غذاهایی برای افزایش وزن طبیعی و سریع

این غذاها را بخورید تا چاق شوید

برای افزایش وزن چه باید خورد؟ برای داشتن سبک زندگی سلامت و برای حفظ سلامت و تعادل بدن باید غذاهای سالم خورد. برای وزن گرفتن، مصرف پروتئین و چربی الزامی است. برای بدست آوردن وزنی متناسب، غذاهایی که در ذیل معرفی می شود را می توانید مصرف کنید.

تخم مرغ

تخم مرغ برای افزایش وزن طبیعی و سریع
تخم مرغ دارای مقادیر متناسبی از کالری، چربی و پروتئین است

تخم مرغ دارای مقادیر متناسبی از کالری، چربی و پروتئین است. کسانی که می خواهند وزن اضافه کنند، باید روزانه ۳ یا ۴ تخم مرغ ( قسمت سفیده ) بخورند. برای وزن گرفتن، می توانید به مدت یک ماه هر روز صبحانه تخم مرغ زده شده و یا املت تخم مرغ بخورید.

موز و شیر

موز برای افزایش وزن طبیعی و سریع
موز مقادیر زیادی کالری دارد و حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و پتاسیم است

موز مقادیر زیادی کالری دارد و حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و پتاسیم است. این مواد مقدار زیادی انرژی به بدن می بخشند. کسانی که می خواهند افزایش وزن پیدا کنند می توانند روزانه یک عدد موز همراه با یک لیوان شیر گرم بخورند.

شیر و انبه

شیر و انبه برای افزایش وزن طبیعی و سریع
بعد از هر بار خوردن انبه، یک لیوان شیر گرم بنوشید

سه بار در روز انبه رسیده مصرف کنید. بعد از هر بار خوردن انبه، یک لیوان شیر گرم بنوشید . پس از یک ماه نتایج فوق العاده آن را خواهید دید.

سیب زمینی

سیب زمینی برای افزایش وزن طبیعی و سریع
کربوهیدرات نقش مهمی در چاق شدن دارد

کربوهیدرات نقش مهمی در چاق شدن دارد. سیب زمینی هم حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات است به همین خاطر در چاقی تاثیرگذار است. سیب زمینی را با کره بپزید یا آن را سرخ کنید. اما بیشتر از دو بار در هفته سیب زمینی سرخ کرده نخورید.

کشمش و انجیر

انجیر و کشمش برای افزایش وزن طبیعی و سریع
انجیر خشک و کشمش پر از کالری هستند

انجیر خشک و کشمش پر از کالری هستند بنابراین در اضافه وزن تاثیرگذارند. ۶ عدد انجیر خشک را خیس کنید و ۳۰ گرم کشمش را هم یک شب در آب قرار دهید. روز بعد آن را در دو وعده بخورید. ۲۰ تا ۳۰ روز این کار را انجام دهید تا نتایج آن را ببینید.

کره خالص

کره خالص برای افزایش وزن طبیعی و سریع
کره خالص منبع غنی از کالری و چربی اشباع است

کره خالص منبع غنی از کالری و چربی اشباع است. بنابراین به راحتی سبب افزایش وزن می شود. یک قاشق سوپخوری کره خالص را با یک قاشق سوپخوری شکر اضافه کنید . این ترکیب را حداقل نیم ساعت قبل از شام و نهار( ۲ بار در روز) بخورید. یک ماه آن را انجام دهید تا نتایج را ببینید.

این مقاله درباره غذاهایی بود که به افزایش وزن کمک می کنند. همه این غذاها پر از مواد مغذی چون کربوهیدرات، چربی و پروتئین است که بدن شما برای وزن گرفتن نیاز دارد. خوردن این غذاها را شروع کنید تا از لاغری بیش از اندازه خود راحت شوید.

منبع lifecaretip.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.