توصیه‌هایی به خانم‌ها برای شیک‌پوشی در ۴۰ سالگی

شما می‌خواهید نه خیلی جوان و نه خیلی پیر به نظر برسید

۴۰ سالگی چیز ترسناکی نیست، اما زنان در این سن در خصوص نحوه لباس پوشیدن و آرایش خود و دیدگاه دیگران در خصوص آنها مضطربند. شما می‌خواهید نه خیلی جوان و نه خیلی پیر به نظر برسید و ایجاد این توازن کار چندان آسانی نیست.

اگر شما خانمی ۴۰ ساله هستید باید بدانید که شما هم می‌توانید به همان جذابیت و زیبایی خانم‌های جوانتر از خود باشید. برای شیک‌پوشی در ۴۰ سالگی توصیه‌هایی ارائه می‌دهیم. کافی است نگاهی به کمد لباس‌ها و لوازم آرایشی خود بیندازید و ببینید چه چیزی مناسب شماست.

بدون هیچ ترس و نگرانی تغییرات بزرگ ایجاد کنید

یکی از بزرگترین چالش‌ها در لباس پوشیدن خانم‌های بالای ۴۰ سال، این است که چگونه متناسب با تمام تغییراتی که بروز می‌کند، لباس بپوشند. بدن این افراد در حال تغییر است و سبک زندگی آنها نیز تغییر می‌کند. با تغییر شکل بدن، شکل لباس‌ها نیز باید تغییر کند. باید یاد بگیرید چگونه به سبک خودتان لباس بپوشید و بدن خود را به شیوه خوبی نمایش دهید (کارهایی که باید بعد از ۴۰ سالگی برای کاهش وزن انجام داد).

حتی اگر هیکل شما در بهترین حالت خود باشد، بدن شما به طور فیزیکی تغییراتی می‌کند، از نازک و نرم شدن موها گرفته تا تیرگی پوست و از دست دادن درخشندگی طبیعی. کیف و کفش سریعترین راه برای تغییر ایجاد کردن در ظاهر است. زنان بالای ۴۰ سال باید یاد بگیرند چگونه مد روز را با آنچه مناسب آنهاست تطبیق دهند (قوانین قدیمی مد را کنار بگذارید).

بیش از هر چیز باید یاد بگیرید آنچه در گذشته به کار می‌برده‌اید را رها کنید. به این انقلاب در سبک لباس پوشیدن می‌گویند.

در زیر راهنمایی برای زنان ۴۰ ساله برای داشتن ظاهری خوب و شیک ارائه می‌شود:

  • مثل جوان‌ها لباس نپوشید: بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که جوان‌تر از سن خود لباس بپوشید. این کار برعکس شما را پیرتر نشان می‌دهد.
  • حتی اگر پاهای فوق‌العاده زیبایی دارید اما از پوشیدن دامن‌های کوتاه بپرهیزید.
  • لباس‌های بگی و شل نپوشید به خصوص لباس‌هایی که سرتاپا را در یک خط نشان می‌دهد.
  • از پوشیدن رنگ لباس‌هایی که در بیست سالگی استفاده می‌کرده‌اید، بپرهیزید. تناژ رنگ‌های ملایم، سیاه و سفید و آبی همگی انتخاب‌های خوبی هستند.
  • سعی کنید رنگ‌های مختلف را هنگام خرید امتحان کنید و سپس رنگی که به نظر مناسب‌تر است، خریداری کنید.
  • مد روز جذابیت موقتی دارد. به جای پیروی از مد سعی کنید با استفاده از زیورآلات و برخی اکسسوری‌ها سبک خاص خود را در تیپ ظاهری‌تان نشان دهید.
مدل لباس و کفش در 40 سالگی
سعی کنید رنگ‌های مختلف را هنگام خرید امتحان کنید و سپس رنگی که به نظر مناسب‌تر است، خریداری کنید.

اصلاحات سریع در آرایش و پوشش

با برخی ترفندها در نحوه لباس پوشیدن می‌توان بسیاری از ضعف‌ها و مشکلات مربوط به این سن را پوشاند.

  • گردن چروک : لباس‌های یقه اسکی یا لباس‌هایی که یقه بلند دارند بهترین گزینه برای پوشاندن چروک گردن و تمرکز بر صورت هستند (چطور می‌توان پوست گردن را مانند پوست صورت جوان نگه داشت؟).
  • هیکل صاف و بدون برجستگی: کت و لباس‌هایی بپوشید که به اندام شما شکل دهد.
  • موهای نازک: موهای خود را کوتاه کنید. استفاده از محصولات آرایشی جدید و متنوع می‌تواند در زیباتر کردن مدل موی شما موثر باشد (روش‌های خانگی برای افزایش ضخامت مو).
  • روی شانه‌ها و پاها تمرکز کنید: این دو قسمت دیرتر پیر می‌شوند اما به این معنا نیست که دامن کوتاه بپوشید. با پوشیدن دامن‌های تا زانو و کفش و صندل‌های پاشنه بلند توجه‌ها را به پاهای خود جلب کنید.
  • تغییر در رنگ: بهتر است بیشتر لباس‌های روشن بپوشید. سعی کنید لباسی کمی روشن‌تر از صورت خود بپوشید. رنگ‌های ملایم چون صورتی کم رنگ، سفید، بژ، آبی یخی صورت را روشن می‌کند.
منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.