سوپرایز کردن همسرمان را چگونه ترتیب دهیم تا هرگز آن روز را فراموش نکند

همه افراد سوپرایز شدن را دوست دارند

با ایجاد یک روز به یاد ماندنی زندگیتان را از یک نواختی دربیاورید

وقتی این مطلب را می خوانید: من کاملا مطمئنم به این دلیل است که تصمیم دارید این روز شگفت انگیز و سوپرایز کننده را برای تحت تاثیر قرار دادن بانوی زندگیتان ایجاد کنید. احتمالا برای روز ولنتاین و یا شاید یکی دیگر از موقعیت خاص (مانند تولد یا سالگرد ازدواج). در واقع به عنوان یک زن که چند تا از این خاطره ها منو شگفت زده کرده ( بعضی از آن ها انقدر زیبا و به یادماندنی هستند که من هنوزم برای دوستانم تعریف میکنم) به خوبی می دانم زنان از مردان در زندگی چه چیزی می خواهند. پس از مشاهده ناامیدی مردان و زنان در رابطه عاطفی تصمیم گرفتم این بینش باورنکردنی را به شتراک بگذارم

ماموریت من از زمانی آغاز شد که شکاف بین زنان و مردان منجر به سوء تفاهم و بروز مشکلات فراوان شد. من به خانم ها کمک کردم تا بدانند مردان چه چیزی را از زنان انتظار دارند. اما آقایان هم می خواستند بدانند زنان چه چیزهایی را دوست دارند. بنابراین دریافتم این تنها راه عادلانه کمک به آن ها است. حوزه کاری من به صورت نفر به نفر شروع شد و سپس کارگاه آموزشی را راه اندازی کردم. بنابراین، در اینجا برخی از راهنمایی سریع در مورد چگونگی ایجاد و سوپرایز کردن را آورده ام که همسرتان هرگز نخواهد فراموش کرد (چه برای روز ولنتاین یا یکی دیگر از موقعیت خاص).

سوپرایز شدن

هیچ چیز برای خانم ها غافلگیر تر و جذاب تر از اینکه یک مرد بتواند یک روز به یاد ماندنی و به خصوص را بدون سوال پرسیدن از او ایجاد کند نیست. ابتدا برای عملی شدن هدفتان تاریخ مناسبی را انتخاب کنید, من پیشنهاد میکنم با استفاده از تقویم او این کار را انجام دهید تا از زمان های فراغتش اطلاع پیدا کنید, این کار را یواشکی انجام دهید. سپس به سراغ برنامه هایتان بروید اول می توانید با شناخت خوبی که از او دارید گزینه موردنظرش را سفارش دهید و بیش از حد او را سوپرایز کنید ( او از اینکه کنترل سناریو دست شماست لذت می برد). یک روز پر رمز و راز را برای او بسازید البته به این شرط که بدانید چه چیزی او را بسیار خوشحال می کند (بسیاری از زنان را دوست دارم که هربار با ناز به مرد خود اجازه می دهند کنترل ایجاد فضای عالی را در دست داشته باشند). اگر او خسته است با ایجاد فضای امن برای استراحت کردن همسرتان خود را در جلوی چشمان او بسیارمردانه تر و فعال تر جلوه بدهید.

به جای کادو و گل, یک تجربه جدید را ایجاد کنید

منظور من این نیست که هدیه و گل شگفت انگیز و غافلگیرکننده نیستند ( تعداد کمی از زنان آن ها را دوست ندارند) اما آن ها فقط یک بخش از برنامه هستند. اگر شما می دانید که یک چیز خاصی او را تحریک می کند و یا چه چیزی را دوست دارد به عنوان هدیه به او بدهید, این می تواند لحظه ای را بسازد که وقتی او هدیه اش را می گیرد بتواند آن را پیش بینی کند و این جالب تر از گرفتن فقط یک هدیه است. دیدن یک نمایشگاه ویژه باهم و یا مواردی که باعث خندیدنتان می شود می تواند تجربه جدید برای هر دو شما باشد که از آن لذت ببرید.

توجه کامل خود را به او بده

زمانی که شما با او هستید با توجه کردن کامل به او احساسش را خاص کنید. خودتان را با افکار دیگر یا سایر افراد و تلفن مشغول نکنید. احساس او را به گونه ای ایجاد کنید که بداند او تنها کسی است که در این لحظه به او فکر میکنید و میخواهید درکنارش باشید. همه زنان مردی را رویاپردازی می کنند که فقط به آن ها توجه کند و در آن لحظه به چیز دیگری توجه نکند. تصور کنید چگونه خاص و به یاد ماندنی می شوید وقتی آن مرد باشید. این بهترین راه است که شما را در مقابل چشمان او جذاب تر سازد. بنابراین به چشمان او نگاه کنید و از این حس او را مطلع کنید که تنها زنی است که در آن لحظه به او توجه می کنید. این بدان معنی است که ردپای هیچ تلفنی، تماس کاری، مشاغل دیگر، چک کردن اخبار ورزشی و یا زنان دیگر درمیان نباشد.

از او متشکر باشید که در زندگی شما حضور دارد

در یک فضای شگفت انگیز به او کادو و گل دهید و بخاطر زن باورنکردنی که هست از او تشکر کنید. تصور کنید چقدر احساسش خوب می شود زمانی که به او بگویید قدردان حضورش در زندگیتان هستید و یا حتی بیشتر. این یک واقعیت تاسف بار در زندگی است که ما اغلب قدردانی ازهمسرمان را فراموش میکنیم و اینکه ما از زیر قدردانی کردن در می رویم. احساس خود را با او درمیان بگذارید و بگویید زمانی که او در کنارتان است شما احساس می کنید انسان فوق العاده ای هستید و مردی که واقعا او را برای بهترین او می خواهد. ستایش واقعی آن روز را به یک روز شگفت انگیز برای همسرتان که برای سال ها به یاد داشته باشد تبدیل می کند.

بهترین را انجام دهید تا او احساس فوق العاده بودن کند

هرآنچه که شما برای آن روز برنامه ریزی کرده اید بهترین خواهند شد اگر شما با قراردادن اندیشه و برنامه ریزی احساس اورا فوق العاده و ویژه کنید. بهترین را انجام دهید با توجه به اینکه او چه می خواهد و چه چیزی احساس او را خوشایند می کند. در نظر بگیرید بزرگ ترین لذت را به او بدهید و روز و شب او را با شادی پر کنید. اگر این یک موقعیت خاص و سوپرایز است و شما به فکر دادن گل و کادو هستید عالیه اما شاید بهتر باشد برخی خلاقیت ها را به آن اضافه کنید. برای مثال شما میتوانید به جای گل یک گیاه به او بدهید, اگر او سرکار است می توانید یک دسته گل به همراه یک یادداشت عاشقانه برایش بفرستید. می توانید یک یادداشت مرموز به محل کارش بفرستید و از او بخواهید بیرون بیاید و سپس یک هدیه ویژه به او بدهید یا یک هدیه خاص بعد از آن روز به او بدهید. اگر می خواهید این روز به یاد ماندنی باشد کاری انجام دهید که او هرگز فراموش نکند.

منبع lifehack.org
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.