نحوه ذخیره و بستن سریع اسناد باز شده در ورد

سرعت بیشتر در بازیابی اسنادی که قبلا نوشته‌اید

در نرم‌افزار ورد امکان باز کردن و مشاهده چند سند به طور همزمان وجود دارد، اگر تغییرات را در تمام اسناد باز شده ایجاد کرده‌‍­اید و بخواهید به سرعت تمام اسناد را ذخیره و یا ببندید، از چه روشی استفاده خواهید کرد؟ در مطلب امروز قصد داریم نحوه ذخیره و بستن تمام اسناد باز شده در ورد را شرح دهیم:

در نسخه­‌های قدیمی ورد، کلید  Shift را با کلیک بر روی منویFile،  Saveرا به Save All و دستور Closeرا به  Close Allتغییر دهید. در نسخه جدید ورد، نوار ابزار به قابلیت­‌های ورد اضافه شده، با این وجود، گزینه Save All یا گزینه Close All در تب File جود ندارد، اما همچنان این دو دستور در ورد در دسترس هستند. ما به شما نشان می‌­دهیم که چگونه دستورات Save All و Close All را به Quick Access Toolbar اضافه کنید.

برای افزودن دستورات Save All و Close All به Quick Access Toolbar، روی منوی کشویی Quick Access Tool در سمت چپ بالای صفحه ورد کلیک کنید و از منوی کشویی More Commands را انتخاب کنید.

Quick Access Tool و ذخیره اسناد باز شده

در صفحه Word Options بخش Quick Access Toolbar نمایش داده می­‌شود. در زیر بخش Choose commands from گزینه All Commands را انتخاب کنید.

All Commands و ذخیره اسناد باز شده

در ادامه، به پایین لیست رفته تا دستور Save All را بیابید، آن را انتخاب کرده و روی Add کلیک کنید.

اضافه کردن اسناد باز شده

اکنون دستور Save All به لیست سمت راست اضافه می‌­شود.

سپس، برای اضافه کردن دستور Close All، آن را در فهرست دستورات سمت چپ پیدا و انتخاب کنید و روی Add کلیک کنید.

ذخیره همه اسناد باز شده

اکنون، دستور Close All به لیست سمت راست اضافه می­‌شود.

بستن و ذخیره اسناد باز شده

زمانی که تغییرات خود را انجام داده‌­اید، با کلیک بر روی دکمه OK تغییرات انجام شده را تأیید کنید و کادر Word Options را ببندید.

بستن اسناد باز شده در لیست

در حال حاضر، دستورالعمل‌های Save All و Close All در منوی Quick Access Toolbar در دسترس است و دسترسی به این دستورات تنها با یک کلیک امکان پذیر خواهد بود.

مرحله آخر ذخیره اسناد باز شده در ورد

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.