عادت‌های قبل از خواب زوج‌های خوشبخت

آرامش را به زندگی‌تان دعوت کنید

طبق مطالعات روانشناسی که در زمینه شادمانی صورت گرفته شادمانی به شخص دیگری وابسته نیست و هرکسی مسئول شادمانی خود است اما درست است وقتی همراه و عاشق کسی هستیم احساساتمان را بادیگران تقسیم کنیم وقتی زوج یکدیگر هستیم فکر می‌کنیم دیگری باید ما را شاد کند؛ گاهی انتظار ما شبیه زوجمان نیست به همین دلیل به شادمانی واقعی نمیرسیم ولی این دلیل کافی برای فراموش کردن شادی و زندگی لذت بخش نیست به همین منظور اگردوست دارید زندگی عاشقانه و خوشحالی را تجربه کنید با تمرین مهارتهایی که در این بخش از سبک زندگی گفته شد می‌توانید به هدفتان برسید. زوج‌های خوشبخت برای آنکه با احساس آرامش به خواب بروند عادت به انجام کارهایی دارند که آنقدرها هم سخت و پرزحمت نیست، این افراد عادات خود را به تمام زوجین توصیه می‌کنند.

خواب و زوج

صحبت کردن با علاقه و از ته دل:

وقتی با همسرتان شروع به صحبت می‌کنید از دروغ گفتن سرزنش و دادخواهی اجتناب کنید با مهربانی صحبت کنید و به صحبت‌های همسرتان گوش دهید، البته بعضی بحث‌ها هم ناچیز است اما باید مراقب بود.

به کودکانتان اجازه ندهید به اتاق خوابتان وارد شوند:

اتاق خواب زوجین فقط برای خودشان است اماگاهی اوقات کودکان با والدین شان می‌خوابند که مهم است آن‌ها را به اتاق خواب خودشان ببرید زیرا این طور فضای بهتری برای رابطه زناشویی ایجاد می‌شود و کمتر فکر می‌کنید کودکتان مهمتر است. با رعایت این نکات ساده زوجین خوشبخت زندگی زناشویی شان را تغییر می‌دهند و با تلاش کوچک رابطه بهتر و قوی‌تری را می‌سازند.

تلفن همراه را روی بی صدا گذاشته و کنار بگذارید :

اگر می‌خواهید اوقات خوبی رابا همسرتان سپری کنید گوشی را کنار بگذارید، هر چه درطول روز و البته شب هنگام بیشتر با گوشی سروکار داشته باشید از رابطه صمیمی با همسرتان باز می‌مانید؛ همچنین وجود تلویزیون در اتاق خواب باعث می‌شود برنامه‌ای که هر دو دوست دارید تماشا کنید و از معاشقه باز بمانید پس تلوزیون را خاموش کنید.

همزمان با یکدیگر به رختخواب بروید:

از رفتن به رختخواب زودتر یا دیرتر از همسرتان خودداری کنید چرا که این کار شما مناسب نیست.

در آغوش گرفتن و بوسه را فراموش نکنید:

زندگی مشترک نیازمند به نمایش گذاشتن عشق و مهربانی است ، در آغوش گرفتن فردی که دوستش دارید حس مثبت را بالا می‌برد اگر کل روز را از منزل دور هستید وقتی به منزل می‌رسید اینکار را انجام دهید، این کار را به عادت روزانه تبدیل کنید بعدها خواهید دید چطور عشقتان شعله ور می‌شود.

همسرتان را ماساژ دهید:

کارشناسان ایالت متحده بیان می‌کنند ماساژهای آرام قبل از خواب کیفیت خواب را بهبود و عصبانیت را کاهش می‌دهد و کمک می‌کند به همسرتان بیشتر نزدیک شوید.

از گفت وگوهای تند خودداری کنید:

اگر می‌خواهید سرموضوعی بحث کنید بهتر است زمان خواب نباشد و آن را به وقت دیگر بسپارید وقتی از دست یکدیگر ناراحت هستید نخوابید و تا حد امکان سعی کنید ناراحتی را رفع کرده و به خواب بروید.

کار را فراموش کنید :

برای کار کردن وقت خاصی را مقرر کنید که وقتی شب می‌شود فرصت استراحت و صحبت و کارهای از این قبیل را داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.