در دکوراسیون، چه رنگ هایی‌با رنگ قهوه‌ای تناسب دارند؟

قهوه‌ای رنگ زمین است و ویژگی‌هایی چون گرما، پوشانندگی دارد.

چه رنگی به قهوه‌ای می‌آید؟ رنگ قهوه‌ای رنگی است که اغلب خسته‌کننده و بی‌زرق و برف انگاشته می‌شود، چه در طراحی داخلی و چه در مد و فشن. اما اگر این رنگ به درستی با رنگ‌های روشن ترکیب شود، می‌تواند بسیار جذاب و زیبا شود. قهوه‌ای رنگ زمین است و ویژگی‌هایی چون گرما، پوشانندگی دارد.

قهوه‌ای رنگی خنثی است که در عین حال گرم و تطبیق‌پذیر است. به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر ست کرد. بنابراین اگر قصد دارید دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را به رنگ قهوه‌ای درآورید، راهنمایی که در ادامه ارائه می‌شود را مطالعه کنید.

سفید

رنگ قهوه‌ای و سفید

رنگ قهوه‌ای تیره به همراه رنگ سفید ترکیب زیبایی می‌سازند. این تضاد رنگ‌ها به خصوص در مورد رنگ شکلاتی جلوه بسیار زیبایی پیدا می‌کند. با استفاده از ترکیب این دو رنگ در دکوراسیون خانه فضایی لوکس و گرم به خانه می‌بخشید.

آبی

رنگ قهوه‌ای و آبی

اگر می‌خواهید دکوراسیون خانه شما مدرن و در عین حال آرامش‌بخش و مد روز باشد، حتما از رنگ آبی در کنار قهوه‌ای استفاده کنید. ترکیب این دو از آن جهت مناسب است که تناژ سرد در رنگ آبی هارمونی خوبی با گرمای رنگ قهوه‌ای در وسایل چوبی دارد. ترکیب این دو رنگ را می‌توانید در اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی حمام پیاده کنید تا فضایی آرام و ترکیب خوبی از محیط سنتی و مدرن ایجاد شود.

سرخابی

رنگ قهوه‌ای و سرخابی

رنگ قهوه‌ای تیره در وسایل چوبی در کنار اندکی رنگ سرخابی در دیوارها، انرژی و جان تازه به اتاق می‌بخشد. با اضافه کردن کمی رنگ سرخابی در وسایل خانه می‌توانید انرژی و زنانگی به محیط ببخشید. روشنی و شادابی در رنگ صورتی به رنگ خنثی قهوه‌ای شخصیت می‌دهد و فضا را جذاب می‌کند.

زرد

رنگ قهوه‌ای و زرد

زرد رنگی است که به خوبی در کنار قهوه‌ای قرار می‌گیرد و زیبایی دو چندانی به فضا می‌دهد. تناژهای روشن رنگ زرد نشاط و سرزندگی دارد و وقتی با رنگ مناسب قهوه‌ای همراه می‌شود، انرژی دوچندانی به فضا می‌بخشد.

سبز نعنایی

رنگ قهوه‌ای و سبز

رنگ سبز نعنایی اتاق نشیمن را زیباتر می‌کند، به خصوص اگر با رنگ قهوه‌ای همراه باشد. این نوع رنگ سبز را همراه با وسایل چوبی قهوه‌ای به کار ببرید تا تازگی و طراوت به فضا ببخشد.

آبی فیروزه‌ای

رنگ قهوه‌ای و فیروزه‌ای

ترکیب دو رنگ فیروزه‌ای و قهوه‌ای یکی از محبوب‌ترین ترکیب‌های رنگی در سرتاسر دنیاست. این ترکیب رنگ زیبا را هم می‌توانید در اتاق نشیمن و هم در اتاق خواب استفاده کنید. این دو به زیبایی بکدیگر را تکمیل می‌کنند و به شما امکان ایجاد تنوع بسیار در طراحی دکوراسیون می‌دهند.

طلایی

رنگ قهوه‌ای و طلایی

رنگ طلایی به تنهایی تاثیرگذار و جادویی است. اما تناژ روشن آن را می‌توانید با تناژ تیره قهوه‌ای استفاده کنید. ترکیب این دو ظاهر بسیار لوکس و زیبایی به فضا می‌دهد. استفاده از وسایل دکوراتیو طلایی رنگ در کنار رنگ قهوه‌ای اتاق، دکوراسیون جذابی ایجاد می‌کند.

نارنجی

رنگ قهوه‌ای و نارنجی

گرمای رنگ نارنجی به همراه قهوه‌ای خنثی زیبا خواهد شد و کنتراست مناسبی ایجاد می‌کند که انرژی و نشاط به فضا می‌بخشد. ترکیب این دو رنگ ظاهری مدرن و چشم‌نواز به اتاق می‌دهد. همانطور که در تصویر می‌بینید، میزهای نارنجی رنگ به خوبی با مبلمان شکلاتی و کفپوش چوبی هماهنگ شده است. رنگ نارنجی که در جای جای اتاق استفاده شده است، ظاهری شیک و مدرن به فضا داده است.

صورتی

رنگ قهوه‌ای و صورتی

ترکیب رنگ گل رز با گرمای رنگ قهوه‌ای، فضای زنانه و پرانرژی ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگ برای اتاق نشیمن و همچنین اتاق خواب‌ها بسیار مناسب است و می‌توان از طراحی سبک مدرن یا سنتی برای آن استفاده کرد.

رنگ مسی

رنگ قهوه‌ای و مسی

رنگ قهوه‌ای شکلاتی تیره وقتی با رنگ مسی همراه می‌شود، دکوراسیون اتاق را بسیار زیبا می‌کند. این ترکیب رنگ فضای صمیمی و گرم ایجاد می‌کند که در عین حال انرژی‌بخش است. تناژ قرمز در رنگ مسی می‌تواند جذابیت و انرژی بیشتری به رنگ قهوه‌ای بدهد.

چه رنگی را با قهوه‌ای ست کنیم؟

در این مطلب ما تنها به چند نمونه که می‌توانید با رنگ قهوه‌ای استفاده کنید، اشاره کردیم. بسیاری از رنگ‌ها را می‌توانید با قهوه‌ای ست کنید. هر یک از این ترکیب‌ها را استفاده کنید، دکوراسیون فوق‌العاده‌ای حاصل خواهد شد.

اگر بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، می‌توانید به زیبایی از رنگ قهوه‌ای در خانه استفاده کنید و دیگر ظاهری خسته‌کننده برای شما نخواهد داشت.

منبع architecturelab.net
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.