رز کاغذی درست کنید

رز کاغذی روش خلاقانه و به صرفه ای برای رنگ و روح بخشیدن به فضاست

رز کاغذی روش خلاقانه و به صرفه ای برای رنگ و روح بخشیدن به فضاست. این گل ها هیچ وقت پژمرده نمی شوند و هر زمان بخواهید می توانید به هر تعدادی که می خواهید از این گل ها درست کنید. درست کردن این گل های کاغذی بسیار آسان است و تنها به یک قیچی و چسب نیاز دارد.

وسایل مورد نیاز:

رز کاغذی با قیچی و چسب و کاغذ

  • کاغذ یا مقوای رنگی
  • سیم برای ساقه گل
  • چسب مایع
  • قیچی

دستورالعمل:

رز کاغذی و دایره

ابتدا دایره ای حدودا به قطر ۶ سانتی متر روی کاغذ رنگی کشیده و دورتادور آن را قیچی کنید. لازم نیست دایره کامل باشد اما اگر می خواهید گل ها به یک اندازه و دقیق باشند می توانید از پرگار استفاده کنید.

رز کاغذی و حلقه های دایره ای

از دور دایره شروع کنید و خطوطی به شکل دم خوک از دایره قیچی کنید. وقتی به مرکز دایره رسیدید تنها یک دایره کوچک را باقی بگذارید و دیگر برش را ادامه ندهید. نگران نباشید که حتما عرض همه ردیف های برش شده یکسان باشد. این خطوط به صورت رول درمی آیند از این رو اندازه ها به نظر نمی رسند.

رز کاغذی و مداد و رول کردن

از همانجایی که برش خطوط را شروع کرده اید آغاز کنید و با یک مداد این ردیف های دم خوکی را رول کنید تا به مرکز دایره برسید. همین که چند ردیف را با مداد رول کردید، مداد را بیرون آورده و خودتان با دست به رول کردن ادامه دهید.

رز کاغذی و پیچیدن کاغذ

به رول کردن ادامه بدهید و تا جایی که می توانید آن را سفت بگیرید تا به مرکز برسید. همین که به مرکز رسیدید می توانید کاغذ را کمی شل کنید و بگذارید رول آن کمی باز شود.

رز کاغذی و چسب زدن

از قسمت مرکزی کاغذ که دایره کوچکی به شکل کاما است، به عنوان پایه گل استفاده کنید. بگذارید قسمت های پیچ دار کاغذ بالای پایه قرار بگیرد و با استفاده از یک چسب مایع قسمت های پیچ دار را روی پایه بچسبانید. آن را فشار دهید تا خوب بچسبد.

رز کاغذی و کلبرگ ها

از هر چیزی می توانید برای ساقه گل استفاده کنید، لوله باریک یا چوب نازکی که روی زمین پیدا می کنید می توانند ساقه گل شوند. یا می توانید از سیم های مخصوص گل سازی استفاده کنید. فقط کافی است آن را به قسمت زیرین گل بچسبانید.

رز کاغذی در گلدان

گل رز کاغذی شما آماده است. از این گل های همیشه تازه لذت ببرید.

منبع apartmenttherapy.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.