آموزش شخصی‌سازی آیکون‌های برنامه اندروید

گوشی اندروید خود را خاص کنید

اگر از ظاهر گوشی اندروید خود خسته شده‌­اید نگران نباشید، خوشبختانه اندروید به شما اجازه می­‌دهد تا با شخصی‌سازی ، گوشی هوشمند منحصر به فردی داشته باشید. با این وجود برخی از این گزینه‌­ها پیچیده بوده و برخی تنها با انتخاب چند گزینه قابل اعمال است. تغییر آیکون‌­های شخصی‌سازی کار وقت‌گیری نبوده و می‌­توان در عرض چند دقیقه، گزینه­‌های جذاب‌تر را جایگزین آیکون­‌های پیش‌فرض روی گوشی کرد.

نحوه تغییر آیکون برنامه‌های اندرویدی  

شخصی‌سازی آیکون‌های اندروید

  • برای شروع کار، باید یک لانچر (صفحه اصلی گوشی) سازگار با اندروید نصب کنید، متاسفانه، لانچرهای پیش‌فرض اندروید مانند پیکسل لانچر و سامسونگ لانچر از آیکون‌های شخصی‌سازی پشتیبانی نمی‌­کنند. می‌­توانید از نووا لانچر (Launcher Nova) که برنامه مناسبی است، استفاده کنید.
  • پس از نصب، آن را به حالت پیش‌فرض بر روی گوشی تنظیم کنید، زیرا ممکن است به طور اتفاقی به لانچر قدیمی بازگردد. برای انجام این کار، روی صفحه اصلی گوشی ضربه بزنید.
  • سپس، یک یا چند بسته آیکون سفارشی شده از گوگل پلی نصب کنید. همچنین امکان وارد کردن آیکون­‌ها به صورت دستی وجود دارد، هر چند که زمان زیادی صرف می‌­شود. البته، می‌­توانید آیکون‌­ها را مشاهده و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • برای اعمال بسته آیکون­‌ها، به گزینه‌های موجود در لانچر مراجعه کنید. در نووا لانچر، آدرس Settings > Look & feel > Icon theme را طی کنید. (در اینجا یک لیست از تمام بسته‌­های آیکون نصب شده را خواهید دید. آیکون دلخواه خود را انتخاب کرده تا تمام برنامه­‌های اندروید تغییر کند).

ممکن است یک بسته آیکون، برای تغییر تمام برنامه‌­های اندرویدی نصب شده، آیکون نداشته باشد. در صورت تمایل، می­‌توانید آیکون را لمس و نگه داشته، سپس گزینه  Edit را انتخاب و روی آیکون برنامه  دلخواه ضربه بزنید. بسیاری از بسته‌های آیکون، مانند Moonshine، دارای بخش درخواست برای آیکون‌­های جدید هستند.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.