دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید

رنگی که شما برای اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است.

شاید طراحی یک دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن کمی دشوار به نظر برسد. به خصوص در مورد انتخاب رنگ مناسب. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید یک اتاق نشیمن متناسب با سبک خودتان طراحی کنید.

رنگی که شما برای اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید باید متوازن باشد و با اتاق همخوانی داشته باشد. طرح و نقش‌های مختلف هم می‌تواند رنگ‌ها را بیشتر نشان دهد و تنوع و جذابیت بیشتری به اتاق ببخشد. رنگی که برای اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید، باید موزون بوده و نقطه تمرکز ایجاد کند.

دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن کوچک

سبک دکوراسیون شما باید هارمونی داشته باشد. برای مثال اگر فضای زیاد و اثاث کمی دارید، تنوع در طرح و رنگ می‌تواند در اتاق نشیمن کنتراست ایجاد کرده و توازن دیداری به وجود آورد.

دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن گرم

می‌توانید با ترکیب رنگ‌های سرد و فضاهای گرم، کنتراست دیداری خوبی ایجاد کنید. این کار موجب گرم شدن خانه و احساس راحتی می‌شود. از این کنتراست می‌توانید برای ایجاد نقطه تمرکز در اتاق نیز استفاده کنید. در ترکیب رنگ‌های سرد و فضاهای گرم، باید از نور بیشتری استفاده کنید تا احساس و جلوه بهتری به اتاق دهد (نکاتی در خصوص روشنایی اتاق نشیمن).

دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن آبی

ممکن است دوست نداشته باشید اثاث و وسایل زیادی در اتاق نشیمن داشته باشید و بخواهید یک دکوراسیون ساده داشته باشید. در این صورت باید یک رنگ اصلی و چند رنگ مکمل داشته باشید. اگر دکوراسیون ساده را انتخاب کرده‌اید، باید مطمئن شوید رنگ اصلی شما کنتراست خوبی با فضاهای اتاق نشیمن داشته باشد (راهنمای انتخاب رنگ دیوار برای اتاق نشیمن).

دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن با طرحهای مختلف

هم چنین شما می‌توانید از طرح‌های خاص و عجیب و غریب استفاده کنید. می‌توانید آیتم‌ها را در کنار هم طوری قرار دهید تا بالانس خوبی ایجاد شود. می‌توانید طرح‌ها و رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید تا طرح موردعلاقه شما پیدا شود.

منبع decoholic.org
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.