نکاتی برای تنظیم امنیت گوشی اندروید

ابتدا به سراغ تنظیمات یا setting  گوشی خود بروید، Security را انتخاب کنید

در مطلب امروز قصد داریم نحوه ایجاد تنظیمات امنیت گوشی اندروید را آموزش دهیم:

گاهی اوقات ممکن است ناخواسته برخی از برنامه‌­ها را دانلود و نصب کنید یا اینکه هنگام وب‌گردی برخی از وبسایت­‌هایی که منابع ناشناخته هستند و دارای اعتبار معتبری نیستند را مرور کنید که برای امنیت گوشی خطر دارد. برای جلوگیری از آسیب رساندن به گوشی، به مسیر تنظیمات رفته و بر روی رابط Security کلیک کنید و  Unknown sources را غیر فعال کنید. با انجام این روند، برنامه­‌هایی با منابع ناشناخته، قادر به دانلود و نصب در گوشی اندروید نخواهد بود.

با پیشرفت کیفیت دوربین گوشی‌­های هوشمند، کاربران عکس­‌های شخصی بسیاری را بر روی گوشی خود ذخیره می‌­کنند، پیام­‌های متعدد و اطلاعات سایر مخاطبین خود را نیز بر روی گوشی نگه می­‌دارند. بنابراین لازم است گوشی هوشمند خود را قفل کنید و با استفاده از کد حفاظتی از اطلاعات خود مراقبت کنید.

امنیت گوشی اندروید و قفل

همچنین می‌­توانید بر روی سیم کارت خود پین کد قرار دهید تا در صورت از دست دادن گوشی، افراد نتوانند به اطلاعات و مخاطبان شما دسترسی داشته باشند.

ابتدا به سراغ تنظیمات یا setting  گوشی خود بروید، Security را انتخاب کنید، سپس گزینه Set Up SIM Card Lock و در نهایت PIN را در سیم کارت خود وارد کنید. پس از این فرآیند، دیگران نمی‌­توانند از گوشی شما برای برقراری تماس یا ارسال پیام بدون وارد کردن PIN استفاده کنند.

منبع recovery-android.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.