هتل هنگینگ گاردنز بالی رمانتیک ترین هتل دنیا

یکی از ۱۰ هتل زیبای دنیا

یکی از مهم ترین دغدغه های سفر بحث اقامت است؛ بعضی ها اهمیت زیادی به این که شب را کجا سپری می کنند نمی دهند و پول هایشان را برای تفریح، سرگرمی و چشیدن خوراکی های لذیذ ذخیره می کنند اما برخی هم مهم ترین موضوع سفر را اقامت می دانند. میلیون ها هتل و اقامتگاه در سراسر دنیا ساخته شده است که در سطوح مختلف به میهمانانشان خدمت می کنند، وجود اقامتگاه های زیاد، طیف گسترده ای از انتخاب ها را پیش روی مسافران قرار می دهد اما همیشه در هر شهر و کشوری هتل هایی وجود دارند که پرآوازه و محبوبند، بعضی از این هتل ها حتی در دنیا هم بی نظیر هستند. امروز  به هتلی خواهیم رفت که به عنوان یکی از ۱۰ هتل زیبای دنیا شناخته می شود؛ اقامتگاهی خارق العاده، مشرف بر منظره ای بی همتا با امکاناتی لوکس و منطقه ای دیدنی و رویایی که در بالی، یکی از زیباترین جزایر اندونزی قرار دارد. این اقامتگاه آن قدر دیدنی و زیباست که حتی برخی از گردشگران فقط به بالی سفر می کنند که در این هتل، اقامتی تکرار نشدنی را تجربه کنند. در این هتل استخرهایی طبقاتی وجود دارند که وقتی در آن ها شنا می کنید بر جنگل، رودخانه و کوه و… احاطه خواهید داشت. با ما همراه باشید تا به هتل زیبای اوبود هنگینگ گاردنز (Ubud Hanging Gardens) در اندونزی برویم.

هتل هنگینگ گاردنز
اقامتگاهی خارق العاده، مشرف بر منظره ای بی همتا با امکاناتی لوکس و منطقه ای دیدنی و رویایی

چرا اقامت در هتل هنگینگ گاردنز بالی؟

  •  از زیباترین هتل های دنیا است.
  •  از لوکس ترین هتل ها در قلب جنگل است.
  •  استخرهای این هتل جزء ۴۰ استخر معروف دنیا می باشد.
  • با اقامت در این هتل، چند روزی را به دور از استرس و غرق در آرامش همراه با لحظاتی رمانتیک تجربه خواهید کرد.
هتل اوبود هنگینگ گاردنز
معروف ترین و محبوب ترین هتل بالی، اوبود هنگینگ گاردنز یا باغ های معلق بالی نام دارد

معرفی هتل هنگینگ گاردنز بالی | Ubud Hanging Gardens Of Bali

بالی از زیباترین جزایر دنیا و از مراکز مهم گردشگری جهان محسوب می شود که به آن جزیره ی خدایان هم می گویند. بالی طبیعت بسیار شاخصی دارد به همین دلیل گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. معروف ترین و محبوب ترین هتل بالی، اوبود هنگینگ گاردنز یا باغ های معلق بالی نام دارد که در روستای اوبود در اندونزی واقع شده است. این روستا پر از زمین های کشاورزی و شالیزارهایی است که به صورت شیبدار و خاص طراحی شده اند و به طور کلی آب و هوای خوب و خاک حاصلیزی دارد و وجود پوشش گیاهی سرسبز و جنگل های انبوه طبیعتی فوق العاده را به این ناحیه بخشیده است. هتل اوبود هنگینگ گاردنز در لبه ی دره ای زیبا که از میانش رودخانه ی آیونگ (Ayung) می گذرد، ساخته شده است؛ درست در میان جنگل های انبوه با درختان کاکائو، قهوه و ساقه های بامبو، مشرف بر زمین های کشاورزی و مزارع برنج و آب روان رود… این هتل تا به حال جوایز زیادی را با عنوان زیباترین هتل دریافت کرده است و به راستی هم محیطی بهشت گون دارد.

اقامت در این هتل به سان سکونت در ویلاهای خصوصی می باشد و میهمانان می توانند بدون هیچ محدودیتی در محیط ویلایشان به تفریح و سرگرمی بپردازند. ۴۴ ویلای خصوصی درهتل اوبود هنگینگ وجود دارد که تلاش شده اقامت در آن ها منعکس کننده ی زندگی در بهشت و لمس سکوت در میان طبیعت باشد. تمامی این ویلاها دکوراسیون مدرن و به روزی دارند که در ساخت آن ها از پارچه های خاص و گاهی عجیب و غریب استفاده شده تا چهره ای بهتر داشته باشند. همچنین هر ویلا سالن غذاخوری روباز اختصاصی، حمام در فضای آزاد و امکانات این چنینی هم دارد که در ادامه به صورت اختصاصی تر به آن ها خواهیم پرداخت. این اقامتگاه دو استخر وسیع و طبقاتی دارد که شنا در آن ها رمانتیک و فراموش نشدنی است و این مکان را به محلی برای گذراندن ماه عسل تبدیل کرده است. دلدادگان از اقصی نقاط دنیا به بالی می روند تا در این استخر ها شنا کنند و لحظات خوشی را در آن ها سپر نمایند. جالب است بدانید که این استخرها در سال ۲۰۱۵ توانستند جایزه ی بهترین طراحی و معماری استخر در جهان و اسکار صنعت گردشگری را از آن ان هتل کنند.

در سال ۲۰۰۳ میلادی شروع به ساخت هتل منحصر به فرد هنگینگ گاردنز بالی کردند و در سال ۲۰۰۵ کار ساخت آن به اتمام رسید و از همان زمان صاحب و شهرت و آوازه ای فوق العاده در سطح جهانی شد که امری دور از ذهن نبود، زیرا منطقه ی سرسبز و با آب و هوایی گرمسیری در بالی پتانسیل گردشگری عظیمی داشت. گفتنی درباره ی این هتل بسیار زیاد است، مثلا درباره ی رستوران ها و غذاهای خاص و لذیذش، هزینه ی اقامت در آن، خدمات هتل و… که در ادامه هر یک از آن ها بررسی خواهیم کرد.

هتل هنگینگ گاردنز و محوطه
این هتل ۴۴ ویلای اختصاصی با امکانات عالی و تمام عیار دارد

آشنایی با انوع ویلاهای اختصاصی هتل

همانطور که اشاره کردیم این هتل ۴۴ ویلای اختصاصی با امکانات عالی و تمام عیار دارد؛ مناظری پانوراما، استخرهایی بزرگ، پنجره هایی که به روی جنگل باز می شوند، شومینه هایی که سوختشان چوب است، دکوراسیونی خاص و مبلمانی راحت از ویژگی های همه ی ویلاهای این هتل است. شما می توانید چند نوع ویلا در این هتل رزرو نمایید که در ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

ویلای پانوراما

 

هتل هنگینگ گاردنز
ویلای پانوراما

 همانطور که از نام این ویلاها مشخص است با اقامت در آن ها می توانید از مناظر پانورامای اطراف لذت ببرید، طراحی این ویلاها به سبک بالی می باشد و دکوری زیبا دارد.

 

امکانات این ویلاها:

  • تراس بزرگ و خصوصی
  •  حمام بسیار زیبا و ساخته شده از سنگ مرمر
  • دید پانورما به دره ی کنار هتل
  •  فضای باز نهار خوری
  •  تلویزیون ۴۷ اینچ ال ای دی
  •  تخت خواب بزرگ و بسیار راحت

هزینه: 

یک شب اقامت در این هتل ۴۳۲ دلار (معادل ۱ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان) هزینه در بر خواهد داشت. کودکان زیر سه سال می توانند به صورت رایگان در این ویلاها اقامت نمایند و در صورت نیاز از هتل تخت اضافی تاشو بگیرند اما کودک به راحتی روی مبل های لوکس و یا در کنار والدین می تواند استراحت نماید. ظرفیت: توجه داشته باشید حداکثر دو بزرگسال به همراه یک کودک می توانند در این ویلاها اقامت نمایند و امکان حضور افراد بیشتر وجود ندارد. متراژ اتاق:۱۰۰ متر مربع

ویلای کنار رودخانه

هتل هنگینگ گاردنز
ویلای کنار رودخانه

اتاق های این گونه ویلاها مشرف بر رودخانه است و اقامت کنندگان در آن می توانند در کنار رودخانه قدم زده و از آرامش صدای جریان آب لذت ببرند. بر روی رودخانه ی آیونگ آبشارهایی هم وجود دارد که چهره ی منطقه را زیباتر کرده اند.

امکانات:

  •  تراس خصوصی
  •  فضای باز برای صرف نهار
  •  تلویزیون ۴۷ ایچی ال ای دی

هزینه: 

یک شب اقامت در این هتل ۳۶۵ دلار (معادل ۱ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان) هزینه در بر خواهد داشت.

  •  اقامت کودک زیر سه سال رایگان + تخت اضافی
  •  ظرفیت: نهایتا دو بزرگسال و یک کودک
  • متراژ اتاق: ۱۰۰ متر مربع

ویلای سوئیت

هتل هنگینگ گاردنز
ویلای سوئیت

ویلای سوئیت در این هتل تراسی بزرگ در کنار استخر دارد و اتاق خواب آن بزرگ و دلفریب و به سبک شاهانه طراحی شده است. سرویس خواب این سوئیت ها از جنس ابریشم و پشم طبیعی و بسیار دیدنی و راحت می باشد.

امکانات:

  •  حمام لوکس با دوش باران
  •  تراس خصوصی
  •  فضای باز نهارخوری
  •  دید پانورما به دره
  •  تخت بزرگ و راحت
  •  تلویزیون ۴۷ اینچی ال ای دی

هزینه: 

هزینه ی یک شب اقامت در این سوئیت ها ۴۸۵ دلار (معادل ۱ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان) می باشد. اقامت کودک زیر سه سال به همراه صبحانه رایگان است. توجه داشته باشید که حداکثر دو بزرگسال و یک کودک می توانند در این سوئیت ها اقامت نمایند. متراژ اتاق:۱۶۰ متر مربع

 ویلای خانوادگی

هتل هنگینگ گاردنز
ویلای خانوادگی

ویلاهای خانوادگی از جمله فوق العاده ترین قسمت های این هتل هستند. این ویلاها دارای اتاق مَستر، محیط داخلی فوق لوکس، حمام در فضای باز به صورت وان و ایستاده، استخر اختصاصی، یک اتاق خواب در سطی پایین تر از اتاق مستر، چند تراس اضافی و… می باشند.

امکانات: 

  •  حمام لوکس با دوش باران
  •  تراس خصوصی
  •  لوازم آرایشی و بهداشتی لوکی
  •  تخت بزرگ و راحت

هزینه: 

یک شب اقامت در اتاق خانوادگی ۵۸۳ دلار (۲ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان) هزینه در بر خواهد داشت. اقامت کودک زیر سه سال رایگان است. ظرفیت: حد اکثر دو بزرگسال و دو کودک می توانند در ویلای خانوادگی اقامت کنند. اما برای یک کودک تخت اضافی موجود است.متراز اتاق: ۱۶۰ متر مربع

اتاق های مخفی

در هتل هنگینگ گاردنز ۵ ویلا وجود دارد که به افراد مشهور نظیر رؤسای جمهور داده می شوند، این ویلاها بسیار لوکس هستند و از وسایلی در آن ها استفاده شده که در دنیا بی نظیر و تک هستند. طراحی اتاق های مخفی به صورتی است که حس اقامت در قصر پادشاهان را به میهمان القا می کند. اتاق های مخفی این هتل با شکوه بدون شک می توانند اقامتی به یادماندنی و تکرار نشدنی را برای میهمانان فراهم نمایند.

امکانات:

  • مبلمان فوق العاده زیبا و لوکس
  •  وسایل و دکوراسیون ناب و خاص
  •  به طور کلی همه ی امکانات ویلاهای دیگر در اتاق های مخفی وجود دارند برای مثال حمام لوکس، لوازم آرایش بهداشتی، تلویزیون و…

هزینه ی این سوئیت مجلل مشخص نیست و برای اطلاع از آن با شماره تلفن مندرج تماس بگیرید: Telephone: +۶۲ ۳۶۱ ۹۸۲۷۰۰

خوراکی های حیرت انگیز هتل اوبود هنگینگ گاردنز

در این هتل می توانید طعم انواع غذاهای سرد و گرم مختلف را بخشید، در این هتل سرآشپزان بسیار حرفه ای مشغول به کارند و طیف گسترده ای از خوراکی ها را در اختیار مهمانان قرار می دهند. بسیاری از غذاهایی که در رستوران های این هتل ارائه می شود سبکی نوآورانه دارد و در هیچ جای دیگری سرو نمی شوند. البته اگر علاقمند به رفتن به رستوران ها نباشید می توانید غذایتان را در اتاق میل نمایید و در کنار همراهانتان وعده ی غذایی رمانتیکی را داشته باشید. علاوه بر خوراکی و نوشیدنی های خاص، سبک رستوران هایی هم که در این هتل وجود دارند را در ادامه بررسی می کنیم.

 رستوران در باغ: 

رستوران در باغ یا گاردن رستوران (THE GARDEN) یکی از غذاخوری های این هتل رویایی می باشد. این رستوران به گونه ای ساخته شده که مشرف بر معبد دالم سگرا (Dalem Segaraمعبدی زیبا در نزدیکی هتل باشد و از سوی دیگر هم میهمانان بتوانند استخر های زیبای دو طبقه ی هتل را ببینند. نوع غذای این رستوران هم بین المللی است و سرآشپزان ماهر آن منوی وسیع و خلاقانه ای را ارائه می دهند و در پخت غذاهایشان از تکنیک های مدرن و سنتی بهره می برند و هر دو سبک را به خوبی اجرا می کنند. موادی که در خوراکی ها و غذاهای این رستوران استفاده می شود همه ارگانیک و از میوه و سبزیجات تازه و به روز تامین شده و از زمین های کشاورزی اطراف خریداری می گردند. ماهی و گوشت های خوراکی ها هم به صورت روزانه و اغلب از خلیج جیمباران (Jimbaran) در جنوب بالی تامین می شوند و طعم تازگی دارند.

کافه : 

کافه ی باغ درست در قسمت زیرین رستوران باغ که آن را معرفی کرده ایم قرار دارد. در این مکان انواع نوشیدنی ها در اختیار علاقمندان قرار می گیرد که بسیاری از آن ها هم به صورت ابتکاری درست می شوند و اغلب در آن ها از میوه های فصلی منطقه استفاده می گردد. مناظر اطراف این کافه نیز بسیار دیدنی است از یک سو مشرف به استخرها و از سمت دیگر بر رودخانه دید دارد و محیطی بسیار دلنشین و چشم نواز را برای میهمانان فراهم نموده است.

مجموعه اس پی ای | SPA:

 در هتل اوبود هنگینگ گاردن مکانی هم وجود دارد که در هنگام عصر و غروب خوراکی های سبک ارائه می دهد، مثل سالاد های فصل، میوه های گوناگون، سبزیجات، کوکتل و… . مالکان این هتل عقیده دارند که تغذیه ی سالم و مناسب باعث آرامش و روح و روان می شود به همین دلیل باید میهمانانشان همیشه خوراکی های تازه مصرف کنند. اوبود هنگینگ گاردنز این امکان را به میهمانان می دهد که بتوانند خوراکی های سبکشان را کنار استخر و رودخانه برده و نوش جان کنند. این مجموعه مشرف بر رودخانه و در مجاورت استخرها می باشد و منظره ی آن دیدنی و دوست داشتنی و مملو از آرامش است.

کافه در قلب جنگل: 

اگر علاقمند باشید می توانید فنجانی چای در قلب جنگل های اطراف هتل بنوشید، در این کافه خوراکی هایی مثل کیک سنتی بالیایی، رولت و خوراکی های سبک انگلیسی، انواع شیرینی و کیک های خامه ای و خشک، کلوچه های میوه ای و شکلاتی، بیسکوئیت های انگلیسی به همراه خامه و مربا و…. ارائه می شود. اینجا می توانید بعدازظهری به سبک انگلیسی ها را تجربه کنید؛ نوشیدن چای با بیسکوئیت در میان جنگلی که در آن نسیمی خنک می وزد و طبیعتی بکر دارد، تجربه ی بسیار لذتبخشی است.

RAW رستورانی کاملا آسیایی:

 غذاخوری دیگری هم به نام RAW در هتل اوبود هنگینگ هتل وجود دارد که در آن منوی شجاعانه ای از غذا و خوراکی های آسیایی قرار داده شده است. انواع غذاهای ژاپنی، اندونزیایی و گاها هم خوراکی هایی برگرفته از غذاهای آمریکای جنوبی در منوی این رستوران وجود دارد. سبک منوی این مکان به صورتی است که طرفداران غذاهای سنتی و مدرن، هر دو را راضی می کند و در آن ها از انواع سبزیجات و ادویه های گوناگون و متنوع بهره می برند. اگر طرفدار غذاهای دریایی هم هستید در RAW بهترین غذاهای دریایی را می توانید نوش جان نمایید که همگی از مواد سالم و تازه ی روز تهیه می شوند. نکته ی آخر این که این رستوران فقط از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۸ شب خدمات ارائه می دهد.

شام در کنار استخر: 

استخر های دو طبقه ی این هتل از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می روند، به همین دلیل اغلب میهمانان ترجیح می دهند بیشتر روز خود را در آنها شنا کنند. افرادی که علاقمند هستند حتی می توانند شام خود را هم در کنار این استخر ها میل نمایند. اتاقک هایی که با پرده های زیبایی احاطه شده اند، در اطراف و یا روی آب های زلال استخر قرار دارند که در هنگام شب، گل و شمع آرایی می شوند و این امکان را به ساکنان می دهند که زیر نور مهتاب و شمع ها از زیبایی های مسحور کننده ی اطراف هم لذت ببرند. اگر علاقمند باشید همانطور که در تصویر زیر نیز می بینید می توانید شامتان را در میان استخر بر روی جایگاه هایی شناور همچون قایقهای سنتی بالیایی صرف کنید و طعم خوراکی های خوشمزه ی بالی را در میان قایقی شناور در استخر امتحان نمایید.

هتل هنگینگ گاردنز
استخر های دو طبقه ی این هتل از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می روند

 غذاخوری باستانی: 

برای یکبار در زندگی هم که شده باید در مکانی باستانی به رمانتیک ترین شکل ممکن غذا بخورید. معبد دالم سگرا (Dalem Segara) یکی از مهم ترین معابد مذهبی برای مردم بالی است. هتل اوبود هنگینگ گاردنز این امکان را به میهمانانش می دهد که بتوانند وعده ای شام در این معبد زیبا نوش جان کنند. به محض ورود به این معبد از شما به روش سنتی بالی استقبال شده و به شما خوش آمدگویی می شود. همچنین کشیش مذهبی برای زیاد شدن نعمت، برکت و پاکسازی روح از نیروهای بد دعا می خواند و به صورت نمادین روح پاک خود را به حضار انتقال می دهد. با غذا خوردن در این معبد می توانید تا حدودی با فرهنگ و آداب مردمان اندونزی نیز آشنا شوید.

تفریحات موجود در هتل

هتل هنگینگ گاردنز
علاوه بر لذت بردن از طبیعت و تماشای تصاویر از پنجره های این هتل تفریحات پر از آرامش دیگری نیز در این مکان وجود دارد

این هتل که به راستی شاهکاری زیباست، با هدف فراهم آوردن آرامش برای میهمانانش ساخته شده و تفریحات و خدمات جانبی که در آن وجود دارد نیز در حواشی همین موضوع می باشد. علاوه بر لذت بردن از طبیعت و تماشای تصاویر از پنجره های این هتل تفریحات پر از آرامش دیگری نیز در این مکان وجود دارد که با هم آن ها را تجربه می کنیم.

 

آبگرم و ماساژ:

 همانطور که گفتیم این هتل در کنار رودخانه ی آیونگ قرار گرفته است، با استفاده از آب این رود مکانی تفریحی را برای مسافران این هتل فراهم کرده اند تا آن ها بتوانند از شنا در آب گرم لذت ببرند. همچنین علاقمندان می توانند ماساژ را نیز در همین محل تجربه کرده و حسابی از نگرانی های روزمره دور شوند. اینجا همه چیز گردهم آمده اند؛ جنگل های انبود، آب گرم و ماساژورهای ماهر، به همین دلیل این مکان نیز از رمانتیک ترین محل های هتل محسوب می شود و زوج های جوان طرفدار آن هستند.

 سالن زیبایی: 

پس از تفرح و شنا بانوان زیادی علاقه دارند که خود را زیبا و مرتب کنند، به همین منظور سالنی بزرگ در این هتل به وجود آورده اند که در آن خدمات آرایشی و بهداشتی ارائه می گردد. علاقمندان می توانند انواع ماسک صورک و مو، خدمات درمانی و زیبایی، خدمات ناخن، جوان سازی و… را از این سالن دریافت نمایند.

 کتابخانه: 

خواندن کتاب و سفر به دوردست ها توسط کتاب از کارهای مورد علاقه ی افراد زیادی است. در این هتل کتابخانه ای وجود دارد که محلی ایدآل برای استراحت و خلوت کردن با خود و طبیعت است. شما در این کتابخانه می توانید از میان هزاران کتاب که متعلق به فرهنگ، شعر و ادب کشورهای گوناگون هستند بهره ببرید. تصور کنید در کنار پنجره ی کتابخانه که به روی طبیعتی خیره کننده باز می شود دراز کشیده و جرعه ای قهوه بنوشید و کتاب مورد علاقه ی خود را بخوانید، این حس همان آرامشی است که صاحبان هتل در پی دست یابی به آن و فراهم کردنش برای طرافدارانشان بوده اند.

 اتاق رفلکسولوژی | REFLEXOLOGY AREA: 

هتل هنگینگ گاردنز
این هتل، محلی برای رسیدن به اوج سکوت و غرق شدن در رویاهاست

این هتل، محلی برای رسیدن به اوج سکوت و غرق شدن در رویاهاست. محلی به نام رفلکسولوژی وجود دارد که در آن همه چیز برنامه ریزی شده تا استرس و روزمرگی های آزار دهنده از شما دور شوند. خدماتی از جمله روان درمانی، ماساژهای درمانی، نظافت و طراحی ناخن های پا و… در این مکان ارائه می شود.

سورتمه سواری: 

هتل هنگینگ گاردنز
برای سهولت گشت و گذار و جنگل نوردی در میان جنگل های انبوه این هتل، سورتمه ای ساخته اند که با سوار شدن بر آن می توان به راحتی از زیبایی های جنگل بهره برد.

به راستی هیچ ایرادی بر این هتل وارد نیست حتی مالکان آن فکر آسان شدن گردش و تفریح میهمانان در جنگل را هم کرده اند. برای سهولت گشت و گذار و جنگل نوردی در میان جنگل های انبوه این هتل، سورتمه ای ساخته اند که با سوار شدن بر آن می توان به راحتی از زیبایی های جنگل بهره برد.

جشن عروسی در هتل فوق لوکس بالی: 

با برپایی عروسی خود در هتل اوبود هنگینگ گاردنز بدون شک تجربه ای فوق العاده را از عشق و فضای رمانتیک امتحان خواهید کرد. این هتل از بهترین و رمانتیک ترین مکان ها برای برپایی جشن عروسی، سالگرد ازدواج و سپری کردن ماه عسل است. اگر شما هم بخواهید می توانید عروسیتان را در این مکان برپا کنید. این هتل امکان برگزاری جشن عروسی را با ۵۰ نفر میهمان دارد و شما از بین همه ی قسمت های این اقامتگاه می توانید محل مورد نظرتان را برای جشن انتخاب کرده و روزی به یادماندنی را خلق کنید. از نظر پذیرایی، خدمات، برنامه ریزی برای عروسی و غذا و خوراکی هم جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا انتخاب های شما بسیار زیاد است و خدمات به بهترین وجه در این هتل ارائه می گردد. برپایی عروسی در این هتل همانند جشنی در قصر پادشاهان خواهد شد و قول عاشقانه ی شما به یکدیگر در ذهن همه ی مخاطبان باقی خواهد ماند. علاوه بر جشن عروسی می توانید هر نوع اتاقی که می پسندید را برای ماه عسل خود انتخاب نمایید و لحظاتی شاد و مفرح را در کنار همسرتان سپری نمایید.

کسب تجربه های جدید در هتل اوبود هنگینگ گاردنز: 

همانطور که حتما تا به اینجا متوجه شده اید این هتل با طبیعت، عشق، محبت و آداب و رسوم مردمان بالی در هم عجین شده است به همین دلیل با اقامت در آن می توانید تجربیاتی بسیار ناب را در آن تجربه نمایید که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  •  آشنایی با آداب و عقاید مذهبی مردمان بالی.
  •  ریلکس شدن و آرامش را به حد اعلا تجربه خواهید کرد.
  •  خوراکی و طعم هایی را می چشید که در هیچ جای دنیا وجود ندارند.
  •  اقامت و خوردن غذایی لوکس را در کنار رودخانه امتحان خواهید کرد.
  •  با نوشیدنی های سنتی بالی آشنا خواهید شد.
  • احساساتی رمانتیک را تجربه می کنید که تا به حال از وجودشان خبر نداشته اید.
  •  خوراکی هایی را امتحان خواهید کرد که از مواد عجیب و غریب و ناآشنا تهیه شده اند مانند صدف های خاص یا میوه های مخصوص بالی.
  •  نوشیدن چای را به روشی لوکس و مدرن در میان جنگل تجربه می کنید.
  •  در استخری خصوصی شنا خواهید کرد که در دنیا بی نظری است.
  •  می توانید در قلب جنگل، یوگا انجام دهید و از صدای طبیعت لذت ببرید.
  •  صبح زود از خواب بیدار شده و در طبیعت اطراف قدم بزنید و روزتان را به بهترین وجه ممکن آغاز کنید.

پیشنهادهای ویژه هتل اوبود هنگینگ گاردنز

هتل دو بسته ی پیشنهادی ویژه نیز دارد که اقامت میهمانان را بهتر و جذاب تر می کند. این دو بسته به شرح زیر هستند:

  •  بسته ی ولنتاین: ۲ شب اقامت به همراه درمان آبگرم، یک وعده غذا در هر رستورانی که بخواهید، پیکنیک لوکس و رمانتیک در کنار رودخانه و اقامت در ویلایی بسیار رمانتیک با پرداخت هزینه ی ۱۲۵۰ دلار (معادل حدودا ۵ میلیون تومان).
  •  بسته ی ویژه ی ماه فوریه: ۲ شب اقامت در هتل و کسب تجربه های عجیب و غریب تنها با پرداخت ۳۸۸ دلار (معادل ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان)

جوایز و افتخارات هتل اوبود هنگینگ گاردنز: 

این اقامتگاه از معروف و لوکس ترین هتل های دنیاست و از نظر کیفیت ۵ ستاره به حساب می آید اما در رده ی بهترین هتل های ۵ ستاره ی جهان می باشد. بنابراین جوایز زیادی دریافت کرده و نامش در بسیاری از نشریات مطرح دنیا ذکر شده است. با هم در این بخش به برخی از جوایز و اخبار مهم درباره ی این هتل می پردازیم:

  • نامزد بهترین رستوران لوکس دنیا در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ میلادی
  •  باورنکردنی ترین استخر دنیا بر مبنای نشریه ی بین المللی فاکس نیوز در سال ۲۰۱۶ میلادی
  •  برنده ی رمانتیک ترین هتل دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی
  •  بهترین هتل دارای مکان پیاده روی و دوندگی از نظر خوانندگان نشریه ی بیریتیش ایرویز در سال ۲۰۱۶ میلادی
  •  برنده ی جایزه ی بهترین انتخاب از تریپ اکسپرت در سال ۲۰۱۶ میلادی
  •  اولین هتل ثبت شده در وبسایت بوکینگ به عنوان هتلی ۷ ستاره در دنیا
  • برنده ی بهترین هتل با اتاق های زیر ۲۰۰ عدد در سال ۲۰۱۶ میلادی

هزینه و اطلاعات ضروری اقامت

 برای سهولت اقامت در این هتل لوکس بهتر است با برخی نکات ضروری آشنا باشید که در این قسمت به صورت دقیق به بیان آن ها می پردازیم:در نظر داشته باشید که هزینه ای که ارائه می شود به صورت میانگین و به همراه صبحانه می باشد. اقامت در این هتل برای یک شب حدودا ۱ میلیون و ۸۰۰ تا ۲ میلیون تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت. * توجه داشته باشید صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح ارائه می شود و پس از این زمان نمی توانید درخواست صبحانه کنید.

  • تعداد اتاق ها:به طور کلی این هتل ۴۴ اتاق در انواع مختلف دارد.
  • تعداد طبقات:این هتل در ۸ طبقه برای ارائه ی خدمات به میهمانان مهیا شده است.
  • زمان تحویل اتاق:باید در هنگام ظهر و حدودا ساعت ۱۲ اتاق خود را تحویل دهید.
  • زمان ارائه ی اتاق:از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱:۳۰ بامداد به متقاضیان اتاق ارائه می شود.
  • مدارک مورد نیاز:کارت شناسایی عکس دار یا کارت شناسایی + عکس جداگانه، کارت اعتباری یا پول نقد.

قوانین و اطلاعات تکمیلی:

  •  ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.
  •  کودکان زیر یازده سال می توانند همراه با والدینشان با تخت اضافی و یا بدون تخت اضافی اقمت نمایند.
  •  اینترنت رایگان در اتاق ها و در مکان های عمومی هتل در دسترس همگان قرار دارد

چطوری بریم؟ 

در بالی جنگلی وجود دارد به نام سنگه (Sangeh) که بسیار مشهور است و با استفاده از همه نوع وسایل نقلیه به راحتی می توانید به این مکان برسید. هتل اوبود هنگینگ گاردنز حدودا ۱۵ کیلومتر از این جنگل فاصله دارد و اغلب گردشگران به وسیله ی تاکسی به این هتل می روند. این اقامتگاه در کنار جاده ی (jl. Raya Payangan) قرار دارد. شما می توانید به راننده ی تاکسی نام هتل را بگویید یا توسط اتومبیل شخصیتان به آدرس زیر مراجعه نمایید در صورت بروز هر گونه مشکل هم می توانید با شماره تلفن های مندرج تماس حاصل فرمایید.

  •  ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته ترانسفر از هتل به فرودگاه در دسترس است.
  •  این هتل دارای پارکینگ می باشد.
  • آدرس: اندونزی، بالی، پایانگان، دسا بواهان.
  • .Address: Desa Buahan, Payangan, Bali 80571, Indonesia
  • Telephone : +۶۲ ۳۶۱ ۹۸۲۷۰۰
    Reception Mobile : +۶۲۸۱۱۳۸۰۰۹۷۵
    Reservation Mobile : +۶۲۸۱۱۳۸۰۰۹۸۸

دیدنی های اطراف

در بالی مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم در سفر به این منطقه از آن ها نیز دیدن نمایید:

  •  منطقه ی اوبود به خودی خود طبیعتی دارد بی نظری که می توانید در آن قدم بزنید و هوای پاکیزه و محیط زیبای پیرامون لذت ببرید.
  •  پارک آبی واتربوم بالی | پله اول هیجان در آسیا: یکی از مهم ترین تفریحگاه های بالی است.
  •  معبد لوط بالی | مذهب در میان آب ها: از زیباترین معابد بالی است که در میان آب بنا گردیده.

لازم به ذکر است که اغلب به افرادی که در این هتل اقامت می کنند پیشنهاد می شود که از این مراکز دیدنی نیز دیدن کنند و این مکان ها از نزدیک ترین و محبوب ترین مکان ها به هتل هنگینگ گاردنیز هستند:

  •  دیدن از مزارع برنج که برای لذت بردن از آن لازم است تنها ۱۴ دقیقه پیاده روی کنید.
  •  جنگل میمون Sangeh که برای دیدنش باید ۴۵ دقیقه پیاده روی نماییدک
  •  گالری هنری Gaya Art Space که ۱۰ کیلومتر با هتل هنگینگ گاردنز فاصله دارد.
  •  قلعه مرگ پادانتگتال که در ۱۰ کیلومتری این هتل قرار دارد.
  •  موزه هنر Agung Rai: حدودا ۱۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

منطقه اوبود

هتل

پارک آبی واتر بوم بالی

هتل

معبد لوط بالی

هتل

شاید بالی اولین مقصد برای سفرهای شما نباشد اما باید بگوییم که این مکان از زیباترین سرزمین های دنیا برای عاشقان طبیعت است. هنوز هم بافت این ناحیه سنتی و دوست داشتنی است و مردمانش بسیار خونگرم و میهمان نوازند. اگر از آن دسته افرادی هستید که هتل و اقامتگاه برای شما نقش مهمی در سفر دارد و بالی مقصد شماست این هتل بدون شک بهترین انتخاب شماست، با این که این اقامتگاه ۵ ستاره است اما بسیاری از منابع آن را به عنوان هتلی ۷ ستاره می شناسند پس اقامت از آن را از دست ندهید. از جالب ترین کارهایی که می توانید در هنگام اقامت در این هتل انجام دهید پیاده روی در هنگام صبح است که حال و هوای خاصی دارد، اغلب مردمان بالی و ساکنان این هتل بین ساعت ۷ تا ۹ صبح به پیاده روی در اطراف این هتل که از زیباترین مناطق بالی هم هست می پردازند. شما با این کار می توانید عطر گیاهان خودرو و دارویی، میوه های وحشی و سبزیجات تازه ی مزارع را استشمام کرده و خاطره ای تکرار نشدنی را به ثبت برسانید.

منبع karnaval.ir
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.