چطور جلوی هله هوله خوردن خود را بگیریم؟

نمی توانید جلوی هله هوله خوری خودتان را بگیرید؟ به توصیه های ما توجه کنید.

وقتی مدام میان وعده های چرب و شیرین می خورید، طبیعی است که اضافه وزن پیدا کنید. در این مطلب ۵ راه حل برای جلوگیری از خوردن هله هوله و غذاهای ناسالم ارائه می دهیم.

هله هوله نخرید

چیپس و هله هوله
این غذاهای ناسالم برای بدن ایجاد مشکل می کنند.

جلوی شیرینی فروشی ها توقف نکنید. نه فقط شیرینی فروشی بلکه هر مغازه ای در مسیر خانه تا محل کار که شیرینی و شکلات می فروشد. از مغازه های فروش فست فود حتی یک تکه پیتزا هم نخرید. این غذاهای ناسالم برای بدن ایجاد مشکل می کنند.


به سوپ رو بیاورید

سوپ و هله هوله
سوپ غذایی لذیذ، خوشمزه، سرشار از مواد مغذی و فاقد چربی است.

هر گاه احساس گرسنگی کردید، یک کاسه سوپ که از سبزیجات و حبوبات درست شده گرم کنید. سوپ غذایی لذیذ، خوشمزه، سرشار از مواد مغذی و فاقد چربی است.


آجیل بخورید

به جای هله هوله آجیل بخورید
پوست کندن و شکستن آجیل ها و درآوردن مغز آنها، حواس شما را پرت می کند.

دانه دانه پوست کندن و شکستن آجیل ها و درآوردن مغز آنها، خود جنبه درمانی دارد و حواس شما را پرت می کند. از طرف دیگر در میان تنقلات آجیل بسیار سالم است. گردو، بادام، آجیل برزیلی و فندق بخورید. از آنجا که پسته و بادام زمینی به راحتی پوست کنده می شوند، در خوردن آن افراط نکنید.


هله هوله ها را دور بیندازید

شیرینی و هله هوله
همه بستنی ها، شیرینی ها، چیپس، بیسکوییت، دونات، کیک و دیگر تنقلات شیرین و نمکی را دور بیندازید

سراغ آشپزخانه و یخچال بروید و همه بستنی ها، شیرینی ها، چیپس، بیسکوییت، دونات، کیک و دیگر تنقلات شیرین و نمکی که در طول روز در میان وعده ها می خورید را دور بیندازید. اینها غذاهایی هستند که ما را دچار اضافه وزن می کنند. از حالا تصمیم بگیرید این خوردنی ها را تنها در مناسبت های خاص بخورید.


در خوردن وسواس به خرج دهید

بشقاب خالی و هله هوله
اگر احساس کردید غذایی برایتان خوب نیست، آن را نخورید

اغلب والدین نسبت به بد خوراک بودن فرزندانشان شکایت دارند اما شما که بچه نیستید. شما فقط نسبت به آنچه در بشقابتان قرار می گیرد نکته سنج هستید. اگر احساس کردید غذایی برایتان خوب نیست، آن را نخورید. علاوه بر این سعی کنید برای خوردن زمان بگذارید. مطالعات نشان داده است میان سریع غذا خوردن و چاقی ارتباط وجود دارد.

منبع readersdigest.ca
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.