نحوه حذف دسترسی برنامه‌­های مجاز از اینستاگرام

امکان مشاهده و حذف برنامه‌­های مجاز از طریق نرم‌افزار اینستاگرام امکان‌پذیر نمی­‌باشد.

سرویس‌­های آنلاین و نرم‌افزارها می‌­توانند در صورت اجازه با اکانت اینستاگرام کاربر ارتباط برقرار کنند. در صورتی که از نرم‌افزار و یا وب‌سایتی که با اکانت اینستاگرام ارتباط برقرار می­‌کردید، استفاده نمی‌­کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب نحوه حذف authorized apps ( برنامه­‌های مجاز) را آموزش دهیم.

حذف برنامه‌­های مجاز

امکان مشاهده و حذف برنامه‌­های مجاز از طریق نرم‌افزار اینستاگرام امکان‌پذیر نمی­‌باشد. از اینستاگرام در مرورگر دسکتاپ خود بازدید کنید، سپس به پروفایل خود رفته و روی تنظیمات بزنید و  Edit Profile را انتخاب کنید.

تنظیمات برنامه‌­های مجاز اینستاگرام

یک منو با گزینه Authorized Apps باز خواهد شد. روی آن کلیک کنید.

منوی برنامه‌­های مجاز اینستاگرام

در صفحه بعد، لیست کامل از تمام برنامه­‌ها و سرویس‌­هایی که به اکانت خود متصل کرده­‌اید، مشاهده خواهید کرد. کنار هر نرم‌افزار و سرویس دکمه Revoke  قرار دارد که با کلیک و تأیید، دسترسی به نرم‌افزار و سرویس حذف خواهد شد.

برنامه‌­های مجاز و اکانت اینستاگرام

بدون شک می‌­توان گفت که اگر نرم‌افزار را از اکانت اینستاگرام خود حذف کنید، روی سایر اطلاعات و نرم‌افزارها تأثیر نخواهد داشت.

همانطور که ذکر کردیم، برای حذف کردن برنامه­‌های مجاز نمی­‌توان از طریق نرم‌افزار اینستاگرام اقدام کرد و باید از نسخه تحت وب استفاده کرد. همچنین برای حفظ امنیت و حریم شخصی می‌­توانید برنامه‌­های مجاز را تغییر و یا حذف کنید.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.