معرفی بهترین وب‌سایت‌­ها برای یادگیری زبان جدید

یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌­ها برای یادگیری زبان جدید Duolingo است

با دسترسی به اینترنت و سایت­‌های معتبر شناخته شده می­‌توان به راحتی یک زبان جدید را آموخت. اما دسترسی به تمام این اطلاعات مشکل است. در مطلب امروز قصد داریم بهترین وب‌سایت­‌ها را برای یادگیری یک زبان جدید شرح دهیم.

Duolingo: برای بسیاری از کاربران مناسب است

یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌­ها برای یادگیری زبان جدید Duolingo است که به صورت رایگان اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می‌­دهد. این وب‌سایت برای کاربران علاقه‌مند طراحی شده است، کلمات مهم را تدریس کرده و از جملات ساده پیروی می‌­کند.

در ادامه با ارائه چند آزمون، می­‌توانید زبان خود را تقویت کنید. این وب‌سایت از قابلیت‌­های پیشرفته برخوردار نیست با این وجود برای یک کاربر تازه کار می‌­تواند مفید باشد، اصول اولیه زبان جدید را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌­دهد، همچنین نسخه آن در وب، iOS و اندروید قابل نصب می­‌باشد.

FluentU: با تماشای فیلم، زبان­‌های جدید را فرا بگیرید

سایت FluentU زبان­‌های جدید را با استفاده از فیلم آموزش می­‌دهد. موضوع فیلم‌­ها آموزشی نیستند، بلکه فیلم­‌های معمولی با زبان خارجی نظیر کلیپ خانوادگی، ویدیو موسیقی هستند. برای کمک در یادگیری زبان، فیل‌م­ها دارای زیرنویس‌­های تعاملی هستند. زیرنویس‌ها در هر دو زبان ارائه می‌­شود و امکان مقایسه کلمات را می­‌دهد، همچنین آزمون‌های تعاملی به پیشرفت شما کمک می­‌کند.

البته استفاده از سایت FluentU رایگان نیست، به مدت ۱۵ روز امکان استفاده رایگان می‌­دهد پس از آن باید مبلغ ۱۰ دلار در ماه پرداخت کنید که به شما امکان می‌­دهد از برنامه‌­های iOS و اندروید استفاده کنید.

Rype: استفاده از یک مربی خصوصی

Rype  یکی دیگر از وب‌سایت­‌های یادگیری زبان به عنوان یک مدل کسب و کار جذاب است. به جای استفاده از آزمون‌ها و ویدیوهای آموزشی، از یک مربی خصوصی استفاده می‌­شود. یک برنامه ۳۰ یا ۶۰ دقیقه‌­ای با یک مربی خصوصی که زبان خود را آموزش می‌­دهد، تنظیم می‌­شود.

علاوه بر زبان، می­‌توانید موضوعات علمی را به همان شیوه آموزش ببینید.

Rype یک روش تعادلی و شخصی برای یادگیری ارائه می‌­دهد، این وب‌سایت به مدت هفت روز رایگان بوده و پس از آن باید مبلغ ۶۵ دلار در هر ماه پرداخت شود.

Memrise: برای یادیگری زبان، بازی با کلمات را به کار بگیرید

Memrise یکی دیگر از وب‌سایت­‌های یادگیری زبان است که برای بازی با کلمات زبان تنظیم شده است. شما با بازی کلمه‌­ای می‌­توانید به راحتی زبان را حفظ کنید و زبان جدید را فرا بگیرید.

برای استفاده از نسخه نرم‌افزاری این برنامه، باید ماهانه پنج دلار پرداخت ­کنید. نسخه حرفه‌­ای آن امکان تمرین، گوش دادن، تماشای ویدئو و تجزیه و تحلیل در عملکرد یادگیری را می‌­دهد.

Babbel: انتخاب یک موضوع مورد علاقه

وب‌سایت Babbel یک رویکرد شخصی برای تدریس زبان‌های جدید است. به جای بازی با همان کلمات، می‌­توانید یک موضوع برای یادگیری انتخاب کنید. زمانی که یک موضوع انتخاب می‌­کنید، ابتدا واژگان مربوط به آن موضوع را یاد خواهید گرفت.

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.