توصیه‌هایی به آقایان برای شیک‌پوشی در ۴۰ سالگی

تیپ کلاسیک خود را نگه دارید

شیک‌پوشی برای آقایان نه تنها در ۴۰ سالگی بلکه در هر سنی اهمیت دارد اما اینکه چگونه از سبک‌های مد روز به سمت سبک‌های رسمی‌تری که بیشتر مناسب سنشان باشند؛ تغییر پیدا کنند مهم است.

برای این تغییر و گذار توصیه‌هایی به شما ارائه می‌دهیم که می‌تواند کمکتان کند.

آیا این رنگ لباس شما به شما می‌آید؟

مردان بالای ۴۰ سال متوجه این موضوع می‌شوند که بدن آنها تغییر کرده‌است. این تغییرات شامل رنگ پوست و مو و به طور کلی رنگ بدن می‌شود. باید لباسی بپوشید که رنگ ملایمی داشته باشد.

نگاهی به کمد لباس‌ها بیندازید و ببینید رنگ‌های مختلف در تن شما چگونه هستند و در صورت لزوم آن را عوض کنید. نظر شخص دیگری را نیز بپرسید و مطمئن شوید که همیشه لباس‌ها را زیر نور طبیعی امتحان می‌کنید.

می‌خواهید از پسرتان لباس قرض کنید؟

مردان باید توجه کنند چه لباسی در تن آنها خوب می‌نشیند اما از پوشیدن لباس‌های مد روز خودداری کنید. پوشیدن لباس‌های مد روز به این معناست که در دوران جوانی خود گیر کرده‌اید. به عبارت دیگر این می‌تواند بدان معنا باشد که هنوز خود را پیدا نکرده‌اید که برای سن و سال شما خوب نیست.

تیپ کلاسیک خود را نگه دارید اما به یاد داشته باشید تیپ کلاسیک به معنای خسته کننده بودن نیست. یکسری تزئینات کوچک و تغییر در مدل مو می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند (انتخاب مدل موی مردانه بر اساس فرم صورت).

وقت تغییر و تحول است

بسیاری از مردان سبک زندگی خود را پس از ۴۰ سالگی تغییر می‌دهند. شاید باید کمی از کار کردن دست بکشید و بیشتر به اوقات فراغت خود بپردازید. مردان در این سن اغلب نمی‌دانند چه بپوشند زیرا همیشه کت و شلوار رسمی برای کار پوشیده‌اند و در آخر هفته‌ها تیشرت و شلوار جین. در این سن باید بدانید برای ایجاد تغییر و تحول در کمد لباس باید وقت بگذارید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید.

کت اسپرت گزینه خوبی در ایجاد این تغییر و تحول است و حتما یک کت اسپرت جیر داشته باشید. شاید قبلا در طول هفته کفش‌های رسمی و آخر هفته‌ها کفش اسپرت می‌پوشیدید، حال سعی کنید کفش‌های راحتی مانند کفش کالج بپوشید (راهنمای انتخاب رنگ کفش مناسب آقایان).

فقط صرف داشتن هیکل خوب، لباس جوان‌ها را نپوشید

حتی اگر هیکل خوبی داشته باشید اما وقتی ۴۰ ساله می‌شوید باید به گونه‌ای متفاوت از جوانی لباس بپوشید. حتی اگر شکم شش تکه و هیکل عالی دارید، از پوشیدن شلوار جین کوتاه و تنگ بپرهیزید. این گونه لباس‌ها را برای جوانترها کنار بگذارید زیرا اینگونه به نظر می‌رسد که تلاش زیادی برای جوان ماندن به خرج داده‌اید.

همچنان می‌توانید تی شرت و شلوار جین‌های شیک و معمولی بپوشید. سعی کنید بیشتر به سمت سادگی برید. پوشیدن لباس ساده احساس راحتی می‌دهد.

چالش تغییر تیپ

اگر برای تغییر تیپ لباس پوشیدن خود دچار چالش شده‌اید و نیاز به کمک دارید، به فروشگاه‌های لباس مردانه سری بزنید. لباس‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید کدامیک بیشتر به شما می‌خورد. فروشندگان نیز حتما ایده‌های خوبی به شما خواهند داد. مجبور نیستید خرید کنید. این ایده‌ها رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.