بهترین مدل های شومیز برای مجالس

پوشاک زنانه همیشه یکی از متنوع ترین انواع پوشاک در طول تاریخ بوده است. شکل تغییر یافته ای از پوشاک قدیمی، امروزه با ظاهری جدید و به شدت زیباتر طرفداران بسیاری پیدا کرده که از انواع پوشاک می توان به شومیز اشاره کرد. شومیز تا حدود دو قرن پیش، لباسی مشترک میان زنان و مردان بود. لباسی که زیر لباس اصلی پوشیده می شد تا جلوی خیس شدن از طریق تعریق یا بو گرفتن لباس اصلی فرد را بگیرد. تا حدود اواسط قرن نوزدهم، شومیز به این صورت استفاده می شد. بعد ها با گذشت زمان، استفاده از شومیز به عنوان لباس اصلی، به خصوص در میان زنان به طرز چشم گیری گسترش یافت. امروزه در قرن بیست و یکم میلادی، شومیز (Chemise) که واژه ای فرانسوی است به لباسی زنانه گفته می شود که به صورت جلو بسته و معمولاً با آستین هایی بلند به شیوه ای کلاسیک طراحی و عرضه می شود. امروزه انواع شومیز، از تخت خواب و خانه گرفته تا مجالس و میهمانی ها، طراحی می شوند. در ادامه این مطلب قرار است در مورد انواع شومیز مجلسی صحبت کنیم؛ در انتها شما خواهید دانست کدام مدل شومیزها برای مجالس مختلف مناسب هستند.

شومیز مجلسی

شومیز مجلسی

شومیزها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها برای پوشیدن در مجالس مختلف کاملاً مناسب هستند؛ به طوری که اکثر خانم های ایرانی، به دلیل تناسب میزان پوشیده بودن این لباس با فرهنگ کشور، شومیزها را در لیست محتمل ترین انتخاب های خود قرار می دهند. در زیر انواع شومیز مجلسی آورده شده است.

شومیز حریر

لباس های حریر همیشه انتخاب خوبی برای مجالس هستند. شومیز های حریر به دلیل قابلیت طراحی چند لایه، می توانند انتخاب خوبی برای افرادی باشند که به لباس های تنگ و چسبان علاقه چندانی ندارند. رنگ های پاستلی و کم رنگ این مدل شومیزهای مجلسی، بسیار چشم نواز هستند. همچنین تنوع رنگ بالا یکی از خصوصیات انواع شومیز، به خصوص شومیز مجلسی حریر است. این دسته از شومیزها معمولاً با آستین هایی کلوش و یقه مدل حلزونی طراحی و دوخته می شوند. پوشیدن یکی شومیز مجلسی حریر با دامن یا شلواری جذب انتخاب خوبی است.

انتخاب رنگ دامن یا شلوار بسته به رنگ شومیز با سلیقه شما صورت می پذیرد، اما توجه داشته باشید که پوشیدن دامن یا شلواری تیره رنگ، انتخاب خوبی است. شما می توانید در انواع مجالس این مدل مجلسی شومیز را بپوشید. به عنوان مثال، اگر مراسم خواستگاری ای پیش رو دارید که می خواهید لباسی شیک و در عین حال، متناسب با نوع مجلس داشته باشید، شومیز حریر با شلوار یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است. اگر مجلسی که قصد شرکت در آن را دارید بله برون، جشن نامزدی یا حتی عروسی ای است که از اقوام نزدیک به حساب نمی آید؛ شومیز مجلسی حریر با دامنی شیک و خوش دوخت، همه آن چیزی است که به آن برای خوش درخشیدن نیاز دارید.

شومیز مجلسی

پوشیدن شومیز با شلوار، استایل شما را کم تر مجلسی می کند و این مسأله برای مواقعی که قصد دارید تیپی مناسب و شیک برای مهمانی ها، دورهمی ها و عید دیدنی ها داشته باشید در واقع یک برگ برنده است. در این صورت شما برای مراسم پیش رو، استایلی به اندازه کافی مجلسی و مناسب، نه کم تر و نه بیشتر خواهید داشت.

شومیز پشت باز

شومیزها لباس هایی با آستین بلند هستند و این مسأله برای اغلب خانم هایی که به لباس کاملاً پوشیده معتقد هستند، نمی تواند جذابیت و زیبایی چندانی داشته باشد. اما شومیزها برای افرادی با این سلیقه نیز حرف هایی برای گفتن دارند. شومیز پشت باز یکی از پرطرفدارترین و جوان پسندترین انواع شومیز است که گفتنی است برای مجالس شادی؛ به مراتب انتخاب بهتری هستند. پشت این مدل شومیزها معمولاً تا پایین کمر باز هستند و در همین نقطه به وسیله یک گره یا پاپیونی جذاب، جمع می شوند. این شومیز شیک مجلسی نیز می تواند به همراه شلوار و یا دامن پوشیده شود. پیشنهاد می شود که ترکیب شومیز پشت باز را اگر برای مراسمی نظیر عروسی انتخاب می کنید؛ یک دامن کوتاه چین دار عروسکی را با آن امتحان کنید چرا که این ترکیب بهترین است. پوشیدن بوت های بلند نیز با این ترکیب، توصیه می شود. این ترکیب برنده می تواند در مجالسی نظیر عروسی، تولد، جشن عقد یا نامزدی شما را به عنوان فردی خوش سلیقه و شیک پوش نشان دهد.

شومیز یقه قایقی

شومیزهای یقه قایقی یکی از شیک ترین و جذاب ترین انواع شومیز مجلسی هستند. این شومیز ها با به نمایش گذاشتن شانه ها و ترقوه های شما، جذابیت خاصی به استایل شما می بخشند؛ به خصوص اگر موهای کوتاهی داشته باشید. البته اگر موهای بلندی داشته باشید نیز با جمع کردن موها به پشت سر، می توانید از میزان جذابیت یکسانی با پوشیدن این شومیز مجلسی برخوردار شوید. یکی از ویژگی های خوب شومیزهای یقه قایقی این است که چه با شلوار و چه با دامن، به شدت شیک و مجلسی هستند و برای مراسمات متنوعی از بله برون و نامزدی گرفته تا عروسی و تولد، به شدت مناسب هستند.

شومیز کیمونو

شومیزهای کیمونو شومیز هایی آزاد و خنک هستند که معمولاً دارای طرح هایی فانتزی و رنگ هایی پاستلی یا آبرنگی هستند. این مدل شومیز ها برای دختران نوجوان و جوانی که عاشق رنگ و سر زندگی هستند به منظور پوشیدن در مجالس، بسیار مناسب هستند. پوشیدن یک شومیز مجلسی کیمونو به همراه شلواری مناسب و رنگی، یک ترکیب فانتزی جذاب است که می تواند برای دورهمی ها، دید و بازدید های عید و حتی مراسماتی نظیر عقد و عروسی نیز مناسب باشد. استفاده از شومیزهای کیمونو به عنوان شومیز مجلسی، انتخاب افراد خاص پسند است. در پایان باید گفت که اگر به طرح های گلدوزی شده علاقه مند هستید؛ شومیزهای مجلسی ساده ای که دارای این طرح ها بر روی قسمت بالای سینه یا سر آستین ها هستند؛ انتخاب رضایت بخشی برای استفاده در مجالس مختلف خواهند بود.

شومیز کیمونو

شومیز مجلسی زنانه را از نیکامد خریداری کنید.

همان طور که خواندید شومیزهای مجلسی انتخابی پرطرفدار و جذاب برای استفاده در مجالس مختلف هستند. اگر به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید شومیز مجلسی هستید؛ با نیکا مد آشنا شوید. این فروشگاه اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از جذاب ترین فروشگاه های پوشاک زنانه است که شما می توانید در آن انواع مختلف شومیز مجلسی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن، خریداری نمایید. اگر که نمی دانید شومیز خود را با چه چیزی ست کنید تا استایلی شیک برای خود بسازید؛ تنها کافی ست پس از انتخاب شومیز مد نظر، به بخش دامن و یا شلوار زنانه سایت مراجعه کرده و با انتخاب یکی از این دو، یک استایل مجلسی زیبا و جذاب را برای خود رقم بزنید. علاوه بر موارد گفته شده، انواع پیراهن زنانه نیز در این فروشگاه وجود دارد. شما می توانید برای انجام خریدی مطمئن و رضایت بخش به نیکامد به نشانی اینترنتی https://www.nikamode.ir مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.