خرید تور لحظه آخری قشم از لحظه آخر

با فرا رسیدن تعطیلات نوروز افراد بسیاری تصمیم می گیرند با سفر به یک شهر دیدنی و زیبا، در کنار خانواده آب و هوایی عوض کرده و چند روزی را به دور از شلوغی شهر استراحت کنند. اگر شما هم دوست دارید با سفر به همراه تور در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یک تعطیلات لذت بخش داشته باشید، پیشنهاد ما خرید تور لحظه آخری قشم از لحظه آخر می باشد. با خرید این تورها علاوه بر بهره مندی از مزایای تور لحظه آخری قشم، می توانید مخارج خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و سفری خاطره انگیز و شاد را تجربه کنید.

تور لحظه آخری قشم از لحظه آخر

خرید تور قشم

قیمت تور قشم چقدر است؟

معمولا قیمت تورهای قشم با توجه به نوع خدمات تور، مدت زمان اقامت، شیوه برگزاری تور( زمینی یا هوایی) و مواردی از این قبیل متغیر می باشد به هیمن جهت ممکن است آژانس های مسافرتی مختلف قیمت های گوناگونی را برای تور قشم ارائه کنند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لحظه آخر قیمت تورقشم را در چندین آژانس متفاوت بررسی و مقایسه نموده و نسبت به انتخاب تور دلخواه خود اقدام کنید.

تورهای تخفیف خورده قشم را از کجا ببینیم؟

سایت لحظه آخر جهت رفاه حال مسافران در ایام خاصی از سال تورهای خود را با تخفیف ویژه به فروش می رساند تا هموطنان گرامی بتوانند تورهای مد نظر خود را با قیمتی پایین و به صرفه خریداری کرده و سفری ارزان داشته باشند. برای مشاهده تورهای تخفیف خورده قشم تنها کافی است به وب سایت لحظه آخر مراجعه کنید و با بررسی تورها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

تور تخفیف خورده قشم

تور قشم چنده؟

تور قشم ارزان در سایت لحظه آخر

لحظه آخر در تلاش است تا با رصد منظم قیمت ها، امکان رزرو تور قشم ارزان را برای مشتریان خود فراهم نموده و یک سفر اقتصادی و به صرفه را برای هموطنان عزیز به ارمغان آورد. تورهای ارزان قیمت لحظه آخر امکانات و خدماتی همانند تورهای معمولی را ارائه می کنند با این تفاوت که با خرید تور قشم ارزان در سایت لحظه آخر، مبلغ قابل توجهی از هزینه های سفر شما کاسته می شود. این ویژگی منحصر به فرد لحظه آخر است که همواره آسایش و راحتی مشتریان خود را در اولویت قرار می دهد.

گردشگری قشم را رایگان تجربه کنید

یکی از مهم ترین بخش های سفر به جزیره قشم، بازدید از مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی این جزیره دیدنی است. شما می توانید ساعت ها در جزیره قشم به گشت و گذار بپردازید و در کنار خانواده و دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنید. البته برخی از تفریحات در قشم هزینه بر و گران قیمت هستند اما نگران نباشید؛ بسیاری از جاذبه های گردشگری این جزیره رایگان بوده و برای عموم مردم قابل استفاده هستند. در ادامه چند تا از مکان های دیدنی رایگان قشم معرفی شده اند:

بندر لافت

بندر لافت واقع در روستای لافت، یکی از مناطق چشم نواز و جذابی است که نظر گردشگران و توریست های بسیاری را به خود جلب می کند. این روستا بافت قدیمی و سنتی خود را از سال ها پیش حفظ نموده و به عنوان مهد فرهنگ و تمدن مردم قشم شناخته می شود. با مراجعه به این روستا می توانید خانه هایی با بادگیرهای بلند، نمای خشتی و گلی و درخت های نخل سر به فلک کشیده را تماشا کنید و لذت ببرید.

سفر ارزان به قشم با لحظه آخر

تور لحظه آخری قشم
جنگل های حرا

جنگل های حرا تفاوت اساسی با جنگل های معمولی دارند به این دلیل که در جنگل حرا درختان درست از زیر آب سر برآورده اند. این منظره بکر و بی نظیر همه روزه مقصد عده زیادی از گردشگران قشم بوده و قایق هایی حامل توریست ها در جای جای این جنگل سبز و انبوه دیده می شوند.

دره ستارگان

دره ستارگان قشم در ۵ کیلومتری ساحل این جزیره قرار داشته و یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی جزیره قشم محسوب می شود. ظاهر عجیب و غریب و مرموز این دره سبب شکل گرفتن افسانه های محلی بسیاری درمورد این مکان شده است که معمولا توریست ها علاقه زیادی به شنیدن آن ها دارند. برخی از مردم قدیمی این جزیره معتقد بودند ستاره ای از بالای آسمان به این جزیره افتاده و باعث شکل گرفتن دره ستاره ها شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.