لباس های تابستانی شاد بپوشید

لباس های مناسب هر فصل را بپوشید

این روزها، به دلیل گرم شدن هوا تمایل مردم به استفاده از لباس های تابستانی که از پارچه لنین تهیه شده‌اند، صندل‌ها و به طور کلی پوشش سفیدرنگ بیشتر شده است. پوشش ما با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند. قرار گرفتن در آب و هوای بسیار گرم، برای همه ما تجربه خوشایندی نیست، بدن عرق فراوان می‌کند و در برخی مواقع حتی ایجاد استرس نیز می‌کند اما برعکس احساس خنکی، احساس خوشایندی است و به ما حس راحتی می‌دهد به طوری که حتی می‌توان با تمرکز بیشتری مشغول انجام کار می‌شد.

پارچه‌های طبیعی:

پنبه و لنین و سایر پارچه‌های طبیعی، به پوست ما فرصت نفس کشیدن را می‌دهند و از طرفی کاندید خوبی برای جذب رطوبت بدن هستند. نایلون و پلی‌استر برعکس ایجاد حس گرمای بیشتری می‌کنند. پشم و پنبه بسیار بهتر از الیاف مصنوعی هستند و حس خنک‌تری به شما می‌دهند.پارچه لنین بسیار مستعد چروک شدن است پس برای محیط‌های غیر رسمی و آزاد مناسب‌‌تر است.شلوارهای بلند با پاچه‌های گشاد از جنس پارچه لنین برای تابستان امسال بیشتری کاربرد را دارند.از نظر رعایت اصول بهداشتی و سلامتی نیز تا جائیکه ممکن است از پوشیدن شلوارهای بسیار تنگ و چسبان خودداری کنید. در این فصل سال، بیشتر خانم‌ها علاوه بر مد به راحتی نیز اهمیت می‌دهند.بسیاری از لباس‌های سبک سنتی، هم راحت هستند و هم جذابیت کافی را دارند.

انتخاب رنگ:

انتخاب رنگ لباس های تابستانی نیز بسیار مهم است. مسلما شما برای روزها از لباس‌های طلایی، نقره‌ای و… استفاده نمی‌کنید و این رنگ پارچه‌ها را برای شب‌ها مناسب‌تر می‌دانید. در طول روز لباس‌هایی که رنگ روشن دارند، مناسب‌ترند چرا که هم آرام‌بخش‌ترند و هم نور خورشید را منعکس می‌کنند. اگر بعداز‌ظهر به یک مهمانی دعوت شده‌اید، می‌توانید از لباس‌‌های کمی تیره‌تر استفاده کنید اما خیلی‌ هم تیره نباشد چرا که هنوز هم هوا کمی گرم است.رنگ قرمز مثل یک تپه آتش به نظر می‌رسد قرمز رنگ خورشید و گرماست. این رنگ می‌تواند امواج ماوراءبنفش خورشید را جذب کند اما از طرفی قرمز رنگ جلب توجه است و بسیاری از خانم‌ها دوست دارند که با این رنگ بدرخشند. در عوض رنگ‌های سرد مثل بنفش، آبی کم‌رنگ، طوسی بسیار روشن و… حس خنکی و سرما می‌دهند.

احساس راحتی:

به طور کلی لباس های تابستانی برای هر قشری که باشد، یک ویژگی بسیار مهم دارند، سبک هستند سبک بودن آنها باعث می‌شود که در آنها احساس راحتی کنید. حتی در فصل گرما نیز، پادشاه رنگ‌ها، رنگ سیاه است و اغلب آقایان و خانم‌ها گرایش به استفاده از این رنگ در ماههای گرم سال را دارند، چرا که سیاه همیشه روی مد است سیاه با هر رنگی ست می‌شود. برخی از خانم‌ها در تابستان از رنگ سیاه در کنار زیور‌آلات رنگی مثل گردنبند مرواریدی استفاده می‌کنند. خانم‌ها همیشه دوست دارند شیک و جذاب به نظر برسند.جذاب بودن در هر فصلی کار دشواری است حتی گاهی اوقات میل به زیبایی و روی مد بودن باعث می‌شود که برخی از خانم‌ها خود را دچار سختی‌هایی کنند برای جذاب ماندن همیشه نمی‌توان روی یک مدل لباس تمرکز کرد.

تغییر مدل لباس‌‌ها در فصل‌های مختلف و موقعیت‌های متفاوت باعث زیبایی بیشتری ظاهری می‌شود. مد مهم است اما راحتی مهم‌تر از آن است اگر شما در یک لباس احساس راحتی زیادی داشته باشید مسلما آن را با یک لباس غیر راحت ولی روی مد عوض نخواهید کرد.فصل تابستان به دلیل گرمای شدید هوا مخصوصاً در طول روز، فصل مناسبی برای اهمیت زیاد دادن به مد نیست بلکه باید راحتی را در اولویت قرار داد. شما می‌توانید از مدل لباس‌های روی مد، با پارچه‌های روشن و سبک استفاده کنید. رنگ روشن نور خورشید را منعکس می‌کند لذا لباس‌هایی که رنگ‌های روشن دارند و بسیار نرم و سبک هستند برای خانم‌ها مناسب‌ترند.

منبع زندگی آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.