رزرو هتل پارسیان آزادی تهران با بیشترین تخفیف در رهی نو

در صورتی که قصد دارید در سفرتان به پایتخت در یکی از بهترین هتل‌های تهران و در خوش آب و هواترین منطقه پایتخت اقامت داشته باشید، هتل پارسیان آزادی تهران انتخاب مناسبی است. دسترسی شما از این هتل به سایر قسمت‌های تهران به سادگی از طریق بزرگراه‌ها امکان‌پذیر است. اگر از قدیمی‌های تهران سراغ هتل آزادی را بگیرید، احتمالاً شما را با نام هتل هایت آشنا کنند که اسم قدیمی این هتل بوده است.

 امکانات هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از بهترین هتل‌ های تهران شامل انواع امکانات رفاهی مناسب است تا بهترین سفر را برایتان رقم بزند. در این هتل فرقی نمی‌کند ماشین دارید یا نه؛ به سادگی می‌توانید از تاکسی سرویس یا امکان اجاره ماشین هتل استفاده کنید. در صورتی هم که ماشین داشته باشید نیز پارکینگ با ظرفیت بالای هتل خیال‌تان را راحت می‌کند. خدمات تور، مرکز تجاری، اینترنت، رستوران‌های شکیل، استخر و سونا و جکوزی، سالن ورزشی و پینگ‌پنگ و … همگی در این هتل فراهم است. بی‌دلیل نیست که این هتل میزبان تیم ملی و ورزشکاران در دوره‌های مختلف است.

هتل پارسیان آزادی تهران

آرایشگاه مردانه نیز برای پیرایش آقایان عزیز در این هتل وجود دارد. همچنین خدمات ویژه معلولان، فروشگاه، سالن‌های مختلف برای برگزاری جشن و مراسم مختلف نیز هتل را میزبان خوبی کرده است. اگر قصد برگزاری میتینگ یا جلسات کاری را دارید و یک قرار کاری مهم را می‌خواهید به بهترین شکل پیش ببرید، می‌توانید روی امکانات این هتل حساب کنید. در نهایت هم می‌توانید چرخی در مرکز خرید آن بزنید و انواع محصولات چرمی و صنایع‌دستی را به عنوان سوغاتی خریداری کنید. این هتل دارای کلوب ورزشی است که می‌توانید بعد از ورزش و برای رفع خستگی، از ماساژ آن استفاده کنید.

 رستوران هتل پارسیان آزادی تهران

شیرین‌ترین و خوشمزه‌ترین قسمت ماجرا بوفه صبحانه و منوی ناهار و شام رستوران هتل پارسیان آزادی است. برای صرف لذیذترین طعم غذاها، می‌توانید روی تجربه و تخصص آشپزان هتل پارسیان حساب کنید. به این ترتیب می‌توانید در رستوران پارسه هتل، طعم غذا را زیر زبان‌تان نگه دارید. کافه ایتالیایی پرسیت هتل نیز با خوشمزه‌ترین منوی کافه شما را خوشحال و راضی خواهد کرد. برای تجربه طعم بی‌نظیر غذاهای شرقی می‌توانید رستوران ژاپنی کنزو را انتخاب کنید. اینجا با اصیل‌ترین غذاهای شرقی از شما استقبال می‌کنند.

رستوران هتل پارسیان آزادی تهران

در صورتی هم که مهمان ایتالیایی دارید می‌توانید او را به رستوران ایتالیایی بیچه در لابی ببرید تا با سرآشپز ایتالیایی هتل، لحظات خوشی را با میل کردن غذای ایتالیایی تجربه کند. پیشنهاد می‌کنم خودتان نیز از این تجربه خوشمزه، غافل نشوید. برای صرف غذا در محیط دلباز و کنار فواره‌های آب نیز می‌توانید رستوران سرو را انتخاب کنید.

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی دارای اتاق‌های یک نفره، دو نفره دبل و توئین است. اگر فضای بیشتری را برای اقامت نیاز دارید می‌توانید از سوئیت‌های هتل دیدن کنید. سوئیت دوبلکس، جونیور، رویال و پرزیدنتال نیز برای تجربه یک اقامت لوکس همه چیز را فراهم کرده است. بی‌دلیل نیست که هتل پارسیان آزادی یکی از هتل‌های لوکس تهران، شناخته شده است.

اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران

اتاق‌ها همگی دارای امکانات یک هتل پنج ستاره هستند. اینترنت، تلویزیون، لاندری، صندوق امانات، چای‌ساز، امکان سرو صبحانه در اتاق، یخچال و … همگی از امانات این هتل لاکچری است. چیدمان اتاق‌ها به گونه‌ای است که از لحظه به لحظه اقامت در این هتل لذت ببرید. نکته جالب در این هتل، سیستم ویژه‌ای بوده که برای افراد توانخواه فراهم شده است که بر اساس استاندارد ADA آمریکا طراحی شده است. قیمت هتل پارسیان آزادی تهران از شبی حدود ۱ میلیون تومان آغاز شده و برای سوئیت‌ها تا شبی ۱۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. البته اقامت لاکچری شما در یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران، می‌تواند ارزان‌تر و اقتصادی‌تر رقم بخورد.

هتل پارسیان آزادی یکی از بهترین و قیمی‌ترین هتل‌های تهران است که برای برگزاری مراسم مختلف و جلسات کاری و استقبال از تیم‌های ورزشی، سابقه درخشانی از میزبانی برجای گذاشته است. در صورتی که پس از رسیدن به تهران، بخواهید به صورت حضوری هتل مورد نظرتان را رزرو کنید، بایستی نرخ مصوب هتل را بپردازید. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید قبل از سفرتان از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، اتاق مورد نظرتان را در هتل پارسیان آزادی، با تخفیف ویژه و قیمتی پایین‌تر رزرو کنید. به این ترتیب از همان امکانات رفاهی در یکی از بهترین هتل‌های تهران یعنی هتل پارسیان آزادی با تخفیف شگفت‌انگیز و قیمت پایین‌تر برخوردار خواهید شد. در صورتی که قصد اقامت و رزرو هتل پارسیان آزادی تهران را دارید، می‌توانید شیرینی اقامت لوکس‌تان را با یک رزرو اقتصادی و به‌صرفه‌تر، به یادماندنی کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.