حذف تبلیغات مزاحم در نسخه جدید مرورگر کروم

در حال حاضر کروم محبوب‌ترین مرورگر وب در دسترس است

نسخه ۶۴ مرورگر کروم  قابلیت‌­های گوگل کروم را بهبود بخشیده است. اکنون گوگل کروم به کاربران اجازه حذف وب سایت‌ها و تبلیغات مزاحم را می­‌دهد.

در حال حاضر کروم محبوب‌ترین مرورگر وب در دسترس است. با وجود مرورگر فایرفاکس که در جهان پرطرفدار است، گوگل باید سعی در جذب کاربران بیشتری داشته باشد. خوشبختانه، این نسخه جدید گوگل کروم، علاوه بر رفع اشکالات، قابلیت­‌های جدیدی نیز به منوی خود اضافه کرده است.

فرآیندهای مزاحم گوگل کروم ۶۴ را غیر فعال کنید

کروم ۶۴ توانایی غیر فعال کردن فرآیندهای مزاحم را دارد.

کروم ۶۴ به کاربران این امکان را می­‌دهد تا باز شدن پنجره­‌های بیش از حد را کنترل کند و بدون اجازه کاربر، تبلیغات نمایان نشود. علاوه بر آن به تنظیمات خود یک بخش جدیدی اضافه کرده است که صدای تمامی بخش‌­های وب سایت را نادیده می­‌گیرد.

برای انجام این کار کافیست بر روی تب کلیک راست کرده و گزینه Mute site را انتخاب کنید تا صدای این سایت خاموش شود.

همچنین کروم ۶۴ به شما اجازه می‌دهد نوع خاصی از تبلیغات را غیرفعال کنید که گوگل عنوان “تبلیغات یادآوری” را برای کاربران ارسال می‌­کند. این تبلیغات به محصولاتی مرتبط است که قبلا توسط کاربر خریداری شده است. با یک خرید بعدها تبلیغات زیاد شما را آزار خواهد داد. گزینه‌ای برای غیرفعال کردن برخی از تبلیغ کنندگان در بخش تنظیمات تبلیغات در دسترس خواهد بود.

جمع بندی

وب گردی سرگرمی لذت بخش است نه خسته‌کننده! تمام وب سایت‌ها برای پرداخت صورتحساب نیاز به درآمد تبلیغاتی دارند، اما با قابلیت‌های جدید کروم، کاربران می­‌توانند صفحه خود را کنترل کنند.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.