برند رینولدز

کمپانی رینولدز توسط میلتون رینالدز آمریکایی تاسیس شد. این شرکت یکی از پرفروش ترین و معروف ترین شرکت های سازنده نوشت افزار در دنیا به شمار می آید.

  • خودکار فابر کاستل

کمپانی فابر کاستل در سال ۱۷۶۱ میلادی در کشور آلمان راه اندازی شد این کمپانی قدیمی ترین تولیدکننده خودکار در جهان شناخته  می شود. در حال حاضر کمپانی فابر کاستل محصولات خود را به بیش از صد کشور جهان صادر می کند. از ویژگی های خاص این خودکار می توان به کیفیت عالی، ظاهری شیک و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

لوازم التحریر؛ معرفی برندهای معروف

مارک های  معروف و معتبر  لوازم التحریر در جهان وجود دارد که بازار را به کنترل خود درآورده اند که در ادامه به معرفی دو نوع  از این برندهای  معروف لوازم التحریر خواهیم پرداخت.

  • استدلر

کمپانی استدلر یک کمپانی آلمانی است که در زمینه طراحی، تولید نوشت ابزار و تامین کننده لوازم نقاشی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۸۳۵ تاسیس شد و انواع مختلف مداد، خودکار حرفه ای، مدادرنگی و… را را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند.

  • فایبر کاستل

کمپانی فایبر کاستل یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده لوازم التحریر در دنیا است که انواع ابزار نوشتن مانند خودکار، مداد و… را تولید می کند. این کمپانی معتبر در شهر اشتاین آلمان قرار دارد که در سراسر جهان ۲۰ دفتر نمایندگی فروش دارد.

فروش لوازم تحریر و خودکار خارجی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین خودکار خارجی را به شما معرفی کنیم. همان طور که در بالا اشاره کردیم در سراسر دنیا کمپانی های فراوانی وجود دارد که لوازم التحریر، محصولات متنوع و باکیفیتی را طراحی و تولید می کنند. از برندهای معروف خودکار خارجی می توان به برند لامی، کاوکو، فابرکاستل، کراس و… اشاره کرد. امیدواریم با مطالعه این مقاله نکات موردنیاز خود را دریافت کرده باشید.

سئو سایت فروشگاهی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.