روش هایی برای برجسته کردن گونه

با استفاده از روش‌های خانگی با جراحی‌های زیبایی خداحافظی کنید

همه ما دوست داریم صورتی شاد و پر نشاط همراه با تمامی معیارهای زیبایی داشته باشیم، اما به نظر می‌‌رسد همیشه یک جای کار ایراد دارد و درست از آب در نمی‌‌آید. اگر در حال مبارزه و درمان جوش‌‌های مزاحم هم نباشید مشغول سر و کله زدن با چین و چروک‌‌های آزار دهنده روی صورت هستید، اگر از شر آن‌‌ها هم خلاص شوید نوبت به محو کردن و از بین بردن حلقه‌‌های سیاه دور یا زیر چشم می‌‌رسد و تازه اگر این مشکل را هم برطرف کنید، گونه‌‌های چاق و باد کرده است که دردسر ساز می‌‌شوند.

داشتن گونه‌های برجسته و صورت پر، از رازهای مهم زیبایی و جذابیت است. برخی از خانم‌ها به دلایل ژنتیکی ، تغذیه و سبک زندگی گونه‌های فرو رفته و کوچکی دارند و به همین علت حاضرند روش‌های برجسته کردن گونه‌ها را به هر قیمتی امتحان کنند. مثل همیشه توصیه‌های طب سنتی و طب مدرن در دو مسیر متفاوت به یک نتیجه خواهد رسید. علاقه مندان به طب مدرن روش‌های جراحی را انتخاب خواهند کرد و دوست داران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی از راه‌های خانگی که شامل تغذیه و ماسک است بهره خواهند برد.

برای برجسته کردن گونه خود بادکنک باد کنید

اغلب بچه‌‌ها در مهمانی‌‌ها و یا جشن‌‌ها در حال باد کردن بادکنک‌‌های مختلف هستند. شاید زمان این رسیده باشد که شما هم در کنار بچه‌‌ها شروع به انجام این کار سرگرم‌ کننده و هیجان‌ انگیز کنید. هنگامی که درون یک بادکنک فوت می‌‌کنید هم‌زمان باعث کشش و لاغر شدن گونه‌‌های صورت‌‌تان می‌‌شوید. پس تنها کاری که باید انجام دهید خرید چند بادکنک است و باد کردن آن‌‌ها. هر چه بیشتر بادکنک باد کنید بیشتر متوجه می‌‌شوید که چه مقدار فشاری به گونه‌‌های‌‌تان وارد می‌‌شود و تا چه میزان منبسط می‌‌شوند. پس روزانه چند دقیقه وقت صرف باد کردن بادکنک کنید تا ظرف تنها چند هفته شاهد نتیجه دلخواه‌‌تان باشید.

حرکت لیفت (بالا‌بردن) چانه را انجام دهید

این یکی دیگر از روش‌‌های موثر و کارساز در کاهش چاقی گونه‌های صورت است. انجام این حرکت که مخصوص چانه هم هست، مورد علاقه بسیاری از افراد است. اگرچه با انجام این حرکت شما در حال بالا بردن چانه خود هستید، اما هم‌‌زمان باعث از بین بردن چربی‌‌های اضافه و ذخیره شده در ناحیه صورت‌‌تان مخصوصا گونه‌‌ها خواهید شد. لیفت چانه (بالابردن) باعث کشش عضلات صورت‌‌تان هم خواهد شد و در نتیجه خاصیت انعطاف‌‌پذیری و طول عمر پوست‌‍تان هم افزایش می‌‌یابد. شما می‌توانید این لیفت را در حالت نشسته و یا ایستاده انجام دهید.

برای شروع باید سرتان را به سمت بالا رو به سقف متمایل کنید و به نقطه‌ای خیره شوید. به مدت ۱۰ ثانیه لب‌هایتان را جمع یا تنگ کنید، مثل اینکه می‌خواهید کسی را ببوسید. این حرکت را روزانه ۱۰ بار تکرار کنید.

آدامس بجوید

آدامس جویدن یک راه‌حل موثر و خوشمزه برای لاغر کردن گونه‌ها است. جویدن آدامس می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی ما داشته باشد. این تمرین کوچک، سبک و احتمالا راحت‌ترین تمرین هم هست. فایده آدامس جویدن به میزانی زیاد است که هر چه بیشتر بجوید کالری بیشتری هم در ناحیه گونه‌ها می‌سوزانید. روزانه ۲۰ دقیقه آدامس بجوید و شاهد نتیجه چشمگیر آن باشید. بدین شکل چربی‌های ناحیه گونه‌ها را می‌سوزانید و صورتی زیباتر خواهید داشت.

حرکت معروف به ماهی را انجام دهید

حرکت ماهی یک تمرین راحت برای ورزش دادن صورت است که می‌توانید در هر ساعتی از روز و در هر کجا که هستید آن را انجام دهید. برای مثال، زمانی که تلویزیون تماشا می‌کنید، به موسیقی گوش می‌دهید، دوش می‌گیرید و یا در ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس بعدی هستید این حرکت را انجام دهید. تنها کافی است قبل از اینکه بخندید لب‌هایتان را طوری جمع کنید که انگار در حال مکیدن هستید. ممکن است در ابتدا انجامش کمی سخت به نظر برسد اما با کمی تمرین امکان‌پذیر است. برای ۶ ثانیه در همین حالت باقی بمانید یا انقدر ادامه دهید تا کمی در ناحیه گونه‌ها احساس سوزش کنید.

زبان‌تان را بچرخانید

ترفند دیگری برای لاغر کردن گونه‌ها این است که زبان‌تان را بچرخانید. ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما در واقع حرکت چرخش زبان یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین روش‌هایی است که در از بین بردن چربی‌های صورت بسیار موثر و نتیجه‌ بخش هم هست. تنها باید، قبل از اینکه زبان‌تان را بچرخانید دهان‌تان را ببندید و بعد به شکل دایره‌وار آن را درون دهان‌تان حرکت دهید. توصیه می‌شود، هر روز صبح این کار را ۱۰ تا ۱۵ بار در مسیر چرخش عقربه‌های ساعت و در خلاف جهت آن انجام دهید.

فایده شیر

شیر نه تنها باعث بهبود سلامت کلی بدن می‌گردد، بلکه از پوست ما نیز مراقبت می‌کند. این نوشیدنی سالم و خوشمزه مخصوصا باعث مرطوب شدن پوست می‌شود، زیرا حاوی پروتئین‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که علاوه بر اینکه باعث سلامتی شما می‌گردد، همچنین می‌تواند بطور دائمی باعث برجسته شدن گونه‌هایتان نیز شود.

برای برجسته کردن گونه‌ها شیر را می‌توانید به دو طریق زیر استفاده کنید:

  • مقداری شیر سرد را برداشته و به مدت ۱۵ دقیقه روی گونه‌های خود ماساژ دهید، بگذارید تا ۵ دقیقه روی پوست‌تان بماند و سپس با آب گرم بشویید.
  • روزانه ۲ لیوان شیر بنوشید. در ظرف مدت ۳ ماه تاثیر آن را بر گونه‌های خود متوجه خواهید شد.
  • غذاهایی با کربوهیدرات بالا مصرف کنید.

مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات بالا نظیر پاستا، برنج و نان می‌تواند علاوه بر تامین انرژی بدن باعث پر شدن صورت و گونه‌های شما نیز گردد. اگر بدن با کمبود کربوهیدرات مواجه شود، برای تامین انرژی خود شروع به سوزاندن چربی‌های مناطق مختلف بدن نظیر چربی زیر پوست می‌کند، که این امر باعث لاغر و ضعیف شدن پوست و صورت می‌شود. بنابراین برای داشتن صورتی پر و سالم بهتر است این مواد غذایی را بیشتر مصرف کنید.

معجزه گلاب و گلیسیرین

گلیسیرین و گلاب خواص بسیاری دارند و هر دو برای تغذیه پوست گونه‌ها مفیدند. گلاب پوست‌های آسیب دیده را التیام بخشیده و پوست‌های خشک را آبرسانی می‌کند.

همچنین ضدعفونی کننده بوده و می‌تواند پوست را بدون خشک و تحریک کردن، تمیز و پاکسازی کند. گلیسیرین نیز سرعت تکثیر سلول‌های پوست را تنظیم می‌کند و پوست را مرطوب نگه می‌دارد. این مخلوط را هرشب قبل از خواب استفاده کنید.

خواص سیب

سیب حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین‌ها و همچنین کلاژن و الاستین است که پوست را نرم و مرطوب می‌کند. شما می‌توانید روزانه سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و ۱۲۵ میلی‌گرم آب لیمو مخلوط کنید و کاملا هم بزنید. این نوشیدنی را هر روز صبح بنوشید.

آلوئه‌ورا

گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل به دست آمده از آن را روی گونه‌ی خود گذاشته و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

روغن‌های گیاهی

روغن‌های گیاهی سالم را بعد از شستن و لایه برداری پوست، با ماساژ ملایم روی صورت و گونه‌ها بمالید. روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام یا روغن آووکادو بسیار مفیدند.

روغن زیتون

روغن‌های گیاهی نظیر روغن زیتون محصولات طبیعی هستند که نه تنها برای سلامت بدن مفیدند بلکه فواید بی‌شماری نیز برای پوست دارند. روغن‌های طبیعی می‌توانند پوست را مرطوب، سالم و شاداب نگه دارند. با استفاده از روغن‌های گیاهی، گونه‌های شما پرتر و زیباتر به نظر می‌رسد.

طریقه مصرف روغن زیتون برای برجسته کردن گونه‌ها:

روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بخورید تا تاثیر این روغن منحصر به فرد را در برجسته شدن گونه‌هایتان در کمتر از ۲۰ روز مشاهده کنید.

تاثیر باور نکردنی روغن کنجد و عسل در برجسته کردن گونه

روش‌های برجسته کردن گونه با استفاده از عسل

غرغره کردن روغن کنجد یا عسل می‌تواند به شما کمک کند که گونه‌های خود را پر و برجسته سازید. کافیست کمی از این مواد را در دهان ریخته و یک بار در هنگام صبح و یک بار شب قبل از خواب در دهان خود بگردانید و غرغره کنید. تاثیر این کار بعد از ۳۰ روز آشکار خواهد شد.

عسل به شکل‌های مختلف برای برجستگی گونه‌ها بسیار مفید است. با عسل ماسک‌های خانگی بسازید. ماسک عسل و سر شیر یا ماست بسیار مغذی است:

  • روش دیگر این است که یک قاشق چای‌خوری عسل را با یک قاشق غذاخوری انبه‌ی هندی مخلوط کنید. این ماسک را روی صورت بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید.
  • روشی دیگر یک فنجان شیر، یک قاشق چای‌خوری عسل، دو قاشق چای‌خوری پنیر ریز شده، یک قاشق چای‌خوری کره‌ی نرم شده و یک قاشق غذاخوری جوی دوسر را با هم مخلوط و صبح‌ها، همراه یک لیوان آب پرتقال میل کنید.

میوه‌های خشک خوشمزه‌ترین روش برجسته کردن گونه

میوه‌های خشک و انواع مغزها نظیر بادام و پسته به علت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری برای شما که به دنبال گونه‌های بزرگتر هستید بسیار مفید هستند. سعی کنید به جای مصرف تنقلات ناسالم، انواع میوه‌های خشک و مغزها را به عنوان میان وعده در رژیم غذایی خود بگنجانید.

بازهم خواص نوشیدن مقادیر زیاد آب و رابطه آن با برجسته کردن گونه

نوشیدن آب یکی از ساده‌ترین نکات برای داشتن صورتی پر و گونه‌هایی برجسته می‌باشد. همراه با آب، بهتر است مقادیر زیادی از مایعات دیگر نیز همراه با وعده‌های غذایی خود مصرف کنید. خوردن مقدار زیادی از میوه‌ها و سبزیجات روشی هوشمندانه برای رساندن آب به بدن می‌باشد که منجر به پر شدن گونه‌ها نیز خواهد شد.

ترک عادت‌های مضر برای برجسته کردن گونه

عادت‌های بد شما می‌تواند دلیل ضعیف و لاغر بودن گونه‌های شما باشد. برخی از عادت‌های معمول و رایج در سبک زندگی ما می‌تواند باعث لاغر شدن و افتادگی صورت شوند که بایستی آنها را کنار گذاشت که شامل:

  • نوشیدن مشروبات الکلی و کشیدن سیگار نه تنها برای سلامت عمومی بدن خطرناک هستند، بلکه آنها برای پوست نیز مضر می‌باشند، مخصوصا این عادت‌ها به پوست آسیب رسانده و گونه‌ها را تیره می‌سازند. مشروبات الکلی و سیگار باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست شده و پوست را غیر فعال و کدر می‌کنند.
  • از مصرف غذاها و محصولات غذایی که دارای زردچوبه هستند پرهیز کنید، زیرا زردچوبه باعث خشک و لاغر بنظر رسیدن پوست می‌شود.

جمع آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.