دکور تابستانی خانه با بطری های شیشه ای

یک دکوراسیون تابستانی با چند بطری شیشه ای و چند شاخه گل

سعی کنید بطری های شیشه ای را دور نریزید زیرا استفاده های زیادی می توان از آنها کرد. از جمله برای یک دکوراسیون تابستانی. دکور کردن خانه همیشه هم هزینه بر نیست و لزوما نیازی به تلاش زیادی ندارد. کمی فکر کنید وسایلی در خانه پیدا خواهید کرد که بتوانید از آنها به عنوان گلدان استفاده کنید، سپس با قرار دادن چند شاخه گل داخل آنها زیبایی دوچندان به خانه ببخشید. استفاده از گل و گیاهان طبیعی برای دکوراسیون خانه در فصل بهار و تابستان بسیار هیجان انگیز است. در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور می توانید با روش هایی ساده یک دکوراسیون تابستانی زیبا در خانه داشته باشید.

استفاده دو منظوره از بطری های شیشه ای

شمع و گیاه داخل بطری های شیشه ای
با چند شاخه گیاه سبز داخل بطری، دکوراسیون خانه را سبز کنید

گیاهان در تابستان سبزتر از همیشه هستند. برای دکور کردن خانه با این گیاهان تابستانی کافی است چند شاخه از گیاه سبز را داخل یک بطری شیشه ای قرار داده و در صورت تمایل یک شمع نیز در قسمت گلوگاه بطری بگذارید. می توانید به جای شمع از یک شاخه گل رز استفاده کنید.


صدف

صدف و بطری های شیشه ای
صدف های ساحل را داخل بطری شیشه ای بریزید و چند لامپ LED کوچک داخل آن روشن کنید

تابستان خاطره رفتن به ساحل و دریا را یادآوری می کند پس چه بهتر که عناصری از ساحل را در خانه به عنوان دکور داشته باشید. صدف های ساحل را جمع آوری کنید و آنها را داخل یک بطری شیشه ای نگه دارید. با استفاده از چند رشته لامپ های LED داخل بطری، می توانید جلوه صدف ها را دوچندان کنید. در کنار صدف و لامپ یک شمع عطری هم می تواند فضای آرامش بخشی را ایجاد کند.


از بطری های شیشه ای شفاف استفاده کنید

گل و لیمو و بطری های شیشه ای
با ریختن آب و میوه های رنگی داخل بطری شیشه ای خانه را رنگی تر کنید

بطری های شیشه ای به شما این امکان را می دهد که با ریختن آب داخل بطری و اضافه کردن المان های رنگی جلوه رنگی و زیبا به دکور بدهید. لیموی زرد داخل بطری شیشه ای نمای زیبایی دارد. گل و گیاهان سبز هم داخل بطری حس تابستانه منتقل می کند.


استفاده از گل های وحشی

گل وحشی داخل بطری های شیشه ای
از طبیعت برای زیباتر کردن خانه استفاده کنید

تابستان فصل روییدن گل و گیاهان بسیاری است از جمله گل های وحشی. به طبیعت بروید و این گل های رنگارنگ را چیده و در خانه به عنوان یک دکوراسیون تابستانی از آنها استفاده کنید.

منبع digthisdesign.net
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.