غیرفعال کردن نمایش آخرین فعالیت در اینستاگرام

کاربران می­توانند دسترس بودن شما را در اینستاگرام ببینند

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که از قابلیت جدید خبر داد. با این قابلیت کاربران می­توانند دسترس بودن شما را در اینستاگرام ببینند. شما هم اکنون می ­توانید آخرین فعالیت دوستان خود را در اینستاگرام مشاهده کنید. این ویژگی به طور پیش فرض فعال شده است، اما غیرفعال کردن آن نیز کار راحتی است.

سایت های شبکه های اجتماعی متکی بر تعاملات بین کاربران است. بدون شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر و اینستاگرام بسیاری از عملکردها متوقف می­ شود. آخرین قابلیت اینستاگرام دسترسی به  وضعیت آنلاین بودن کاربران است.

کاربران از آخرین وضعیت فعالیت شما مطلع خواهند شد

در حال حاضر کاربران اندوریدی و iOS  قادر به مشاهده آخرین وضعیت آنلاین دیگران هستند، این قابلیت در حال آزمایش بر روی برخی از کاربران است و عملکرد آن همانند واتساپ و تلگرام می ­باشد.

در حال حاضر این ویژگی به طور پیش فرض فعال شده است اگر احساس می­ کنید که نیازی نیست دیگران از آخرین وضعیت شما در اینستاگرام مطلع شوند می ­توانید به راحتی آن را غیر فعال کنید.

کافیست برنامه را باز کنید، بر روی نمایه خود (Profile) کلیک کنید، سپس روی آیکون Settings کلیک کنید. به قسمت پایین بروید و گزینه Show Activity Status را با تغییر دادن سوئیچ به off غیر فعال کنید. اکنون حریم خصوصی شما حفظ شده است.

اینستاگرام بسیار هوشمندانه این ترفند را به کار برده است و همانند تلگرام زمانی که آن را غیرفعال کنید، همانطور که دیگران قادر نخواهند بود آخرین وضعیت شما را مشاهده کنند شما هم نمی ­توانید آخرین وضعیت دیگران را مشاهده کنید! البته ممکن است  برخی از کاربران وسوسه شوند و آن را فعال کنند.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.