آموزش ساخت آویز گلدان ارزان و شیک (قسمت دوم)

خانه خود را زیبا کنید

در فصل‌های بهار و تابستان آویزان کردن گلدن در خانه یا حیات خلوت بسیار زیبا و دوست داشتنی است. اگر نمی‌خواهید برای اینکار زیاد هزینه کنید ما در اینجا روش جالب و شیک از درست کردن آویز گلدان در منزل را به شما می‌آموزیم که بتوانید خانه خود را بهاری کنید. در این مطلب مدل‌های زیبایی از آویز گلدان‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهد که از پوست میوه، تایر و بطری‌های دور ریختنی مختلف، قفس پرندگان و قفس‌های سیمی درست شده‌اند. با ما همراه شوید.

درست کردن آویز چوبی معلق

با استفاده از یک صفحه چوبی دایره‌ای می‌توانید این گلدان معلق زیبا را درست کنید. بعد با استفاده از طناب و یا هر نوع نخ و ریسه دیگر آن را آویزان کنید. برای این کار ۴ عدد طناب یک اندازه را از یک طرف محکم بهم گره بزنید، بعد صفحه چوبی را داخل آن قرار دهید و آن را از سقف آویزان کنید. این آویز گلدان یک نمای ساده و روستایی به خانه شما می‌بخشد.

آویز گلدان

درست کردن آویز گلدان با تایر قدیمی

تایر قدیمی که در حیاط خلوت شما وجود دارد می‌تواند به یک گلدان زیبا تبدیل شود. تنها کافی است داخل تایر گل بکارید و آن را از یک درخت آویزان کنید.

آویز گلدان

درست کردن گلدان و آویز با خزه

این آویز زیبا با گیاه موس بال (نوعی خزه) درست شده است. برای ساخت این آویز به مقداری خزه، خاک، تور و مقداری نخ محکم نیاز دارید. این گلدان فانتزی را می‌توانید در انواع دکوراسیون‌ها استفاده کنید.

آویز گلدان

ساخت آویز گلدان وارونه

این مدل گلدان‌ها می‌توانند نمای خاص و زیبایی به منزل شما بدهند. می‌توانید با استفاده از قوطی‌های خالی پلاستیکی مثل قوطی قهوه و یا شامپو این گلدان‌های زیبا را درست کنید و گیاهی متناسب با این نوع زندگی را در آن کاشته و از سقف آویزان کنید.

آویز گلدان

ساخت گلدان دیواری با بطری پلاستیکی

آیا می‌دانید با بطری‌های خالی شامپو قدیمی و بطری‌های بازیافتی دیگر چه کار‌هایی می‌توانید بکنید؟ می‌توانید با آن‌ها آویز گلدان‌های زیبا و ارزان بسازید. این کار بسیار آسان است. ابتدا مثل تصویر زیر بطری‌ها را برش دهید و به آن‌ها نخ آویزان کنید، بعد می‌توانید روی بطری‌ها را نقاشی کرده و یا روی آن‌ها را با وسایل تزیینی بپوشانید. سپس گل مورد علاقه خود را درون آن کاشته و از دیوار آویزان کنید.

آویز گلدان

منبع: ستاره

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.