ترفندها و نکات آرایش چشم بادامی

آموزش مرحله به مرحله چشم بادامی

آشنایی داشتن با فرم چشم شما را در آرایش مناسب چشم کمک می‌کند. اگر چشم بادامی هستید، بسیار خوش شانسید زیرا بیشتر انواع خط چشم برای چشم شما مناسب است. اگر نمی‌دانید چشم بادامی چگونه است، ما به شما توضیح می‌دهیم. این چشم‌ها باریک و بیضی هستند با نوک تیز، شبیه بادام. از آنجا که این مدل چشم متقارن و متناسب است، انواع مختلفی از آرایش را می‌توان روی آن امتحان کرد. اگر می‌خواهید بدانید چطور باید چشمان خود را آرایش کنید تا حالت چشمان را زیباتر نشان دهد، در ادامه همراه ما باشید:

آموزش آرایش چشم بادامی

اگر آرایش متناسب با فرم صورت و به خصوص فرم چشمان شما باشد، بسیار زیباتر خواهد شد. اگر تکنیک‌های آرایش را بلد باشید، همیشه متفاوت به نظر خواهید رسید.

مواردی که به آن نیاز دارید:

  • پرایمر چشم
  • پالت سایه چشم
  • برس سایه
  • فرمژه
  • ریمل
  • مداد چشم

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم بادامی:

ابتدا باید صورت را تمیز کنید و آرایشی که از قبل داشته‌اید را پاک کنید.

مرحله اول: آماده سازی چشم

قبل از استفاده از پرایمر چشم، مطمئن شوید چشم‌ها تمیز است. بدین صورت رنگ‌ها بهتر روی پوست می‌نشینند و آرایش ماندگارتر خواهد بود.

مرحله دوم: استفاده از سایه چشم روشن

سایه چشم روشن برای آرایش چشم بادامی

پشت پلک خود سایه روشن بزنید تا فضا آماده شود. بدین صورت عمق بیشتری پیدا می‌کند و آرایش طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید. می‌توانید از پالت سایه خود رنگ‌های طبیعی را انتخاب کنید.

مرحله سوم: سایه V شکل برای گوشه‌های چشم

سایه گوشه چشم بادامی

با استفاده از رنگ‌های تیره‌تر سایه، خط V شکلی از پلک بالایی تا پایین چشم بکشید. این کمک می‌کند چشم‌ها کشیده‌تر به نظر برسد و تقارن چشم را بیشتر کند.

مرحله چهارم: تیره کردن گوشه‌های چشم

تیره کردن چشم بادامی

سپس گوشه‌های بیرونی چشم را با رنگ‌های تیره‌تر سایه، پررنگ کنید. این کار جلوه بیشتری به چشم بادامی شما می‌دهد. سایه را تنها به گوشه‌های بیرونی چشم بزنید تا چشم را بزرگتر نشان دهد.

مرحله پنجم: استفاده از ریمل

ریمل زدن چشم بادامی

آرایش خود را با استفاده از دو لایه ریمل به پایان برسانید. قبل از استفاده از ریمل، ابتدا فرمژه بزنید و تمرکز خود را بیشتر روی مژه‌های گوشه چشم بگذارید. این کار چشم‌های شما را درشت‌تر نشان می‌دهد.

نکته: می‌توانید یک مداد چشم ضدآب داخل چشم‌ها بزنید تا چشم را روشن‌تر و درشت‌تر نشان دهد. به خصوص برای تمدید آرایش خود، می‌توانید این کار را انجام دهید.

قبل و بعد از آرایش چشم بادامی

حال که کار با سایه چشم را برای چشم‌های بادامی خود یاد گرفته‌اید، ترفندها و نکات بیشتری را به شما آموزش خواهیم داد.

توصیه‌هایی برای آرایش چشم بادامی

  • برای آرایش دنباله‌دار یا گربه‌ای، باید بدانید دنباله سایه باید تا پس از محدوده چشم ادامه پیدا کند.
  • اگر می‌خواهید مدل چشم خمار آرایش کنید، مداد چشم را فقط در وسط پلک پایینی بزنید و علاوه بر خط داخل چشم خط بیرونی نیز بکشید. این در مقایسه با خط چشم ساده در گوشه‌های بیرونی چشم زیباتر خواهد شد.
  • ابروی تمیز و آرایش شده نیز زیبایی آرایش چشم را دوبرابر می‌کند. حالت چشم و آرایش چشم با آرایش ابرو تکمیل می‌شود (مدل ابرو را متناسب با فرم صورت خود پیدا کنید).
  • از کشیدن خط چشم پهن در پایین و بالای چشم خودداری کنید. این کار سبب می‌شود چشم‌ها کوچکتر دیده شوند.
  • اگر می‌خواهید آرایش ساده‌ای داشته باشید، از سایه برنزه یا قهوه‌ای متوسط استفاده کنید. می‌توانید آن را با صورتی یا بنفش ملایم نیز ترکیب کنید که بسیار مناسب چشم‌های بادامی است.
  • اگر چشم‌های بادامی شما تقریبا ریز است، با استفاده کردن از مداد چشم کرم رنگ پایین چشم‌ها می‌توانید آن را درشت‌تر نشان دهید. همچنین استفاده از سایه رنگ متوسط برای میانه پلک به چشم بعد می‌دهد و آن را عریض‌تر نشان می‌دهد.
  • فر کردن مژه‌ها تفاوت چشمگیری ایجاد می‌کند. بهتر است از فرمژه باکیفیت استفاده کنید که متناسب با فرم چشم شما باشد.
  • برای آنکه چشم بادامی درشت‌تر به نظر برسد، می‌توانید از سایه‌های روشن در گوشه‌های پایینی چشم‌ها استفاده کنید. این کار چشم‌ها را تازه‌تر و بازتر نشان می‌دهد.
  • برای استفاده از خط چشم مایع، ابتدا خط چشم را روی خط مژه بزنید و همان حالت طبیعی چشم را ادامه دهید. خط چشم باید باریک باشد و هر چه به سمت انتهای چشم می‌رسد، پهن‌تر شود (فوت و فن کشیدن خط چشم متناسب با مدل چشم).

خانم‌های چشم بادامی شانس آن را دارند که انواع مدل‌های آرایشی را امتحان کنند. می‌توانید با خیال راحت انواع مدل‌های آرایشی از جمله چشم گربه‌ای، چشم خمار یا آرایش دنباله‌دار ساده را امتحان کنید.

منبع stylecraze.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.