توصیه های خرید لباس عروس

برای هر عروس، لباس عروس بسیار مهم است

خانم ها بعد از دادن جواب مثبت به خواستگار خود، اولین چیزی که فکر آنها را مشغول می کند این است که ” برای روز عروسی چه مدل لباس عروسی بپوشم؟”. برای هر عروس، لباس عروس بسیار مهم است. باید لباس عروس کامل و بی عیب و نقص باشد زیرا هر کس دوست دارد در لباس عروس باشکوه و زیبا جلوه کند. بسیاری از افراد گمان می کنند برای تهیه یک لباس عروس بی عیب و نقص باید حتما به سراغ یک طراح لباس معروف بروند و یا از مغازه های گران خرید کنند. اما اگر کمی باهوش باشید و بدانید چه مدل لباسی به شما بیشتر می آید، بهترین لباس عروس را خواهید داشت. در این مطلب چند ترفند برای انتخاب لباس عروس ارائه می دهیم.

بودجه را مدنظر قرار دهید

همه افراد نمی توانند به سراغ بهترین مغازه یا طراح لباس بروند، اما شما می توانید با همان بودجه ای که دارید یک لباس عروس زیبا تهیه کنید. برخی مغازه های فروش لباس عروس، لباس ها را با تخفیف ارائه می دهند و می توانید لباسی با قیمت معقول پیدا کنید. شما می توانید حراجی های لباس عروسی هم پیدا کنید. اگر بودجه شما این امکان را بدهد می توانید حتی از یک خیاط بخواهید تا لباسی متناسب با سلیقه و اندام شما بدوزد.

بدانید دنبال چه مدلی هستید

خرید لباس عروس برای عروس ها پر از استرس و گیج کننده است. قبل از هر اقدامی برای خرید لباس عروس باید بدانید چه مدل لباسی می خواهید. سعی کنید خود را در لباس عروس تصور کنید. طرح لباسی که تصور می کنید را روی کاغذ بیاورید و یا در اینترنت به دنبال آن بگردید.

سرچ کنید

اگر طرح لباس خود را در ذهن داشته باشید، انتخاب هایتان محدودتر می شود. هزاران مدل لباس عروس وجود دارد اما در اینترنت سرچ کنید و طرحی که مدنظرتان است را پیدا کنید. از میان مدل لباس هایی که مورد علاقه شماست و نزدیک به طرح موردنظرتان است، می توانید راحتتر دست به انتخاب بزنید.

مطابق با تم عروسی انتخاب کنید

هر عروسی یک تم دارد. لباس عروس شما هم باید با تم کلی عروسی مطابقت داشته باشد. معمولا عروس و داماد یک تم برای جشن عروسی خود انتخاب می کنند تا جشن را خاصتر کنند. لباس عروس بازتاب شخصیت شماست و بهترین وجه اندام شما را نشان می دهد.

توصیه های افراد حرفه ای را گوش کنید

برخی مدل لباس عروس ها در عکس زیبا هستند اما ممکن است در برخی اندام ها به همان خوبی به نظر نرسند. از خیاط یا طراح لباس کمک بگیرید که می داند چگونه می توان اندام را زیباتر نشان داد.

به اندام توجه کنید

بسیاری از عروس خانم ها هیجان زده می شوند و لباس عروس خود را زودتر تهیه می کنند اما در روز عروسی لباس تنگ یا گشاد می شود. بهتر است از چند ماه قبل مدل لباس خود را انتخاب کنید اما آن را خریداری نکنید چراکه اندام شما ممکن است تغییر کند. مهم نیست چقدر لباس شما زیباست، اگر لباس اندازه شما نباشد فایده ای ندارد. گرچه عروس خانم ها از قبل عروسی مواظب تغذیه خود هستند اما خیاط برای چنین مواقعی جایی برای اعمال تغییر در لباس باقی می گذارد (آیا می دانید نباید قبل از عروسی رژیم سخت بگیرید؟ این مطلب را حتما بخوانید)

راحتی و استایل را در نظر بگیرید

ممکن است در لباس خود بسیار شیک به نظر برسید اما اگر در آن راحت نباشید فایده ندارد. حواستان باشد شما قرار است از صبح تا شب این لباس را به تن داشته باشید و باید در این لباس راحت باشید تا بتوانید از جشن لذت ببرید.

احساس زیبایی داشته باشید

یک لباس عروس کامل و بی عیب و نقص عروس را زیباتر خواهد کرد. چنین لباسی به شما احساس زیبایی و اعتماد به نفس می دهد. هر عروسی باید نسبت به ظاهر خود در روز عروسی احساس خوبی داشته باشد. اگر عروس انتخاب خوبی برای لباسش داشته باشد، به او این احساس را می دهد که بهترین لباس خود را پوشیده.

منبع kixp.net
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.