ترفندهای آرایشی برای کسانی که پیشانی بلند دارند

روی آرایش دیگر نقاط صورت تمرکز کنید

داشتن پیشانی بلند به هیچ وجه چیز بدی نیست بلکه حتی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. اما اگر شما هم جزء پیشانی بلندها محسوب می‌شوید، بد نیست ترفندهای آرایشی زیر را بلد باشید. با این ترفندها می‌توانید کمی از پیشانی بلند خود را پنهان کرده و توجه‌ها را به دیگر قسمت‌های صورت جلب کنید.

ابروها را درست و متناسب تمیز کنید

ابرو برداشتن و پیشانی بلند

ابرو می‌تواند در کمتر نشان دادن پیشانی نقش مهمی ایفا کند. بنابراین باید در ابرو برداشتن دقت کنید.

حتما ابروها را با مداد یا سایه که همرنگ ابروهایتان باشد، پر کنید. این کار ابروها را پرتر و چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد. ابروها را زاویه‌دار بردارید و آن را به سمت بالا شانه کنید تا فاصله بین ابرو و خط مو کمتر به نظر برسد (اشتباهات رایج در استفاده از موچین هنگام تمیز کردن ابرو).

چشم‌ها را آرایش کنید

آرایش چشم و پیشانی بلند

آرایش چشم می‌تواند نظرها را از پیشانی به سمت چشم‌ها جلب کند. از سایه‌های غلیظ و پررنگ برای آرایش چشم استفاده کنید. شکل ابرو را با سایه همرنگ ابرو پر کنید و در نهایت به چشم‌ها خط چشم و ریمل بزنید.

صورت را قرمز کنید

استفاده از رژ گونه سبب می‌شود، نظرها به مرکز صورت جلب شود. بنابراین با رژ گونه قرمز گونه‌ها را به سمت بالا رژ گونه بزنید. این کار صورت را بالاتر می‌کشد و اندازه پیشانی را کم می‌کند (همه چیز درباره رژگونه).

رژ لب بزنید

رژ لب زدن و پیشانی بلند

اگر همه صورت شما طبیعی است و فقط پیشانی بلندی دارید، استفاده از رژلب قرمز می‌تواند توجه را به لب‌ها جلب کند (نکاتی در خصوص استفاده از رژ لب قرمز).

از فوندیشن تیره استفاده کنید

برای آنکه صورت شکل تراشیده پیدا کند، دور پیشانی را با استفاده از فوندیشنی که تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان است، خط بیندازید. فوندیشن را خوب بمالید تا با رنگ پوست ترکیب شود و هیچ خطی نمایان نباشد. اگر این کار را به درستی انجام دهید، پیشانی خوش فرم و کوچکتر خواهد شد (اشتباهات رایج در استفاده از فوندیشن).

سایه روشن استفاده کنید تا خطای دید ایجاد شود

کمی کرم برنزه (که تیره تر از فوندیشن باشد) را روی برس آرایشی زده و به گیجگاه و اطراف خط مو بزنید. سپس به مرکز پیشانی هایلایت روشن‌تر بزنید. این ترفند کمک می‌کند که فرم پیشانی زیباتر شده و پهنای پیشانی کمتر به نظر برسد.

منبع bebeautiful.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.