غیرفعال کردن تمام حاشیه‌نویسی‌­های ویدیو یوتیوب در مرورگر فایرفاکس

شما می­‌توانید حاشیه‌نویسی را با نصب یک افزونه ببندید

زمانی که یک ویدیو یوتیوب را باز می‌­کنید، حاشیه‌نویسی­‌هایی در اطراف ویدئو به چشم می­‌خورد که آزاردهنده خواهد بود. البته بد نیست بدانید که امکان غیرفعال کردن این حاشیه نویسی­‌ها وجود دارد که موضوع مورد بحث امروز ما می‌­باشد. برخی از کانال­‌ها تعداد زیادی از حاشیه‌نویسی‌ها را به یک ویدیو واحد اضافه می­‌کنند که باعث آزار بیشتر نسبت به تبلیغات می­‌شود. اگر در حال مشاهده یک ویدیو یوتیوب به حالت تمام صفحه هستید، اغلب دکمه close آیکون X که در پشت نوار ویدئو پنهان است را مشاهده می­‌کنید که برای بستن آن بایستی از حالت تمام صفحه خارج شوید. بنابراین شما می­‌توانید حاشیه‌نویسی را با نصب یک افزونه ببندید. Youtube’s Annotations No More یک افزونه فایرفاکس است که به طور خودکار هر یک از حاشیه‌نویسی‌­ها را در یک ویدیو یوتیوب بدون نیاز به انتخاب یک گزینه، حذف می­‌کند.

YouTube Annotations No More را نصب و هر ویدیویی را در یوتیوب پخش کنید. این افزونه تبلیغات را حذف نخواهد کرد و تنها حاشیه‌نویسی‌­ها را از بین می‌­برد.

حذف حاشیه‌نویسی ویدیو یوتیوب

افزونه Youtube’s Annotations No More تمام حاشیه‌نویسی‌­های یک ویدئو را حذف می­‌کند و بر اساس این فرض است که تمام حاشیه‌نویسی‌ها آزار دهنده و غیر ضروری حذف شوند. برخی از حاشیه‌نویسی‌­ها، که در ابتدا و یا انتهای ویدیو نشان داده می‌­شوند، می‌توانند مفید نیز باشند.

به همین دلیل می‌توانید حاشیه‌نویسی‌ها را با ۱۰ ثانیه تأخیر  غیرفعال کنید. در این صورت قبل از مسدود شدن آنها زمان کافی برای مشاهده حاشیه‌نویسی­‌ها خواهید داشت.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.