قوانین قدیمی مد را کنار بگذارید

امروزی لباس بپوشید

برخی قوانین در دنیای مد باید شکسته شوند تا مد پیشرفت کند وگرنه هنوز هم آقایان کلاه می پوشیدند! برخی قوانین دنیای مد که امروزه دیگر از آن تبعیت نمی شوند، عبارتند از:

قانون شماره یک: کیف و کفش باید ست باشند

این قانون برای زمانی بود که کلاه و دستکش هم باید با هم ست بودند! اما اکنون سال ۲۰۱۷ است. اگر هم با هم ست باشند مسئله ای نیست اما بهتر است از اکسسوری هایی برای افزودن نقش و رنگ به تیپ خود استفاده کنید.

قانون شماره دو: نمی توانید مشکی را با آبی ملوانی بپوشید

هر دو این رنگ ها خنثی هستند (مانند سفید، خاکی، قهوه ای) و بهترین کار این است که رنگ های خنثی را با هم استفاده کنید. به همین خاطر می توانید آبی ملوانی ملایم را با دیگر رنگ های خنثی استفاده کنید تا کنتراست ایجاد کند.

قانون شماره سه: لباس های طرحدار را با هم نپوشید

هیچ مشکلی در پوشیدن پارچه های طرحدار وجود ندارد فقط به شرطی که رنگ مشترک داشته باشند یا طرح های ملایم را با طرح هایی با رنگ خنثی ست کنید.

قانون شماره چهار: طلا را با نقره ست نکنید

همان چیزی که درباره مشکی و آبی ملوانی گفتیم اینجا هم صدق می کند. می توانید از دو قطعه زیورآلات یکی طلا یکی نقره روی هم استفاده کنید یا از زیورآلاتی که ترکیب این دو هستند، استفاده کنید.

قانون شماره پنج: زرق و برق فقط برای مهمانی های شب است

لباس ها و زیورآلات زرق و برق دار ظاهر شیک به شما می دهد. اما لزوما نیازی نیست آنها را فقط برای مهمانی های شب استفاده کنید.

منبع womansday.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.