آموزش دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب بر روی آیفون

ویدیوهای یوتیوب را در آیفون به صورت آفلاین مشاهده کنید

با انجام یک سری تنظیمات می‌­توانید ویدیوهای یوتیوب را در گوشی آیفون دانلود کنید و در مواقعی که مایل هستید آنها را به صورت آفلاین مشاهده کنید.

ما در این مقاله به شما آموزش می­‌دهیم که چگونه بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی ویدیوهای یوتیوب را در رول دوربین خود تماشا کنید:

نحوه دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب بر روی آیفون

همانطور که می­‌دانید برنامه‌­های آیفون به شما اجازه دانلود مستقیم ویدیوهای یوتیوب را برای بازه زمانی طولانی نمی­‌دهد، اما ترفندهایی برای حل این مشکل وجود دارد:

ابتدا برنامه  Readdle را نصب کنید. این برنامه به راحتی دانلود می‌شود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب را آسان می‌­کند.

سپس، ویدیوی یوتیوب مورد نظر خود را باز کنید، روی گزینه Share ضربه بزنید، سپس گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، به برنامه Documents رجوع کنید. برای باز کردن مرورگر داخلی، بر روی آیکون واقع در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. اکنون به وب سایتی مانند PickVideo.net مراجعه کنید و ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

ذخیره ویدیو

در نوار، لینک ویدیو را وارد کنید و گزینه Paste را برای اضافه کردن لینک به ویدیو یوتیوب انتخاب کنید. سپس روی گزینه Downloads ضربه بزنید.

پس از چند ثانیه، سایت لینک‌های دانلود را برای ویدیوی شما تولید می‌­کند. در قسمت پایین رفته و روی گزینه Downloads در کنار ویدیویی که می‌­خواهید ذخیره کنید، ضربه بزنید.

اکنون، یک بخش برای ذخیره فایل مشاهده می­‌کنید. بهترین انتخاب، بخش پیش فرض است. روی گزینه Done ضربه بزنید تا آن را ذخیره کند. برای بررسی سرعت دانلود می­‌توانید روی دکمه Downloads در نوار ابزار پایین کلیک کنید.

انتقال ویدئو

اکنون، باید ویدیو را به پوشه رول دوربین منتقل کنید. روی آیکون پوشه در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید، سپس پوشه­‌ی دانلود خود را باز کنید. روی گزینه Ellipsis در پایین فایل دانلود شده مورد نظر ضربه بزنید و گزینه Move را انتخاب کنید.

در پایین گزینه Recents، پوشه عکس موجود است. در صورت مشاهده پوشه عکس، روی آن ضربه بزنید تا فایل دانلود شده به آن پوشه منتقل شود. در غیر اینصورت، مسیر Documents>Photos را طی کنید، در پایین صفحه، روی گزینه Move to Photos ضربه بزنید تا ویدیو منتقل شود.

اکنون، برای مشاهده ویدیوهای دانلود شده، برنامه Photos را بر روی گوشی خود باز کنید.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.