جستجو و جذب فالوورهای اینستاگرام با Nametag

با تگ افراد را در اینستاگرام پیدا کنید

اینستاگرام قابلیتی به نام  Nametag (تگ پروفایل) به نرم‌افزار خود اضافه کرده که از طریق آن می­‌توان دیگران را جستجو و پیدا کرد.

قابلیت Nametag قابل اسکن می­‌باشد که با هر دستگاهی سازگاری دارد و کد اسکن شده شما را به صفحه مورد نظر انتقال می‌­دهد. این قابلیت برای جذب فالوور مناسب خواهد بود و به راحتی می­‌توانید عکس Nametag را در اختیار دوستان خود قرار داده تا آنها به راحتی شما را فالو کنند. در ادامه مطلب نحوه استفاده از Nametag را آموزش خواهیم داد.

ابتدا نرم‌افزار اینستاگرام را اجرا کنید و روی پروفایل خود ضربه بزنید.

Nametag و پروفایل اینستاگرام

سپس، دکمه منو در بالای صفحه را برگزینید.

Nametag و گزینه منو

گزینه­‌هایی که بعدا مشاهده می­‌کنید بسته به حساب اینستاگرام (حساب کسب و کار و یا حساب کاربری) که دارید ممکن است متفاوت با تصویر زیر باشد. به هر حال، روی Nametag ضربه بزنید.

Nametag در اینستاگرام

صفحه بعدی یک نمایش تمام صفحه از Nametag کاربر و گزینه زیر آن برای اسکن کاربر دیگر است. کاربران می­‌توانند با اسکن کردن کد مربوط به اشخاص مختلف، به راحتی آنها را فالو کنند. نیازی به تایپ یک حرف یا ارسال درخواست نیست. به این ترتیب می­‌توانید تعداد فالوورهای خود را به آسانی بالا ببرید. همچنین، مطابق شکل می­‌توانید با ضربه زدن روی دکمه بالای صفحه Nametag خود را ویرایش کنید، برای به اشتراک گذاشتن آن، روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید.

Nametag و تصویر اینستاگرام

از این لحظه به بعد، فرآیند اشتراک‌گذاری در همه برنامه‌­ها و دستگاه‌­ها یکسان می­‌باشد. برنامه مورد نظر خود را همانند توییتر و واتساپ که می‌­خواهید استفاده کنید انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید.

Nametag و تصویر اینستاگرام در توییتر

نحوه ویرایش Nametag

شما می‌­توانید یکی از سه نوع مختلف Nametag، Selfie، Emoji و یا Color را انتخاب کنید. روی دکمه بالای صفحه ضربه بزنید.

Nametag و دکمه سلفی

اگر Emoji یا Color را انتخاب کنید، با استفاده از پس زمینه Nametag امکان استفاده و انتخاب اموجی و یا رنگ مورد دلخواه وجود دارد. اگر از گزینه selfie استفاده می­‌کنید، از شما خواسته می‌­شود عکس خودتان را بگیرید که بعدا به یک Nametag تبدیل شود که در نهایت تبدیل به پس‌زمینه شما خواهد شد.

Nametag و تصویر پس زمینه

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.